Αρχική Blog Σελίδα 439

Δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας για 2 εβδομάδες για τους συνδρομητές της που πλήττονται λόγω πυρκαγιών στην Κορινθία παρέχει η…

0

“Δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας για τους συνδρομητές της που πλήττονται λόγω πυρκαγιών στο Νομό Κορινθίας παρέχει η Nova, μέλος της United Group.

Η εταιρεία κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στις περιοχές που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πυρκαγιές, ενημερώνει τους συνδρομητές της ότι προσφέρει δωρεάν, στους συνδρομητές της στις πληγείσες περιοχές του νομού Κορινθίας, 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και 20GB, στο κινητό τους.

H παροχή ξεκίνησε από χθες 30/09/2024 και ισχύει έως και 13/10/2024 και αφορά συνδρομητές κινητής, συμβολαίου και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες. Οι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση με SMS στο κινητό τους. Επίσης, η Nova αναστέλλει τις εισπρακτικές ενέργειες φραγής για τους κατοίκους που διαμένουν στις εν λόγω περιοχές.Unmute

Ενημερώνει επίσης ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έθεσε υπό 24ωρη παρακολούθηση τις περιοχές για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων. Οι τεχνικοί της Nova σε αυτές τις περιοχές συνεργάζονται στενά με τις τοπικές αρχές και την Πολιτική Προστασία επεμβαίνοντας, όπου είναι εφικτό, ώστε να αποκατασταθούν άμεσα οι λειτουργίες των δικτύων”, αναφέρεται στο capital.gr.

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Οι τρεις λόγοι που συνέβαλαν στην εξάπλωση της φωτιάς! -Πότε ξέφυγε η φωτιά -Η απάντηση στο ερώτημα για εμπρησμό -Ο τραυματισμός 3 πυροσβεστών!

“Στους τρεις παράγοντες που επηρέασαν δυσμενώς την εξέλιξη της πυρκαγιάς στο Ξυλόκαστρο Κορινθίας αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος, Νίκος Λαυράνος.

“Κάθε δασική πυρκαγιά δίνει ένα εύλογο χρονικό παράθυρο ώστε να μπορέσεις να αντιμετωπίσεις. Αυτό είναι γύρω στα 15 – 20 λεπτά. Από κει και πέρα, αν οι πυρο-μετεωρολογικές συνθήκες ευνοούν την εξάπλωση της πυρκαγιάς, αυτό το χρονικό διάστημα μικραίνει.

Δηλαδή, υπήρχαν τρεις παράγοντες οι οποίοι επηρέασαν δυσμενώς την εξέλιξη της πυρκαγιάς. Αυτοί ήταν η τοπογραφία, το δύσβατο δηλαδή της περιοχής, οι δυνατοί άνεμοι με τις ισχυρές ριπές που υπήρχαν και φυσικά η πλούσια καύσιμη ύλη. Το σημείο όπου ξεκίνησε η φωτιά ήταν σαν ζούγκλα”, τόνισε στο ΕΡΤNews και την εκπομπή “Συνδέσεις”.

“Η ανταπόκριση των πυροσβεστικών δυνάμεων ήταν άμεση, αλλά ήταν τόσο δύσβατο το σημείο και μάλιστα πάρα πολύ επικίνδυνο από την άποψη ότι υπήρχαν απόκρημνες πλαγιές, υπήρχαν κρυφά σημεία, φαράγγια τα οποία ήταν επικίνδυνα και για τους ίδιους μου τους συναδέλφους.

Υπήρχε πρόσβαση μόνο από έναν αγροτικό δρόμο, το οποίο ήταν πραγματικά επικίνδυνο να στείλεις τις πυροσβεστικές δυνάμεις. Τα εναέρια μέσα δυσκολεύτηκαν πάρα πολύ γιατί δεν είχαν τη δυνατότητα να έχουν στοχευμένες, καλές ρίψεις λόγω και του γεωθερμικού φορτίου που είχε αναπτυχθεί αλλά και του έντονου καπνού. Ήταν πολύ δύσκολες οι συνθήκες εξαρχής”, εξήγησε ο κ. Λαυράνος και πρόσθεσε:

“Έφυγε η φωτιά μετά το δεκάλεπτο. Ήταν πάρα πολύ δυνατοί οι άνεμοι. Ξεπέρασαν οι ριπές τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, αν μπορεί κάποιος να αντιληφθεί αυτό το νούμερο. Οπότε έφυγε αυτό που λέμε το εύλογο χρονικό διάστημα, όπου μπορείς να προσβάλλεις γρήγορα τη φωτιά”.

Σχετικά με το ενδεχόμενο εμπρησμού ο κ. Λαυράνος απάντησε: “Είναι γεγονός ότι πάνω από το 90% μην πω και 95% των πυρκαγιών ξεκινάει από ανθρώπινο χέρι, είτε από αμέλεια, είτε με πρόθεση. Αυτό είναι γεγονός. Βέβαια τα αίτια για τη συγκεκριμένη πυρκαγιά θα αναλάβει να τα βρει το αρμόδιο τμήμα, το ανακριτικό της Πυροσβεστικής. Από κει και πέρα ούτε κάποια κεραυνική δραστηριότητα υπήρχε, ούτε κάποιες εργασίες, απ ό,τι λένε τουλάχιστον οι πρώτες μαρτυρίες. Άρα ο ανθρώπινος νους μπορεί να φανταστεί, πιστεύω, το αυτονόητο”.

Ο κ. Λαυράνος αναφέρθηκε και στους τρεις πυροσβέστες που έχουν τραυματιστεί στις φωτιές. “Επισκέφθηκα στο Αττικό Νοσοκομείο τον συνάδελφο που μεταφέρθηκε από προχθές το βράδυ με χτύπημα ακριβώς κάτω από το μάτι. Έχει κάνει κάποια ράμματα και γίνονται εξετάσεις για να δούμε ότι δεν έχει κάτι περισσότερο από αυτό το χτύπημα. Έχει ένα μικρό αιμάτωμα. Ενημερώθηκα και για δύο συναδέλφους εχθές, ο ένας με αναπνευστικά προβλήματα, ο άλλος επίσης με ένα χτύπημα στο μάτι. Είναι καλά στην υγεία τους”.

Όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική, υπάρχουν πολλές ενεργές διάσπαρτες εστίες. Σύμφωνα με πληροφορίες από την Πυροσβεστική, οι πυροσβεστικές δυνάμεις δίνουν μάχη με εστίες δυτικά της πυρκαγιάς στα όρια με την Αχαΐα προς Δερβένι – Ευρωστίνη, χωρίς ωστόσο η πυρκαγιά να έχει περάσει στην Αχαΐα, καθώς και ανατολικά προς Ξανθοχώρι και Λουτρό Κορινθίας.

Νέο μήνυμα μέσω του 112

Νέο μήνυμα μέσω του 112 εστάλη στους κατοίκους της περιοχής Σοφιανά Ξυλοκάστρου προκειμένου να εκκενώσουν την περιοχή και να κατευθυνθούν προς Ρέθι. Ειδικότερα το μήνυμα αναφέρει: “Δασική πυρκαγιά στην περιοχή Σοφιανά. Αν βρίσκεστε στην περιοχή Σοφιανά απομακρυνθείτε προς Ρέθι. Ακολουθείτε τις οδηγίες των Αρχών”.

Με το πρώτο φως της ημέρας ρίψεις νερού από αέρος πραγματοποιούν τα εναέρια μέσα, ενώ ισχυρές παραμένουν και οι επίγειες δυνάμεις προκειμένου να ανακόψουν τις εστίες φωτιάς καθώς και τυχόν αναζωπυρώσεις.

Στο σημείο επιχειρούν 406 πυροσβέστες με 16 ομάδες δασοκομάντος και 123 οχήματα, εθελοντές και εθελοντικές ομάδες Πολιτικής Προστασίας αλλά και υδροφόρες και μηχανήματα έργου της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, αλλά και δυνάμεις της δασικής Υπηρεσίας και της Ελληνικής Αστυνομίας. Από αέρος συνδράμουν 8 εναέρια μέσα και συγκεκριμένα 5 ελικόπτερα και 3 αεροσκάφη.

Κλειστά και σήμερα τα σχολεία

Κλειστά θα παραμείνουν και σήμερα όλα τα σχολεία του δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, στην Κορινθία. Σύμφωνα με τον δήμο, η απόφαση για την μη λειτουργία των σχολείων για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα ελήφθη, λόγω των έκτακτων συνθηκών που έχουν προκύψει από την πυρκαγιά”, αναφέρθηκε στο thetoc.gr.

ΛΟΥΤΡΑΚΙ- ΑΓ.Θ: …Αυτοί είναι! -Καλούν τους Κορίνθιους βο(υ)λευτές να πάρουν θέση για το θέμα του νερού και αυτοί… σφυρίζουν αδιάφορα!

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Στο παρακάτω ψήφισμα της γενικής συνέλευσης εργαζομένων ΔΕΥΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ-ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ που έγινε πριν λίγες μέρες ΚΑΝΕΝΑΣ από τους Κορίνθιους βο(υ)λευτές της κυβέρνησης δεν έστειλε μία ανακοίνωση στα ΜΜΕ για να πάρει θέση στο σοβαρό θέμα του νερού που αντιμετωπίζουν πλέον και όλοι οι δήμοι στην Κορινθία!

Για ακόμα μία φορά οι Κορίνθιοι βο(υ)λευτές της κυβέρνησης (…έχουμε και δύο υφυπουργούς!) δείχνουν στα ΣΟΒΑΡΑ θέματα του νομού να …σφυρίζουν αδιάφορα! …Άραγε για πόσο ακόμα;

Μεταξύ άλλων στο ψήφισμα της γενικής συνέλευσης εργαζομένων ΔΕΥΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ-ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ αναφέρθηκε:

“Τις προηγούμενες μέρες με αφορμή συνέντευξη τύπου του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την λειψυδρία η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει την επέκταση της ΕΥΔΑΠ στους νομούς Κορινθίας, Βοιωτίας και Φωκίδας.

Ο εμπαιγμός της Κυβέρνησης ότι δήθεν θα προχωρήσει σε διάλογο με τις ΔΕΥΑ, τους εργαζόμενους και τους Δήμους για να καταθέσει νόμο για τον εκσυγχρονισμό και την εξυγίανση των ΔΕΥΑ συνεχίζεται από τον Δεκέμβριο του 2023.

Κανένα κείμενο ή πρόταση δεν έχει κατατεθεί εκ μέρους της σαν βάση συζήτησης.

Οι εργαζόμενοι και η Ένωση των ΔΕΥΑ αντίθετα κατέθεσαν αμέσως προτάσεις να ψηφιστούν άμεσες νομοθετικές ρυθμίσεις, ώστε:

  • Να επιτραπεί στις ΔΕΥΑ η πρόσληψη μόνιμου προσωπικού με προκηρύξεις ανά ΔΕΥΑ και τον έλεγχο του ΑΣΕΠ.
  • Να ενταχθούν οι ΔΕΥΑ σε μειωμένο βιομηχανικό τιμολόγιο ηλεκτρικού ρεύματος, αναδρομικά από τον Σεπτέμβριο 2021. Η σχετική διαφορά να καλυφθεί στο σύνολο της από το κράτος.
  • Να κατοχυρωθεί νομοθετικά ο χαρακτήρας του νερού ως φυσικό αγαθό που δεν είναι εμπορικό προϊόν, και ο δημόσιος κοινωνικός χαρακτήρας των υπηρεσιών ύδρευσης-αποχέτευσης.
  • Να καταργηθεί ο ΦΠΑ στο νερό.

Καμία απάντηση εκ μέρους της Κυβέρνησης μέχρι σήμερα.

Αντί για διάλογο η Κυβέρνηση επιλέγει τις συστηματικές διαρροές μέρους των σχεδίων της  προς τον τύπο, ο οποίος στα πλαίσια της απόλυτης χειραγώγησής του, τις αναπαράγει μονομερώς χωρίς να δημοσιεύει οποιαδήποτε αντίθετη άποψη.

Ο κ. Υπουργός δεν θέλει να βοηθήσει τις ΔΕΥΑ και τους Δήμους. Θέλει να χαρίσει το νερό τους στους ιδιώτες, όπως έγινε όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες κοινής ωφέλειας (ηλεκτρική ενέργεια, επικοινωνίες, μεταφορές κλπ), και ύστερα να χαρίσει σ’ αυτούς τα «χρέη».

Η Κυβέρνηση αυτοπαρουσιάζεται ως σωτήρας των προβλημάτων λειτουργίας των ΔΕΥΑ, κρύβοντας ότι με τις πολιτικές όλων των προηγούμενων χρόνων όλες οι Κυβερνήσεις εφαρμόζουν συστηματικό σχέδιο εξόντωσης των ΔΕΥΑ.

Κύριε Υπουργέ λυπούμαστε αλλά δεν μπορούμε να σας πιστέψουμε.

Επιχειρείτε να χαρίσετε ό,τι δεν σας ανήκει: Το φυσικό αγαθό του νερού!

Η ιστορία του Λουτρακίου είναι άρρηκτα συνδεμένη με το νερό. Με τα σχέδια της κυβέρνησης καταστρατηγείται το δικαίωμα του Δήμου μας για αποκλειστική εκμετάλλευση του φυσικού μεταλλικού νερού Λουτρακίου που έχει θεσπιστεί με το Νομοθετικό Διάταγμα 262/1947.

Ακόμη σήμερα βρίσκονται σε λειτουργία δίκτυα που οι πρόγονοι μας τα κουβάλησαν στις πλάτες τους και συνεχίζουν να φέρνουν  το νερό στα σπίτια μας.

Τιμώντας την ιστορία του τόπου θα διατηρήσουμε το νερό ως φυσικό αγαθό για τις επόμενες γενιές!

Όπως απέτυχε η χούντα να πάρει το νερό θα αποτύχετε και εσείς!

Το νερό δεν είναι εμπορικό προϊόν!

ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ-ΦΥΣΙΚΟ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ!

ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ!

Καλούμε όλους τους βουλευτές του Νομού να τοποθετηθούν για τις παραπάνω προτάσεις, και να εκφράσουν δημόσια τη θέση τους για τα σχέδια της κυβέρνησης.

Καλούμε όλους τους τοπικούς άρχοντες, τον Δήμαρχο, τον  Αντιπεριφερειάρχη, αντιδημάρχους, δημοτικούς και περιφερειακούς συμβούλους, να τοποθετηθούν δημόσια και να ζητήσουν την κατεπείγουσα συζήτηση του θέματος στα συμβούλια της τοπικής αυτοδιοίκησης, με στόχο τον συντονισμό με τους δήμους του νομού μας και των γειτονικών νομών όπου θέλουν να επεκτείνουν την ΕΥΔΑΠ.

Καλούμε όλους τους τοπικούς φορείς τους συνδημότες μας να αγωνιστούν απέναντι στην καταπάτηση των ιστορικών δικαιωμάτων του Δήμου, να διατρανώσουν μαζί μας την αντίθεση στην εμπορευματοποίηση του νερού, να διαφυλάξουμε το συνταγματικά κατοχυρωμένο ως δημόσιο κοινωνικό αγαθό, το νερό που είναι πηγή ζωής, ως υποχρέωσή μας για τις επόμενες γενιές!

Ζητούμε από όλα τα ΜΜΕ να προβάλλουν τον αγώνα μας συνδράμοντας στην απόσυρση των σχεδίων της κυβέρνησης που οδηγούν στην εμπορευματοποίηση και την παράδοση του στα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα…”

“Κάτω τα χέρια από το νερό του Λουτρακίου”

Από το συνδυασμό του Π. Τατούλη στην Περιφέρεια Πελοποννήσου ανακοινώνεται: «Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις αρμόδιων Κυβερνητικών παραγόντων για την αντιμετώπιση του προβλήματος της λειψυδρίας σχεδιάζεται πιθανή επέκταση της ΕΥΔΑΠ στους νομούς Κορινθίας, Βοιωτίας και Φωκίδας.

Το γεγονός αυτό έχει δημιουργήσει έντονες αντιδράσεις, με δεδομένο ότι ενδέχεται να προαναγγέλλεται εμμέσως η είσοδος ιδιωτών στη διαχείριση εκμετάλλευσης του νερού.

Ιδιαίτερα στην Π.Ε. Κορινθίας, όπου το πρόβλημα λειψυδρίας είναι ιδιαίτερα έντονο, υπάρχει έκδηλη η αγωνία των πολιτών.

Θεωρούμε ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο θα πρέπει ξεκάθαρα να διατυπώσει την γνώμη του σχετικά με τα προαναφερόμενα και στην επόμενη συνεδρίαση του να τεθεί προς συζήτηση και να παρθεί σχετική απόφαση στήριξης του ψηφίσματος διαμαρτυρίας του Δ.Σ της ΔΕΥΑ Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων.

Για την παράταξη μας « ΝΕΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ» η θέση μας είναι ξεκάθαρη και διαφανής.

Το νερό είναι Δημόσιο αγαθό. Κάτω τα χέρια από το νερό του Λουτρακίου!

Το Λουτράκι έχει μεγάλη προϊστορία πάνω στο νερό και είναι παγκοσμίως γνωστό  είτε για το ιαματικό είτε για το φυσικό μεταλλικό.

150 χρόνια ιστορίας δεν ξεπουλιόνται με έωλα και ψεύτικα επιχειρήματα από την μεριά της Κυβέρνησης.

Επισημαίνουμε ότι ήδη το Δημοτικό Συμβούλιο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων με ομόφωνη απόφαση του, εξέφρασε την στήριξη του στο επισυναπτόμενο ψήφισμα».

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ -ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Άνοιξε ξανά ο δρόμος στην Εθνική Οδό που είχε κλείσει λόγω της φωτιάς

0

Σε πρωινή ανακοίνωση από την αστυνομία αναφέρεται: “AΠOTAKAΣTAΘHKE H KYKΛOΦOPIA TΩN OXHMATΩN  ΣΤΗΝ Ε.Ο. ΑΘΗΝΩΝ-ΠΑΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΛΥΚΟΠΟΡΙΑΣ ΕΩΣ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΔΕΡΒΕΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΡΕΥΜΑΤΑ”

Σε χθεσινή βραδινή ανακοίνωση από την αστυνομία αναφερόταν:

“ΛΟΓΩ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΕ ΔΑΣΙΚΗ ΕΚΤΑΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ, ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Ε.Ο.
ΑΘΗΝΩΝ-ΠΑΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΛΥΚΟΠΟΡΙΑΣ ΕΩΣ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΔΕΡΒΕΝΙΟΥ
ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΡΕΥΜΑΤΑ. Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ
Ε.Ο”.

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Οι δύο γονείς που έχασαν τη ζωή τους στη φωτιά

0

“Πέντε μικρά παιδιά που θα μεγαλώσουν ακούγοντας για τον ηρωισμό των πατεράδων τους και το πώς έχασαν τις ζωές τους σπεύδοντας να βοηθήσουν έναν συγχωριανό τους που η περιουσία του κινδύνευε, αλλά και ένα ακόμη, αγέννητο ακόμη,  που δεν θα έχει καμία μνήμη από τον γονιό του, αφήνει πίσω της η μεγάλη φωτιά στο Ξυλόκαστρο.

Η φωτιά έχει αποτεφρώσει ήδη 42.000 στρέμματα, δασικής, κυρίως, έκτασης και εξακολουθεί να μαίνεται ανεξέλεγκτη. Η μάχη ουσιαστικά χάθηκε όταν τις πρώτες ώρες μετά το ξέσπασμά της, οι πυροσβεστικές δυνάμεις δεν κατάφεραν να την ελέγξουν.

Όταν έπεσε η νύχτα και τα εναέρια μέσα αποσύρθηκαν οι εκατοντάδες πυροσβέστες δεν μπόρεσαν να περιορίσουν τις φλόγες, με αποτέλεσμα, σχεδόν 30 ώρες μετά το ξέσπασμά της, οι κάτοικοι της περιοχής να μιλούν για τραγική κατάσταση.  

Οι δύο άνδρες, 35 και 40 ετών φέρεται να αψήφησαν τις προειδοποιήσεις για τον κίνδυνο, για εκείνους η προσφορά ήταν σημαντικότερη και έσπευσαν. Ο Βασίλης Κυριάκος άφησε πίσω του τρία μικρά παιδιά, ενώ ο Δημήτρης Σελέκος, στα 35 του θα γινόταν σε λίγο καιρό πατέρας για τρίτη φορά. 

Οι δύο φίλοι έχασαν τη ζωή τους όταν τους κύκλωσε η φωτιά κοντά στο χωριό Ελληνικό στο Ξυλόκαστρο την ώρα που, το βράδυ της Κυριακής, προσπαθούσαν να φτάσουν στο μαντρί ενός φίλου τους…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο protothema.gr.

Τα φανάρια …της οργής για τους οδηγούς στο δήμο Βέλου- Βόχας! (φωτο)

Στο δήμο Βέλου- Βόχας έσπευσε η δημοτική αρχή του Μανάβη την περασμένη εβδομάδα να διαφημίσει ότι τέθηκαν σε λειτουργία τα φανάρια επι της ΠΕΟ στο Βραχάτι τα οποία όπως είπαν είναι σε κρίσιμη διασταύρωση!

Επειδή ακούμε διάφορα για τη λειτουργία των συγκεκριμένων φαναριών ρωτάμε: Έχουν φροντίσει ώστε τα φανάρια να έχουν ρυθμιστεί σωστά ή θα γίνεται κυκλοφοριακό κομφούζιο επι της Π.Ε.Ο;

Περάσαμε από το σημείο την περασμένη Παρασκευή το απόγευμα (πηγαίνοντας για Κιάτο) και …η ουρά των οχημάτων ήταν πολύ μεγάλη (δείτε φωτο)!

Και αυτό παρατηρείται τώρα που έχουν φύγει οι επισκέπτες!!! Δηλαδή αν έχουμε και επισκέπτες που θα φτάσει …η ουρά των οχημάτων, μέχρι την Κόρινθο;

Μήπως πρέπει να βρεθεί λύση άμεσα πριν γίνουν τα φανάρια …της οργής για τους οδηγούς και τελικά “την πληρώσει” η δημοτική αρχή του Μανάβη που έσπευσε να το διαφημίσει;

Άλλο ένα παρόμοιο φανάρι να υπάρξει σε άλλο σημείο της ΠΕΟ (σε άλλο δήμο) …θα διαλυθεί κυριολεκτικά η κυκλοφορία επι της Παλαιάς Εθνικής Οδού!

Κάποιοι οδηγοί δεν μπορούσαν να αντέξουν αυτή την κατάσταση και έβγαιναν από το δρόμο ή κάνοντας αναστροφή!

Κ.Ν

Νεκρή θαλάσσια χελώνα έβγαλε το κύμα στο Λουτράκι (φωτο)

0

Μία νεκρή θαλάσσια χελώνα έβγαλε το κύμα το περασμένο διήμερο στην παραλία Λουτρακίου, σχεδόν κάτω από τον πύργο του ναυαγοσώστη! Από ότι ακούστηκε από λουόμενους η χελώνα δεν φαινόταν να είναι τραυματισμένη!

K.N

ΕΞΑΜΙΛΙΑ: 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών

0

Η πρόσκληση από τον πολιτιστικό σύλλογο Εξαμιλίων:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει την Τρίτη

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».