Αρχική Blog Σελίδα 438

Φωτογραφία ντοκουμέντο -Από εδώ ξεκίνησε η φωτιά στο Ξυλόκαστρο (φωτο)

“Ένα σημαντικό ντοκουμέντο για την πυρκαγιά που ξέσπασε σε δασική περιοχή του Ξυλοκάστρου φέρνει στο φως ο πιλότος Ι.Κ., ο οποίος πετούσε πάνω από την περιοχή τη στιγμή που ξεκίνησε η φωτιά. Η μαρτυρία του πιλότου, καθώς και οι φωτογραφίες που τράβηξε, αποκαλύπτουν την αρχική κατάσταση της πυρκαγιάς και τη διαδρομή της εξάπλωσής της.

Ο πιλότος, του οποίου τα στοιχεία είναι στη διάθεση του protothema.gr, εξήγησε πως βρισκόταν σε πτήση με ένα μικρό αεροσκάφος τύπου Cessna 172, επιστρέφοντας από το Μεσολόγγι με προορισμό τα Μέγαρα. Όπως ανέφερε στην αποκλειστική μαρτυρία του, παρατήρησε καπνό από την περιοχή στις 10:45 το πρωί.

«Είδα τον καπνό σε μια δασική έκταση και αμέσως τράβηξα φωτογραφία με το κινητό μου τηλέφωνο. Στη συνέχεια, ειδοποίησα την Πυροσβεστική Υπηρεσία. Ο άνθρωπος με τον οποίο μίλησα στο τηλέφωνο με ευχαρίστησε και μου είπε ότι θα επικοινωνήσουν με τις τοπικές αρχές για να διαπιστώσουν τι ακριβώς συμβαίνει», ανέφερε ο πιλότος στο protothema.gr.

Παρά την ειδοποίηση, η κατάσταση επιδεινώθηκε μέσα σε λίγες ώρες. Ο πιλότος δημοσίευσε τη φωτογραφία στο Facebook, όπου λίγες ώρες αργότερα ένας άλλος πιλότος ανήρτησε μια νέα φωτογραφία από την ίδια περιοχή, τραβηγμένη στις 13:35. Αυτή η εικόνα, που εξασφάλισε αποκλειστικά το protothema.gr, δείχνει την πυρκαγιά να έχει ήδη εξαπλωθεί σημαντικά.

Δείτε:

derveni-2

Πλέον, η φωτιά έχει καταστρέψει σημαντικές εκτάσεις δασικής γης, έχει αφήσει πίσω της δυο νεκρους ενώ οι αρχές συνεχίζουν τις προσπάθειες κατάσβεσης.

Η μαρτυρία του πιλότου και οι φωτογραφίες αποτελούν κρίσιμα στοιχεία για την κατανόηση των αρχικών συνθηκών της πυρκαγιάς και ενδεχομένως να συμβάλλουν στις έρευνες για τα αίτια και την εξέλιξή της”, αναφέρεται στο protothema.gr.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Η Πρωτοπαππά …που έχασε την Πρωτοπαππά!

Όταν ένας συνδυασμός κατεβαίνει σε αρκετές εκλογικές αναμετρήσεις και χάνει με διαφορά από τη σημερινή δημοτική αρχή του Γ. Γκιώνη στο δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ κάτι σημαίνει αυτό!

Και όταν ο συνδυασμός αυτός μετά την αποτυχία που είχε αντι να προσπαθεί να πείσει τους δημότες …ότι μπορούν για το κάτι παραπάνω, παρόλα αυτά οι δημότες βλέπουν να τους φεύγουν και άτομα (ανεξαρτητοποιούνται από τον συνδυασμό)!

Και μάλιστα πριν ακόμα ολοκληρωθεί ο πρώτος χρόνος της θητείας ως αντιπολίτευση!

Από εκεί και πέρα…τι να συζητάει κανείς!

Ο συνδυασμός της Μ. Πρωτοπαππά δείχνει να έχει χάσει γενικότερα τον έλεγχο! Εκτός και αν θεωρούν οι ανακοινώσεις που βγάζουν που και που κατα της δημοτικής αρχής και του δημάρχου Γ. Γκιώνη είναι αρκετές για να πείσουν τον κόσμο …να τους εμπιστευτεί κάποια στιγμή!

…Και κάπως έτσι θα έρθουν και οι επόμενες εκλογές!

“Την ανεξαρτητοποίησή της από το συνδυασμό Δύναμη Δημιουργίας, με επικεφαλής την Μαρία Πρωτοπαππά, ανακοίνωσε στο τοπικό συμβούλιο, η Αθανασία Πρωτοπαππά…

Όπως εξήγησε η ίδια στη δήλωση ανεξαρτητοποίησης που ανέγνωσε και κατέθεσε στην Πρόεδρο, Χρυσούλα Παππά, “οι λόγοι της παραίτησής μου, είναι πρώτιστα ηθικοί και λιγότερο πολιτικοί, καθώς άνθρωποι που έως χθες ήταν συνοδοιπόροι μου με υποσκάπτουν συστηματικά τον τελευταίο καιρό, κρίνοντας την κοινωνική μου ενασχόληση και όχι τις πολιτικές μου θέσεις”.

Παράλληλα ξεκαθάρισε ότι θα διατηρήσει την έδρα της στο τοπικό συμβούλιο, καθώς όπως αναφέρει “Θεωρώ ότι κατήλθα στις πρόσφατες εκλογές με το σκεπτικό της αγωνιστικής διεκδίκησης για ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μου και αυτός ήταν ο λόγος που οι συνδημότες μου με τίμησαν με την ψήφο τους, την οποία εγώ θα συνεχίσω να τιμώ ως ανεξάρτητη σύμβουλος προτείνοντας, ψηφίζοντας και διεκδικώντας με γνώμονα μόνο το καλό του τόπου και σε αγαστή συνεργασία με όλες τις παρατάξεις, όπως θεωρώ ότι πρέπει να γίνεται”.

Υπενθυμίζεται ότι η Αθανασία Πρωτοπαππά, εξελέγη στην τρίτη θέση του συνδυασμού της Μαρίας Πρωτοπαππά για το τοπικό συμβούλιο Λουτρακίου – Περαχώρας”, αναφέρεται στο loutraki365.gr.

Κ.Ν

…Τι ακριβώς κάνουν οι νταλίκες με τις Ρουμανικές πινακίδες έξω από το στρατόπεδο στις Κεχριές; (φωτο)

0

Απορίας άξιο οι  πολλές νταλίκες με Ρουμανικές πινακίδες που είναι τελευταία συχνά σταθμευμένες ακριβώς δίπλα από το στρατόπεδο των Κεχριών στην Κορινθία.

…Τι ακριβώς μεταφέρουν αυτές οι νταλίκες; Μήπως παίρνουν στρατιωτικό υλικό από το στρατόπεδο για να το στείλουν στον πόλεμο;

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση στις 31 Ιανουαρίου 2024 με τίτλο: …Τι συμβαίνει στο στρατόπεδο στις Κεχριές Κορίνθου; -…Τι φορτώνεται;

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Θα εκτεθεί απότμημα των Ι. Λειψάνων του Αγίου Διονυσίου προς αγιασμό των προσκυνητών…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου ανακοινώνεται: «Γίνεται γνωστόν ότι την Πέμπτην, 3 Οκτωβρίου 2024, ημέρα μνήμης του Αγίου Ιερομάρτυρος Διονυσίου του Αρεοπαγίτου, κατά την οποίαν άγει τα ονομαστήριά του ο σεπτός Ποιμενάρχης μας, θα τελεσθεί Θ. Λειτουργία στο Μητροπολιτικό Ι. Παρεκκλήσιο της Αγίας Φωτεινής, εντός του Επισκοπείου, ώρα 7.00’ π.μ., όπου θα εκτεθεί και απότμημα εκ των Ι. Λειψάνων του Αγίου Διονυσίου προς αγιασμό των ευλαβών προσκυνητών.

Προσκαλούνται οι Πιστοί να προσέλθουν να τιμήσουν την μνήμη του Αγίου Ιερομάρτυρος και να προσευχηθούν υπέρ ταχείας αναρρώσεως και μακροημερεύσεως του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου».

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Έκαναν αυτοψία σε Ι. Ναούς, Εκκλησιαστικά και Μοναστικά κτίρια των ήδη καμένων περιοχών…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Μετά θλίψεως και συνοχής καρδίας ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος πληροφορήθηκε για την μεγάλη πυρκαϊά που ξέσπασε και συνεχίζει να καίει μεγάλο μέρος της Μητροπολιτικής μας επαρχίας. Αν και βρίσκεται υπό ανάρρωση μετά την χειρουργική επέμβαση, στην οποία υποβλήθηκε στις Η.Π.Α., ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Θεοφιλέστατος Βοηθό Επίσκοπο και Πρωτοσύγκελλο της Ι. Μητροπόλεως μας κ. Αγάπιο για να πληροφορηθεί πως έχει η κατάσταση στις περιοχές που καίονται.

Ο Θεοφιλέστατος άγιος Κεγχρεών κ. Αγάπιος από το απόγευμα της Κυριακής, 29 Σεπτεμβρίου 2024, ήταν σε συνεχή επικοινωνία με τον Αρχιερατικό Επίτροπο Ευρωστίνης π. Ιωάννη Γιαννακά, ο οποίος και τον ενημέρωνε για τις εξελίξεις. Η επικοινωνία με την Ηγουμένη της Ι. Μονής Προφήτη Ηλιού Ζαχόλης Γερόντισσα Μαγδαληνή ήταν συνεχής με τις σχετικές οδηγίες για την Αδελφότητα, που μετά την πυρκαϊά του έτους 2000 είναι εγκατεστημένη στο Ι. Μετόχιο του Αγίου Γερασίμου, στα Μεντουργιάνικα, ως και για την διάσωση και διασφάλιση Ι. Εικόνων, Αγίων Λειψάνων και του Αρχείου της Ι. Μονής. Επικοινώνησε και με την Μοναχή Θεοδώρα από το Μοναστικό κτίσμα Αγίου Ιωάννου Χελυδορέου για να αποχωρήσει από τον τόπο διαμονής της, η οποία και κατέφυγε στο Μετόχιο του Αγ. Γερασίμου Μεντουργιανίκων μαζί με τις εκεί Αδελφές, οι οποίες εν τέλει, κατά τις υποδείξεις της Πυροσβεστικής υπηρεσίας, εκένωσαν το Ι. Μετόχιο και φιλοξενήθηκαν στο σπίτι του Αρχιερατικού Επιτρόπου.

Τηλεφωνικώς ομίλησε με τον Δήμαρχο Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης κ. Βλάσιο Τσώτο, αφού με τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Αναστάσιο Γκιολή ήταν αδύνατη η επικοινωνία λόγω έλλειψης τηλεφωνικού σήματος, για την διαφύλαξη των κτιριακών εγκαταστάσεων του Μετοχίου, ο οποίος και ανταποκρίθηκε θετικά μιας και η φωτιά έφτασε σχεδόν μέχρι την εξώθυρα του Μετοχίου αλλ᾽ αυτό διασώθηκε με τις άγρυπνες και εργώδεις προσπάθειες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και των ανθρώπων της!

Το πρωΐ της Δευτέρας, 30 Σεπτεμβρίου 2024, συνεχίστηκε και πάλι η επικοινωνία με τον Αρχιερατικό Επίτροπο και τις Αδελφές για το πώς πέρασε η νύκτα και τι νεώτερα υπήρχαν από το μέτωπο της πυρκαϊάς. Πληροφορήθηκε ο Θεοφιλέστατος την απώλεια των δύο  νέων συνανθρώπων μας, επικοινώνησε τηλεφωνικώς, κατ᾽ εντολή του, ο π. Δημήτριος Στεργιόπουλος με τον Εφημέριο της Λυκοποριάς π. Γεώργιο Μηνά για τον τόπο και την ώρα της Εξοδίου Ακολουθίας τους.

Περί ώρα 13:00 ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος κ. Αγάπιος, συνοδευόμενος από τους π. Δημήτριο Στεργιόπουλο, και τους Διακόνους π. Χρήστο Χίλια και π. Άγγελο Σαλάτα, επισκέφθηκε το Ι. Μετόχιο του Αγίου Γερασίμου στα Μεντουργιάνικα, όπου σχημάτισε ιδία αντίληψη για το μέγεθος της καταστροφής στην περιοχή, μίλησε με την Ηγουμένη, τις Αδελφές και με την Μοναχή Θεοδώρα δίδοντας οδηγίες για τα περαιτέρω, συναντήθηκε με τον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής – Παιδείας και Δια βίου Μάθησης κ. Χρήστο Κολοκυθά, μίλησε τηλεφωνικώς με τον π. Ιωάννη Γιαννακά και τον π. Βασίλειο Ευσταθιάδη, ο οποίος, κατ᾽ εντολή του Αρχιερατικού Ευρωστίνης, περιόδευσε, όπου του επετρέπετο να πάει, κάνοντας αυτοψία σε Ι. Ναούς, Εξωκκλήσια κ.λ.π. Εκκλησιαστικά και Μοναστικά κτίρια των ήδη καμένων περιοχών και ενημερώθηκε σχετικά μέχρι εκείνης της ώρας. Πληροφορήθηκε ότι η πυρκαϊά κατευθύνετο προς την «Καταφυγιώτισσα», η οποία, δυστυχώς, κάηκε, όπως και το Εξωκκλήσιο του Αγίου Κωνσταντίνου Λυγιάς!

Για όλα τα ανωτέρω ενημερώθηκε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος, ο οποίος εξέφρασε την λύπη του για τους δύο συνανθρώπους μας, που εκάησαν, ευχόμενος για την ψυχική τους ανάπαυση και για τον στηριγμό και την θεόθεν ενίσχυση των οικογενειών τους. Εξέφρασε την λύπη του για τις καταστροφές που προκλήθηκαν, την καταστροφή της πανίδος και χλωρίδος της όμορφης αυτής περιοχής της Ι. Μητροπόλεως μας, ιδιαιτέρως για τα ελαιόδενδρα, καθώς πλησιάσει η συγκομιδή ελαιόκαρπου και με την πυρκαϊά χάθηκε μεγάλο μέρος αυτού επί ζημία των κατοίκων της περιοχής.

Συμπαρίσταται από το κρεβάτι του δικού του πόνου στον πόνο του αγαπημένου του Ποιμνίου που δοκιμάζεται και εύχεται γρήγορα ν᾽ αποκατασταθεί με την βοήθεια του Θεού ό,τι καταστράφηκε και ποτέ άλλοτε να μη συμβεί τέτοιο μεγάλο κακό»!

ΒΕΛΟ- ΒΟΧΑ: Μπήκαν στο σούπερ μάρκετ “ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ” και αφαίρεσαν…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθησαν 4 αθίγγανες στο Βραχάτι γιατί αφαίρεσαν από το σούπερ μάρκετ ¨Βασιλόπουλος” στο Βέλο πράγματα αξίας 200 ευρώ τα οποία αφορούσαν ποτά, τσιγάρα, καφέ, αρώματα, παιδικές τροφές κτλ…”

Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Συνελήφθησαν, την Παρασκευή το βράδυ, στο Βραχάτι, από αστυνομικούς του αστυνομικού τμήματος Βέλου-Βόχας, -4- ημεδαπές, ηλικίας από 18 έως 33 ετών, γιατί λίγο νωρίτερα αφαίρεσαν από κατάστημα σούπερ-μάρκετ διάφορα προϊόντα».

Κ.Ν

Αναμενόμενο! -“Στον αέρα” η απόφαση της συμφωνίας του δήμου με τον ΠΑΣ Κόρινθος! -Έκθετη η δημοτική αρχή του Σταυρέλη! -Αποδεικνύεται ξανά ότι …ο παλιός είναι αλλιώς!

Γιατί ο “παλιός είναι αλλιώς” και θα εξηγήσουμε παρακάτω τι εννοούμε…

Πολλές υποσχέσεις …μοίραζε ο δήμαρχος Κορινθίων Ν. Σταυρέλης για τον ΠΑΣ Κόρινθος και η απόφαση (της δημοτικής αρχής) πέρασε κατα πλειοψηφία από το δημοτικό συμβούλιο για τον ΠΑΣ Κόρινθος, αλλά ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ …δεν υπολόγιζαν την Αποκεντρωμένη Διοίκηση η οποία ΑΚΥΡΩΣΕ την απόφαση (του δημοτικού συμβουλίου)!

Πιο συγκριμένα αφορούσε στην επικύρωση συμφωνίας του δήμου με τον ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ και συγκεκριμένα «Αποδοχή όρων συμφωνίας με ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ».

Η συμφωνία από τον ΠΑΣ Κόρινθος είχε υπογραφεί από τον πρώην πρόεδρο (έστω για λίγο) της ομάδας Γ. Πιέτρη, ενώ το ΔΣ δεν είχε τη νόμιμη απαρτία…

Τελικά ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ η απόφαση!

Η απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης που αναρτήθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου 2024:

Όταν όμως τα έλεγαν οι κκ. Νανόπουλος και Γκουργιώτης δεν τους λάμβανε υπόψη η δημοτική αρχή του Σταυρέλη και ο ίδιος ο δήμαρχος!

Όπως δεν λάβανε υπόψη ο δήμαρχος τον Νανόπουλο σε άλλες αποφάσεις του ΔΣ που του έλεγε ότι ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ και ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ, κάτι το οποίο έχει συμβεί και άλλες φορές ως τώρα! (πχ. δείτε μόνο μία ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Με το καλημέρα η αποκεντρωμένη διοίκηση άρχισε να ακυρώνει αποφάσεις της δημοτικής αρχής του Σταυρέλη! -Δείτε το έγγραφο…)

Γιατί στην πράξη αποδεικνύεται ότι …ο παλιός (ο Νανόπουλος δηλαδή) είναι αλλιώς!

ΣΣ. …Γενικά τώρα ένας δήμαρχος ή ένα πολιτικό πρόσωπο μπορεί να μοιράζει λόγια και υποσχέσεις αλλά στην πράξη αποδεικνύεται τι υλοποιείται και τι όχι!

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ -ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: …Χαιρετίσματα!!!

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Είναι τουλάχιστον ΤΡΑΓΙΚΟ αυτό που συμβαίνει με τη φονική φωτιά στο δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης!

Είναι Τρίτη μεσημέρι και ώρα 13:20 που γράφονται αυτές οι γραμμές και δεν είναι σε θέση οι πυροσβεστικές δυνάμεις να ελέγξουν την κατάσταση (τρίτο 24ωρο) που κανονικά θα περιμέναμε να την είχαν σβήσει ήδη!

Είμαστε Οκτώβριο και δεν είναι καλοκαίρι όπου υπάρχουν δεκάδες φωτιές σε όλη την Ελλάδα και τότε όλες οι δυνάμεις …μοιράζονται!

Το καλοκαίρι να καταλάβουμε ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Αλλά το να παρατηρείται αυτή η κατάσταση μέχρι και αυτή την ώρα σήμερα Οκτώβριο μήνα …δεν το χωράει ο νους!

Κάηκαν άνθρωποι, τραυματίστηκαν πυροσβέστες, κάηκαν σπίτια-εκκλησίες πυροσβεστικά οχήματα- τεράστιες δασικές και αγροτικές εκτάσεις…κτλ!

Υπάρχουν άνθρωποι που ΠΟΝΑΝΕ καθώς έχασαν τις περιουσίες τους και βλέπουν για τρίτο 24ωρο αυτή την κατάσταση!!!

Να κατανοήσουμε ότι η φωτιά ξέφυγε την πρώτη μέρα λόγω των ισχυρών ανέμων! Αλλά χθες και σήμερα δεν υπάρχουν δυνατοί άνεμοι και η φωτιά ή θα έπρεπε να είχε σβήσει εντελώς ή να υπήρχαν ελάχιστες εστίες απόλυτα ελεγχόμενες!

Δηλαδή τι να πούμε, ότι ο κρατικός μηχανισμός λειτούργησε όπως πρέπει; …Μήπως να δώσουμε και “συγχαρητήρια” που η φωτιά …δεν έφτασε μέχρι την Αθήνα;

Γιατί αν δεν μπορούν να ελέγξουν για ΜΕΡΕΣ μία φωτιά τον Οκτώβρη μήνα σε ένα νομό …τότε υπουργέ χαιρετίσματα! Το ξαναλέμε …χαιρετίσματα!

ΣΣ. Δεν θέλουμε ούτε να σκεφτούμε αν αυτή η φωτιά είχε προκληθεί καλοκαίρι που θα έφτανε!

Για να δούμε σήμερα (Τρίτη) θα καταφέρουν να την σβήσουν …ή θα ακολουθήσουν και άλλα 24ωρα! Για να δούμε…

-Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Β. Τσιώτος: «Ο απολογισμός είναι σίγουρα οι δύο νεκροί άνθρωποι -Κάηκαν πάνω από 50 χιλιάδες στρέμματα -Κάηκε ολοσχερώς και η εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου…

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Β. Τσιώτος: «Ο απολογισμός είναι σίγουρα οι δύο νεκροί άνθρωποι -Κάηκαν πάνω από 50 χιλιάδες στρέμματα -Κάηκε ολοσχερώς και η εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου…

“Στην κόλαση της φωτιάς που καίει για τρίτο 24ωρο έχει εγκλωβιστεί η Κορινθία, όπου οι πυροσβεστικές δυνάμεις δίνουν μάχη με τις αναζωπυρώσεις και τις διάσπαρτες εστίες.

Οι φλόγες της φωτιάς στην Κορινθία, που ξεκίνησε από το Ξυλόκαστρο την περασμένη Κυριακή έφτασαν μέχρι την παραλία στο Δερβένι χθες το βράδυ με απόκοσμες εικόνες να καταγράφουν την πύρινη λαίλαπα να «καταδιώκει» την ευρύτερη περιοχή.

Σήμερα, Τρίτη δύο είναι τα μεγάλα πύρινα μέτωπα που εξακολουθούν να καίνε, το ένα στο χωριό Σοφιανά και το άλλο στο χωριό Ζάχολη, με τη φωτιά τώρα να κινείται δυτικά.

«Αυτή τη στιγμή έχουμε δύο μεγάλα μέτωπα. Το ένα είναι στο χωριό Σοφιανά, το οποίο φαίνεται ότι το αντιμετωπίζουμε με επιτυχία, και ένα δεύτερο μέτωπο στο χωριό Ζάχολη.

Αυτά όσο αφορά τα δύο μεγάλα μέτωπα αλλά υπάρχουν πολλές διάσπαρτες εστίες, οι οποίες ανά πάσα στιγμή αναζωπυρώνονται», τονίζει, μιλώντας στο newsit.gr ο δήμαρχος Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης Βλάσης Τσιώτος.

«Υπάρχουν μεγάλες δυνάμεις, τόσο επίγειες όσο και εναέριες αυτή τη στιγμή, έχει πέσει ο αέρας και είναι η πρώτη φορά που αισιοδοξούμε ότι θα μπορέσουμε να θέσουμε υπό έλεγχο την κατάσταση.

Ο απολογισμός είναι σίγουρα οι δύο νέοι νεκροί άνθρωποι. Από εκεί και πέρα υπάρχουν κάποια παλιά σπίτια που κάηκαν και υπάρχει ολοκληρωτική καταστροφή σε καλλιέργειες, σε υποδομές και γεωτρήσεις», επισημαίνει ο ίδιος.

Μάλιστα, ο κ. Τσιώτος δηλώνει πως η λαίλαπα έκαψε 50.000 στρέμματα στο δήμο Ξυλοκάστρου.

«Σίγουρα έχουν καεί πάνω από 50 τετραγωνικά χιλιόμετρα σε όλο τον Δήμο. Ο Δήμος μας είναι 420 τετραγωνικά χιλιόμετρα και κάηκαν πάνω από 50 χιλιάδες στρέμματα. Κάηκε ολοσχερώς και η εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου στην περιοχή της Λυγιάς», προσθέτει.

Και καταλήγει: «Δυστυχώς ο απολογισμός δεν μπορεί να γίνει με ακρίβεια ακόμη», αναφέρεται στο newsit.gr.