Αρχική Blog Σελίδα 1644

ΠΡΟΚΛΗΣΗ! “Ξεχνούν” το πρώην στρατόπεδο της Κορίνθου που γέμισε μετανάστες και αξιοποιούν τα άλλα στρατόπεδα στην Πελοπόννησο!!!

Γράφει ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Π. Νίκας για το αίσιο τέλος μετά την συνάντηση που είχε με τον υφυπουργό Εθνικής Άμυνας Αλκιβιάδη Στεφανή, στην Αθήνα

Πιο συγκεκριμένα σε περιφερειακά διοικητικά κέντρα θα μετατραπούν τα στρατόπεδα της Τρίπολης και του Ναυπλίου, για τα οποία υπήρξε συμφωνία να παραχωρηθούν από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, προκειμένου να στεγάσει τις υπηρεσίες της στις δυο εν λόγω πόλεις.

Κε Νίκα για το πρώην στρατόπεδο της Κορίνθου που είναι γεμάτο μετανάστες …δεν βλέπουμε να γίνεται καμία κουβέντα! Το θέμα αυτό δεν σας απασχολεί;

Η μήπως θεωρείτε μαζί με τον αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Τ. Γκιολή (που επιλέξατε για στενό σας συνεργάτη παρα τις σοβαρές καταδικαστικές αποφάσεις σε βάρος του) ότι αυτό το θέμα δεν έχει …ιδιαίτερη σημασία;

Από τους τρεις βουλευτές της κυβέρνησης στην Κορινθία, Ταγαρά, Δήμα και Σούκουλη δεν περιμένουμε απολύτως τίποτα! Δήμας και Ταγαράς …έσκυψαν για ακόμα μία φορά το κεφάλι (όπως έκαναν και την προηγούμενη φορά που ήρθαν για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ μετανάστες στο στρατόπεδο της Κορίνθου) και δημιουργήθηκε και η ανοιχτή δομή μεταναστών μέσα στο χώρο του πρώην στρατοπέδου στην Κόρινθο, δίπλα από τα σπίτια!!!

Από την άλλη δεν φαίνεται να απασχολεί πλέον το θέμα και τον δήμαρχο Κορινθίων Β. Νανόπουλο η υποβάθμιση αυτή στον ιστορικό χώρο του πρώην 6ου Συντάγματος πεζικού! Δήμαρχε γιατί δεν καταγγέλλετε αυτά που συμβαίνουν στο χώρο; …Ή μήπως δεν έχετε και εσείς κανένα πρόβλημα που η κυβέρνηση της ΝΔ αποφάσισε να δημιουργήσει και την ανοιχτή δομή μεταναστών δίπλα ακριβώς από τα σπίτια, στο ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ;

Οι χώροι των άλλων στρατοπέδων στην περιφέρεια όπως φαίνεται θα αξιοποιηθούν όπως πρέπει! Για το πρώην ιστορικό στρατόπεδο στην Κόρινθο δεν ακούγεται κουβέντα!

…Να χαιρόμαστε τους πολιτικούς μας οι Κορίνθιοι …και να τους χειροκροτούμε!

Λέμε όμως για ακόμα μία φορά ότι …μάλλον πλησιάζει η στιγμή που οι πολιτικοί μας θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν για αυτά που συμβαίνουν στο χώρο του πρώην ιστορικού στρατοπέδου της Κορίνθου! Το θέμα κάθε μέρα που περνά παίρνει ακόμα πιο μεγάλη διάσταση!

Δείτε τώρα την ανάρτηση του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Π. Νίκα στο facebook:

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Δύο ΑΝΗΛΙΚΟΙ …πήγαιναν γυρεύοντας- Συνελήφθη ο ένας -Ο στόχος τους ήταν…

0

«Συνελήφθη, την Κυριακή και πρώτες πρωινές ώρες, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λουτρακίου, ανήλικος, γιατί μαζί με άλλον ανήλικο, επιχείρησαν να διαρρήξουν εξωτερικό παιχνιδομηχάνημα καταστήματος γυναίκας, χωρίς ωστόσο να τα καταφέρουν, διότι έγιναν αντιληπτοί. Όπως προέκυψε, την 15.11.2019 το βράδυ, ο ανωτέρω συλληφθείς είχε διαρρήξει το ίδιο παιχνιδομηχάνημα και αφαίρεσε χρήματα. Επιπλέον κατασχέθηκαν διαρρηκτικά εργαλεία», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΝΕΜΕΑ: Απάτη με υπολογιστή -Τον βρήκαν όμως…

0

«Εξιχνιάστηκε, ύστερα από αστυνομική έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Νεμέας, μία περίπτωση απάτης σε βάρος ατόμου, που είχε γίνει την 9.11.2019, στη Νεμέα . Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 41χρονου, για απάτη με υπολογιστή», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Πόσο ζυγίζει αυτό το τεράστιο λεμόνι;

0

“Αυτό το τεράστιο κιτρολέμονο βάρους πάνω από 1 κιλό, κόπηκε από μια λεμονιά που μεγαλώνει μόνη της, στην πίσω αυλή του σπιτιού της κας Αντωνίας που βρίσκεται στον οικισμό Κάτω Κουλάτζικι των Αγίων Θεοδώρων Κορινθίας.

Όπως μας είπε η κα Αντωνία αυτό το κιτρολέμονο δεν έχει ωριμάσει πλήρως και όταν θα είναι “η ώρα του” μπορεί να ζυγίζει μέχρι 3 κιλά. Το δέντρο δεν δέχεται κάποια ιδιαίτερη φροντίδα εκτός από αυτήν που δέχεται από το έδαφος στις ρίζες της. Έχει ελάχιστα δηλαδή, κι όμως είναι όλα όσα χρειάζεται για να μας προσφέρει περισσότερα απ΄ όσα εμείς χρειαζόμαστε.

Περιεργαζόμαστε το δέντρο ενώ ταυτόχρονα κρατάμε το τεράστιο κιτρολέμονο στα χέρια μας και απορούμε για όλα αυτά τα άγνωστα που συμβαίνουν κάτω από τα πόδια μας, στις ρίζες της, μέσα στο έδαφος.Σε μια κουταλιά χώμα ζουν κανονικά περισσότεροι μικροοργανισμοί από τον ανθρώπινο πληθυσμό ολόκληρου του πλανήτη. Στην αρχή το ακούς και τρομάζεις, και ίσως σιχαίνεσαι λίγο.

Αν ο γεωπόνος όμως είναι ενημερωμένος θα σου πει ότι αυτοί οι μικροοργανισμοί είναι που κάνουν όλη τη «δουλειά», αυτοί μεταφέρουν στις ρίζες τα θρεπτικά συστατικά και την ενέργεια που χρειάζονται τα φυτά και ότι παρασιτοκτόνα και μυκητοκτόνα δεν μπορούν να έχουν θέση στην αυλή μας.

Όσοι περισσότεροι μικροοργανισμοί ζουν στο χώμα, τόσο πιο ζωντανό είναι το έδαφος και τόσο καλύτερα μπορεί να θρέψει τα φυτά, τα δέντρα, άρα και εμάς. Έτσι λοιπόν η υγεία μας, η υγεία των φυτών και του εδάφους είναι αλληλένδετα μεταξύ τους. Ας προσέχουμε με τα λιπάσματα και τα κάθε λογής φάρμακα γιατί τελικά είμαστε ότι καταναλώνουμε”, αναφέρθηκε στο agioitheodoroi.blogspot.com.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Έσωσε μία ανθρώπινη ζωή -Το μήνυμα της δότριας…

Σε ανακοίνωση από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό (περιφερειακό Τμήμα Κορίνθου)
αναφέρεται: «Εθελόντρια Σαμαρείτισσα του ΕΕΣ Κορίνθου έγινε Εθελόντρια δότης μυελού των οστών και ΕΣΩΣΕ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ

Ένα ηχηρό μήνυμα αλτρουισμού και κοινωνικής αλληλεγγύης δόθηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών.

Εθελόντρια Σαμαρείτισσα του Περιφερειακού Τμήματος ΕΕΣ Κορίνθου που είχε εγγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Δοτών του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων – «Χάρισε Ζωή», δώρισε το πολύτιμο μόσχευμα μέσω αίματος και Χάρισε Ζωή σε έναν ασθενή με καρκίνο του αίματος.

Αυτή η δράση ήταν συλλογικό αποτέλεσμα μιας πολύ δημιουργικής συνεργασίας μεταξύ του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (ΠΤ Κορίνθου), του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Αργολίδας “Δεσμοί Αίματος” και του ΚΕΔΜΟΠ (Κέντρο Ενημέρωσης και προσέλκυσης εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών του Πανεπιστημίου) “Χάρισε Ζωή”, αποτέλεσμα της οποίας ήταν να γίνει πραγματικότητα η 1η δωρεά μοσχεύματος μυελού των οστών για την Κορίνθο από τον 1ο δότη Εθελοντή του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Με την ελπίδα ότι «η πράξη του δωρητή μυελού των οστών θα αποτελέσει παράδειγμα κοινωνικής προσφοράς», θεωρείται επιβεβλημένη η ανάγκη ενημέρωσης για τον τρόπο που μπορεί κάποιος εύκολα να γίνει εθελοντής δότης μυελού των οστών.

Το μήνυμα της δότριας:

“Το πιο πολύτιμο δώρο που μπορείς να δώσεις σε κάποιον είναι το δώρο του χρόνου σου. Μπορεί να είναι μερικά δευτερόλεπτα για σένα, αλλά για κάποιον άλλο, όλη του η ζωή.

Εγώ έκανα το πρώτο βήμα, σε μια εκδήλωση ενημέρωσης για την αναγκαιότητα προσφοράς μυελού των οστών, που συνδιοργάνωσαν ο Ερυθρός Σταυρός Τμήματος Κορίνθου στο οποίο ανήκω ως σαμαρείτισσα από το 2014, το ΚΕΔΜΟΠ “Χάρισε Ζωή”, καθώς και ο Σύλλογος “ΔΕΣΜΟΙ ΑΙΜΑΤΟΣ” Αργολίδας.

Προσέφερε στον συνάνθρωπο σου οπότε μπορείς, για να κάνει και αυτός το ίδιο όταν το χρειαστείς. Γι’ αυτό μην αργείς ούτε στιγμή, βάλε στόχο τη Ζωή.”Έφη Καρούκη”                                                   

17 συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση στην Κορινθία…

0

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκαν από την 01.11.2019 έως και την Πέμπτη, ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, τμηματικά, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.

Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων συνελήφθησαν εβδομήντα τρία άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Πέντε ημεδαποί και δύο αλλοδαποί στην Κορινθία, για ναρκωτικά.
  • Ένας ημεδαπός στην Κορινθία, για στέρηση δελτίου ταυτότητας.
  • Ένας ημεδαπός στην Κορινθία, για παράβαση του Υγειονομικού κανονισμού.
  • Έξι ημεδαποί στην Κορινθία, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Δύο αλλοδαποί στην Κορινθία, οι οποίοι διέμεναν παράνομα στη χώρα και σε βάρος τους θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής τους…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία