Αρχική Blog Σελίδα 402

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: 67χρονος έκλεψε τροχοφόρο

0

Εξιχνιάστηκε από αστυνομικούς του Α.Τ Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, μία περίπτωση κλοπής τροχοφόρου, που είχε γίνει στις 8 Οκτωβρίου 2024, στο Ξυλόκαστρο.

Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 67χρονου Έλληνα -κάτοικου της περιοχής, για κλοπή τροχοφόρου.

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: 7 συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση

0

“Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών, πραγματοποιήθηκαν από την 11.11.2024 έως και χθες, ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.

Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων συνελήφθησαν 35 άτομα.

Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν σε ότι αφορά την Κορινθία:

  • Ένας ημεδαπός, για στέρηση δελτίου ταυτότητας,
  • Δύο ημεδαποί, για ανυποταξία στο εσωτερικό,
  • Δύο ημεδαποί, για παράβαση του Γενικού Οικοδομικού Κανονισμού.
  • Δύο ημεδαποί, για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

“Οι επιπτώσεις της επέκτασης ορυκτού αερίου στην Κόρινθο σε περιβάλλον, υγεία και οικονομία υπό το πλαίσιο της κλιματικής κρίσης”

0

“Το ελληνικό γραφείο της Greenpeace και το Ινστιτούτο Ευρωπαϊκής Ενεργειακής και Κλιματικής Πολιτικής (IEECP) σας προσκαλούν στην εκδήλωση “Οι επιπτώσεις της επέκτασης ορυκτού αερίου στην Κόρινθο σε περιβάλλον, υγεία και οικονομία υπό το πλαίσιο της κλιματικής κρίσης”, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024 στις 17:00, στο Επιμελητήριο Κορίνθου, στην αίθουσα “Γιάννης Λαρσινός”.

Η χώρα μας προωθεί υποδομές και δίκτυα αερίου σε πολλές περιοχές της χώρας, ανάμεσά τους και στην Κόρινθο, για να καλύψει τις ανάγκες θέρμανσης και ηλεκτροπαραγωγής, παρά τις όλο και πιο έντονες συνέπειες της κλιματικής κρίσης και την αυξανόμενη περιβαλλοντική υποβάθμιση της Ελλάδας. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η εκδήλωση έχει στόχο να ενημερώσει αλλά και να ξεκινήσει έναν εποικοδομητικό διάλογο με πολίτες, ομάδες και φορείς σχετικά με τα σχέδια προώθησης και υλοποίησης των υποδομών αερίου στη χώρα και στον Δήμο Κορινθίων. Ταυτόχρονα, στοχεύει στην ανάδειξη εναλλακτικών διαθέσιμων λύσεων και το πώς αυτές θα ήταν προτιμότερες οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά έναντι του πιο ακριβού και ρυπογόνου αερίου.

Η είσοδος στην ημερίδα είναι ελεύθερη και μετά τις ομιλίες θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό, στην οποία προσκαλούμε πολίτες και φορείς να εκφράσουν ανοιχτά τις απόψεις τους…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων σε πρόσκληση από την Greenpeace 

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Το όνομα που θα πάρει το νέο μουσείο…

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Το πρώτο βήμα στη πορεία υλοποίησης του Πολιτιστικού Κέντρου Μικρασιατικής Μνήμης, ενός έργου που οραματίστηκαν πολλές διοικήσεις του Δήμου Κορινθίων, αλλά θα πραγματοποιήσει, τελικά, η Δημοτική Αρχή του Νίκου Σταυρέλη, έγινε την Τρίτη το μεσημέρι. Σε μία τελετή με ολοφάνερο τον συμβολικό χαρακτήρα -καθώς έγινε στην αίθουσα Χρυσοστόμου Σμύρνης, στην Κοίμηση Θεοτόκου του Συνοικισμού- παραδόθηκε από τον υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Νίκο Ταγαρά, το ΦΕΚ με το Προεδρικό Διάταγμα που ενέκρινε τους όρους δόμησης για την κατασκευή του κτιρίου.

Το Πολιτιστικό Κέντρο Μικρασιατικής Μνήμης θα γίνει σε ένα οικόπεδο 464 τ.μ. επί της Λεωφόρου Ιωνίας, το οποίο παραχωρήθηκε προς χρήση από την Περιφέρεια στον Δήμο Κορινθίων, για την δημιουργία του Μουσείου. Προς τούτο είχε υπογραφεί προγραμματική σύμβαση από την διοίκηση Νανόπουλου με τον τέως Περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα, τους οποίους ο Δήμαρχος Νίκος Σταυρέλης, ευχαρίστησε αμφότερους αναγνωρίζοντας την συμβολή τους. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου περιλαμβάνουν ένα υπόγειο 200-280 τ.μ. και ισόγειο συν έναν όροφο με εμβαδόν 280 τ.μ. τον καθένα. Το κτίριο θα έχει ύψος 8,5 μέτρα και μαζί με την στέγη θα φτάνει τα 11 μέτρα. 

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα μέχρι τον ερχόμενο Φεβρουάριο θα έχει ολοκληρωθεί η προμελέτη και -αν δεν δημιουργηθούν προβλήματα από τυχόν ενστάσεις- μέχρι το Πάσχα θα έχει τελειώσει η δημοπράτηση και θα έχει συμβασιοποιηθεί. Στην συνέχεια θα ξεκινήσει η κατασκευή του έργου, με στόχο μέσα στο 2026 να παραδοθεί στην τοπική κοινωνία.

Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε το γεγονός πως ο κ. Σταυρέλης αποκάλυψε πως το νέο Μουσείο θα πάρει το όνομα της Βασιλικής Ευστρατιάδου – Δημητροπούλου, σε έναν ελάχιστο φόρο τιμής στην γυναίκα που το οραματίστηκε και δούλεψε όσο κανείς, για να πάρει σάρκα και οστά…»

Αναφορά στην αναβάθμιση της επαρχιακής οδού Ξυλοκάστρου-Τρικάλων…

“Η Περιφερειακή Επιτροπή Περιβάλλοντος και Χωροταξίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου συνεδρίασε τη Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου, υπό την Προεδρία του Αντιπεριφερειάρχη Αναστάσιου Αδαμόπουλου, με τη συμμετοχή των μελών δια ζώσης και μέσω τηλεδιάσκεψης. Η συνεδρίαση επικεντρώθηκε σε κρίσιμα θέματα περιβαλλοντικού σχεδιασμού και υποδομών.

Ο κ. Αδαμόπουλος αναφέρθηκε στη συζήτηση για τη στρατηγική μελέτη αναθεώρησης του σχεδίου διαχείρισης κινδύνων πλημμύρας για το υδατικό διαμέρισμα της Δυτικής Πελοποννήσου. Η επιτροπή εξέφρασε θετική γνώμη, ενσωματώνοντας παρατηρήσεις που κρίνονται απαραίτητες για τη βελτίωση του σχεδίου. «Είναι ζωτικής σημασίας η συνεργασία της Περιφέρειας με την Κεντρική Πολιτεία, ώστε να διασφαλιστεί η επαρκής χρηματοδότηση και η υλοποίηση των απαραίτητων μέτρων για την προστασία των περιοχών υψηλού κινδύνου πλημμύρας. Ως γνωστόν η Περιφέρειά μας έχει να αντιμετωπίσει αρκετά σημεία με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης πλημμυρικών φαινομένων τα οποία πρέπει να ενταχθούν στον Εθνικό Σχεδιασμό για την αντιμετώπισή τους», δήλωσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής.

Επιπλέον, η επιτροπή εξέτασε μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων για δημόσια έργα, όπως η κατασκευή ισόπεδων κόμβων στο οδικό δίκτυο της ΠΕ Λακωνίας και η αναβάθμιση της επαρχιακής οδού Ξυλοκάστρου-Τρικάλων. «Η λογική μας συμβαδίζει με την ανάγκη επιτάχυνσης των διαδικασιών για την υλοποίηση σημαντικών έργων για την οδική ασφάλεια», χαρακτηριστικά ο κ. Αδαμόπουλος.

Τέλος, εκφράστηκε θετική γνώμη για την ηλεκτρική διασύνδεση των Δωδεκανήσων με το ηπειρωτικό σύστημα, ένα έργο που αποτελεί μέρος του Εθνικού Ενεργειακού Σχεδιασμού”, αναφέρεται από την περιφέρεια Πελοποννήσου.

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Ρυθμίσεις οφειλών σε 60 δόσεις…

Από το δήμο Βέλου- Βόχας αναφέρεται:

«Δήμος Βέλου-Βόχας -Ρυθμίσεις οφειλών σε 60 δόσεις

Από την αρχή της θητείας της η νέα δημοτική αρχή Βέλου-Βόχας έθεσε ως στόχο και προτεραιότητα την, όσο το δυνατόν καλύτερη, εξυπηρέτηση των δημοτών. Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήθηκε και λειτουργεί στο ισόγειο του Δημαρχείου Γραφείο Εξυπηρέτησης του Δημότη, το οποίο παρέχει βοήθεια και καθοδήγηση στους δημότες, για τη ρύθμιση οφειλών με τους ευνοϊκότερους δυνατούς όρους.

Με την ψήφιση από την Κυβέρνηση του Ν.5143/2024 (ΦΕΚ 161/11.10.2024, τεύχος Α΄) «Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις», πλέον οι δημότες έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίσουν τις οφειλές που έχουν βεβαιωθεί έως τις 31 Οκτωβρίου 2024, με απαλλαγή από τόκους και προσαυξήσεις, σε έως 60 δόσεις.

Αναλυτικά σύμφωνα με τον νέο νόμο προβλέπεται ότι δικαιούχοιυπαγωγής στην ανωτέρω ρύθμιση είναι:

Α. Φυσικά πρόσωπα τα οποία πληρούν τα κριτήρια του ευάλωτου οφειλέτη, σύμφωνα με την περ. (α) του άρθρου 217 του Ν. 4738/2020 (Α’ 207), περί ευάλωτου οφειλέτη  και έχουν εκδώσει βεβαίωση ευάλωτου οφειλέτη, σύμφωνα με την περ. (β) του ίδιου άρθρου.

Β. Φυσικά πρόσωπα τα οποία δεν ανήκουν στην κατηγορία του ευάλωτου οφειλέτη.

Γ. Νομικά πρόσωπα.

Στον ανωτέρω Νόμο ορίζεται ότι οι αιτήσεις υποβάλλονται στο πρωτόκολλο του Δήμου είτε με φυσική παρουσία είτε ηλεκτρονικά στο e-mail: [email protected] έως την 31η Ιανουαρίου 2025.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο  Γραφείο Εξυπηρέτησης Δημότη και να κλείσετε ραντεβού για την εξυπηρέτησή σας, στο τηλέφωνο: 6982 342 131.

Οι οφειλές από φυσικά πρόσωπα που πληρούν τα κριτήρια του ευάλωτου οφειλέτη, δύναται, ύστερα από αίτηση του οφειλέτη προς την αρμόδια για την είσπραξή τους υπηρεσία του οικείου δήμου ή της οικείας περιφέρειας ή του νομικού τους προσώπου, να ρυθμίζονται και να καταβάλλονται με απαλλαγή από τις προσαυξήσεις και τους τόκους εκπρόθεσμης καταβολής του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (Ν. 4978/2022, Α’ 190), καθώς και από τα πρόστιμα λόγω εκπρόθεσμης υποβολής ή ανακριβούς δήλωσης ή λόγω μη καταβολής τέλους, ως εξής:

α) εάν εξοφληθούν εφάπαξ, με απαλλαγή κατά ποσοστό ενενήντα πέντε τοις εκατό,

β) Σε δύο έως έξι δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό ογδόντα πέντε τοις εκατό,

γ) Σε επτά έως δώδεκα δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό ογδόντα τοις εκατό,

δ) Σε δεκατρείς έως εξήντα δόσεις, με απαλλαγή κατά ποσοστό εβδομήντα πέντε τοις εκατό

Β. Οι οφειλές προς τους Δήμους, τις Περιφέρειες και τα νομικά τους πρόσωπα, από φυσικά πρόσωπα που δεν ανήκουν στην κατηγορία του ευάλωτου οφειλέτη της παραγράφου 1 του άρθρ. 25 του Ν. 5143/2024, καθώς και από νομικά πρόσωπα, εφόσον αυτές έχουν βεβαιωθεί έως τις 31.10.2024, δύναται, ύστερα από αίτηση του οφειλέτη προς την αρμόδια για την είσπραξή τους υπηρεσία του οικείου δήμου ή του νομικού προσώπου, να ρυθμίζονται και να εξοφλούνται σε έως εξήντα δόσεις.

Γ. Οι δόσεις  είναι μηνιαίες και ισόποσες πλην της τελευταίας που μπορεί να είναι μικρότερη των υπολοίπων. Κάθε δόση, πλην της τελευταίας, δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 50 ευρώ.

Δ. Η πληρωμή, είτε του εφάπαξ ποσού είτε της πρώτης δόσης πραγματοποιείται μέσα σε τρεις εργάσιμες ημέρες από την ημέρα γνώσης του οφειλέτη περί υπαγωγής του στη ρύθμιση, διαφορετικά η ρύθμιση καταργείται αυτοδικαίως. Οι επόμενες δόσεις καταβάλλονται μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του αντίστοιχου μήνα, χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη ειδοποίηση του οφειλέτη».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν την Τετάρτη και την Πέμπτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η Επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Τους “άδειασε” ο Σ. Κουφογιάννης! -…Ποιος θα κλείσει την πόρτα;

Το έχουμε ξαναγράψει! Κάτι δεν πάει καλά με το συνδυασμό της Μ. Πρωτοπαππά στο δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ.

Αναρωτιόμαστε πλέον σοβαρά πόσοι θα μείνουν στο συνδυασμό μέχρι τις επόμενες εκλογές!

Και μιλάμε για συνδυασμό ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ που ενώ θα έπρεπε να ήταν ενωμένος (ο συνδυασμός) μέσα σε λιγότερο από χρόνο …την κάνει ο ένας μετά τον άλλον!

Ένα από τα θέματα που συζητήθηκαν κατα τη χθεσινή συνεδρίαση του ΔΣ Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ ήταν που ο συνδυασμός της Μαρίας Πρωτοπαππά, διέγραψε τον δημοτικό τους σύμβουλο Σωτήρη Κουφογιάννη.

Παίρνοντας το λόγο ο Σ. Κουφογιάννης ανέφερε μεταξύ άλλων: “Δυστυχώς το διάστημα που ακολούθησε από τις εκλογές υπήρξαν δυσλειτουργίες, οι οποίες όπως μας τονίζουν σε κάθε ευκαιρία οι συνδημότες, μας εμποδίζουν να ασκήσουμε εποικοδομητική και αποτελεσματική αντιπολίτευση!!! Θα συνεχίσω ως ανεξάρτητος πλέον δημοτικός σύμβουλος»

Και τώρα λέμε εμείς…και ακόμα δεν έχει τελειώσει ο χρόνος!

Πόσες απώλειες μετράει ο συνδυασμός της Μ. Πρωτοπαππά από την αρχή του έτους; Πως μπορεί να πείσει τους δημότες η Μ. Πρωτοπαππά ότι είναι μία ισχυρή αντιπολίτευση όταν ο συνδυασμός αντι να είναι ενωμένος αδειάζει όλο και περισσότερο;

…Τι έφταιξε σε λιγότερο χρονικό διάστημα του ενός έτους;

…Ξαφνικά “ξυπνάνε” κάποιοι ένα πρωινό και λένε να φύγουν από το συνδυασμό;

ΣΣ. Έτσι όπως το πηγαίνουν εκεί στο συνδυασμό της Μ. Πρωτοπαππά ίσως αναρωτηθεί κανείς …ποιος θα είναι ο τελευταίος που θα κλείσει την πόρτα!

-Για υπενθύμιση δείτε κάποιες από τις πρόσφατες αναρτήσεις:

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ: Η Μ. Πρωτοπαππά κάνει αναρτήσεις στο facebook …και αντιδρά πρώτη σε αυτά που γράφει!

και την ανάρτηση:

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Η Πρωτοπαππά …που έχασε την Πρωτοπαππά!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! -Έπρεπε να περάσει σχεδόν χρόνος και να “βουίξει” ο τόπος για να ληφθούν μέτρα και να νιώθουν ασφαλείς οι κάτοικοι στα Εξαμίλια!

0

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Βρέθηκε λύση για την ασφάλεια των επισκεπτών στο κοιμητήριο στα Εξαμίλια στο δήμο Κορινθίων!

…Έπρεπε να περάσει σχεδόν ένας χρόνος για να βρεθεί λύση από τη δημοτική αρχή του Σταυρέλη;

…Έπρεπε να πάρει το θέμα διάσταση, …να βουίξει ο τόπος και να ασχοληθούν εκτενώς και τα ΜΜΕ (πχ. δείτε μία χαρακτηριστική ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Σοβαρή επίθεση σε γυναίκα στο χώρο του νεκροταφείου!)

Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε τα αντανακλαστικά της δημοτικής αρχής πάνω σε αυτό το σοβαρό θέμα να είναι πολύ πιο γρήγορα! Δηλαδή τώρα τι να πούμε; …Ότι είναι επιτυχία που μετά από σχεδόν ένα χρόνο γίνεται το αυτονόητο;

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται:

Φυλάσσεται και πάλι το κοιμητήριο Εξαμιλίων – για 365 ημέρες το χρόνο  -Θα καταγράφονται επισκέπτες και αυτοκίνητα  

Ο Δήμος Κορινθίων ανακοινώνει ότι από σήμερα το κοιμητήριο των Εξαμιλίων διαθέτει και πάλι φύλαξη. Οι ώρες φύλαξης θα είναι από τις 9.30 το πρωί μέχρι τις 5.30 το απόγευμα, για ΟΛΕΣ τις ημέρες της εβδομάδας, και ανεξαρτήτως γιορτών και αργιών, ενώ για τον φύλακα θα δημιουργηθεί φυλάκιο στην είσοδο του κοιμητηρίου.

Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι για τον καλύτερο έλεγχο και την ασφαλέστερη παραμονή των επισκεπτών στο χώρο του κοιμητηρίου:

  • κάθε επισκέπτης που εισέρχεται στο κοιμητήριο και κάθε αυτοκίνητο που προσεγγίζει τον χώρο θα καταγράφονται,
  • θα υπάρχουν ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας σε σημεία όπου είναι νόμιμη η τοποθέτησή τους, τα οποία θα συμβάλλουν στην προστασία του χώρου καθώς και στην ασφάλεια των φυσικών προσώπων που κινούνται σε αυτόν.

Με τον τρόπο αυτό, αλλά και άλλους που θα λειτουργήσουν επικουρικά, ο δήμος Κορινθίων διασφαλίζει ότι οι επισκέπτες του κοιμητηρίου θα επιτελούν το καθήκον τους προς τα αγαπημένα τους πρόσωπα με ασφάλεια”.

ΣΣ. Το θέμα το είχε θίξει ο Β. Νανόπουλος και σε ανάρτηση στις 23 Οκτωβρίου 2024 είχαμε αναφέρει μεταξύ άλλων:

“Από το συνδυασμό του Β. Νανόπουλου στο δήμο Κορινθίων μεταξύ άλλων αναφέρεται:

«Στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Κορινθίων και πριν την ημερήσια διάταξη φέραμε για συζήτηση τρία σημαντικά για τους πολίτες θέματα

Το ένα αφορούσε: Νεκροταφείο Εξαμιλίων χωρίς φύλαξη για 9 μήνες το2024 .

Επί θητείας Βασίλη Νανόπουλου υπήρχε φύλαξη η οποία σταμάτησε τον Φεβρουάριο του 2024 . Η νέα δημοτική αρχή δεν κατάφερε να ανανεώσει τη σύμβαση φύλαξης και πρόσφατα είχαμε σοβαρή επίθεση σε γυναίκα από τους γνωστούς άγνωστους στο χώρο του νεκροταφείου .Ζητήσαμε άμεση ανάθεση της φύλαξης για να πηγαίνουν με ασφάλεια ορισμένες ώρες καθημερινά οι συγγενείς των νεκρών στο νεκροταφείο».