Αρχική Blog Σελίδα 440

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Φωτιά σε κατοικημένη περιοχή στους Αγ. Θεοδώρους -Σε εξέλιξη η φωτιά στο Ξυλόκαστρο!

0

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική στις 20:45 το βράδυ της Δευτέρας μας ανέφεραν μεταξύ άλλων: “Φωτιά προκλήθηκε σήμερα στις 18:30 σε οικοπεδικό χώρο κατοικημένης περιοχής στους Αγ. Θεοδώρους καίγοντας χορτάρια. Κινητοποιήθηκαν 8 πυροσβέστες και 3 οχήματα και έθεσαν άμεσα τη φωτιά υπο έλεγχο πριν επεκταθεί..

Σε ότι αφορά τη φωτιά στο Ξυλόκαστρο εξακολουθεί να είναι σε εξέλιξη, υπάρχουν πολλές εστίες και αρκετές αναζωπυρώσεις. Επιχειρούν αυτή τη στιγμή 390 πυροσβέστες, 115 οχήματα και 16 πεζοπόρα τμήματα…”

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: “ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: “Τους πήρε” και τους δύο η φωτιά! -Ο ένας ήταν πατέρας τριών παιδιών ενώ ο δεύτερος θα αποκτούσε σε λίγους μήνες το τρίτο του τέκνο…”

Κ.Ν

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Το πρόστιμο στην Μotor Oil βρίσκει αντίθετη την επιχείρηση και λένε θα προσφύγουν στη δικαιοσύνη!

0

Σε σημερινή ανακοίνωση από τη Μotor Oil αναφέρεται:

“Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ανακοίνωσε σήμερα την επιβολή προστίμου σε βάρος της Εταιρείας μας επικαλούμενη παρακώλυση του αυτεπάγγελτου ελέγχου που πραγματοποίησε στα γραφεία του Ομίλου Εταιρειών Μotor Oil Hellas τον Σεπτέμβριο 2021.

Σεβόμαστε πλήρως τον θεσμικό ρόλο της Επιτροπής αλλά διαφωνούμε απόλυτα με την απόφαση της θεωρώντας πως η προηγούμενη ηγεσία έχει κάνει λάθος.

Τόσο τα Μέλη του Δ.Σ. της Εταιρείας όσο και το προσωπικό αυτής συνεργάστηκαν πλήρως με την Αρχή και διευκόλυναν τον διενεργηθέντα έλεγχο κατ΄απόλυτη συμμόρφωση με τις υποχρεώσεις που υπέχουν ή και ζητήθηκαν. Αυτό, άλλωστε, αναφέρεται και στα κείμενα της Επιτροπής.

Κατά την διάρκεια του ελέγχου προσωπικό  της Επιτροπής απαίτησε να επισκεφθεί και να ελέγξει ιδιωτικό χώρο του διευθύνοντος συμβούλου που δεν συμπεριλαμβάνεται στους χώρους άσκησης των δραστηριοτήτων της Motor Oil και των εταιρειών του ομίλου της (είναι χώρος τρίτης εταιρείας που μισθώνει χώρο στο ίδιο κτίριο με την ΜΟΗ).

Για την υπερβολή αυτή, θεωρούμε ότι η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού εδράζεται σε  εσφαλμένες  και αναπόδεικτες παραδοχές για δήθεν  περιστατικά που έλαβαν χώρα κατά τη διενέργεια του ελέγχου τους και, κατά συνέπεια, η Εταιρεία μας θα προσφύγει στην Δικαιοσύνη”.

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και μία πρόσφατη ανάρτηση: ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Motor Oil: …Πάλι τα ίδια! -Υπήρξαν τραυματίες…

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: “Τους πήρε” και τους δύο η φωτιά! -Ο ένας ήταν πατέρας τριών παιδιών ενώ ο δεύτερος θα αποκτούσε σε λίγους μήνες το τρίτο του τέκνο…

0

“Τραγικές είναι οι λεπτομέρειες για τους δύο άνδρες ηλικίας 35 και 40 ετών που έχασαν τη ζωή τους όταν τους κύκλωσε η φωτιά κοντά στο χωριό Ελληνικό στο Ξυλόκαστρο την ώρα που, το βράδυ της Κυριακής, προσπαθούσαν να φτάσουν στο μαντρί ενός φίλου τους.

Σύμφωνα με όσα είπε ο αντιπεριφερειάρχης Κορίνθου, Αναστάσιος Γκιολής, στο Action 24, ο ένας από τους δύο ήταν πατέρας τριών παιδιών ενώ ο δεύτερος θα αποκτούσε σε λίγους μήνες το τρίτο του τέκνο.

«Ήταν ξεχωριστά παιδιά που με αγάπη για τους συγχωριανούς, έτρεξαν να βοηθήσουν» πρόσθεσε ο κ. Γκιόλης ο οποίος κατάγεται από το ίδιο χωριό με τους δύο άτυχους άνδρες.

«Δεν αντέχεται αυτό που συνέβη, εδώ μιλάμε για έναν ξεκληρισμό, δεν φεύγεις και αφήνεις 3 παιδιά πίσω σου μωρά» είπε λίγο αργότερα μιλώντας στον ΣΚΑΪ, η αδελφή του ενός εκ των θυμάτων.

Περιγράφοντας τι συνέβη είπε «η φωτιά τους περικλύκλωσε. Ήταν εκεί ένα πυροσβετικό που έφυγε μαζί με άλλα δύο άτομα που ήταν επίσης εκεί».

«Τους είπαν να φύγουν και αυτοί απάντησαν ότι θα μείνουν. Πήγαν με δύο μηχανάκια, έμειναν με ένα και μετά κάηκε αυτό» συμπλήρωσε για την τραγική κατάληξη του αδελφούς της και του άλλου άνδρα.

Οπως φάνηκε στα πλάνα που μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, οι δύο άνδρες προσπάθησαν να πλησιάσουν με τα μηχανάκια τους από το χωριό Ελληνικό, την περιοχή που ήταν το μαντρί του φίλου τους.

Εκεί, όμως, φαίνεται ότι τους κύκλωσε η φωτιά με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο, καθώς οι σοροί τους εντοπίστηκαν απανθρακωμένοι από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ τα ξημερώματα σήμερα…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο protothema.gr

Καταγγέλλουν τον διευθυντή του Γυμνασίου στο Λουτράκι! -Οι δηλώσεις του διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην korinthiannews.gr

Σε ανακοίνωση της επιτροπής σχολικών καθαριστριών Κορινθίας αναφέρεται:

«Μετά λύπης μας θέλουμε να ενημερώσουμε, την μαθητική κοινότητα και τους γονείς τον μαθητών ότι Διευθυντής Δευτροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετεί σε σχολείο του Δήμου Λουτρακίου -Περαχώρας- Αγίων Θεοδώρων, την Παρασκευή 27/9 ζητώντας του η συνάδελφος, σχολική καθαρίστρια, εάν υπάρχουν μεγαλύτερο ζευγάρι γάντια, για να εκτελέσει το καθαρισμό των τουαλετών, της μίλησε απρεπέστατα θίγοντας την τιμή και την αξιοπρέπεια της .

Έχουν γίνει οι καταγγελίες που ορίζει ο νόμος προς της αρμόδιες υπηρεσίες (Διευθυντή δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και το Δήμο Λουτρακίου)

Ελπίζουμε ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες, διαφορετικά θα δημοσιοποιήσουμε ονόματα και έγγραφα!

STOP ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΒULLYING !

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ Ν.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ».

Οι δηλώσεις του διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην korinthiannews.gr

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με τον διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας Γιάννη Φειδά μας ανέφερε:

“Εδώ έχουμε δύο διαφορετικές απόψεις.

Έχουμε μία καταγγελία από την επιτροπή σχολικών καθαριστριών Κορινθίας όπου αναφέρουν ότι ο διευθυντής του Γυμνασίου στο Λουτράκι μίλησε με άσχημο τρόπο στην καθαρίστρια.

Ο διευθυντής του Γυμνασίου όμως διαφωνεί για άλλα θέματα που αφορούν την καθαρίστρια σε ότι αφορά την εργασία της!

Εξετάζουμε τι λέει η κάθε πλευρά για να δούμε τι συμβαίνει. Ίσως καλέσω άμεσα και τους δύο για να δώσουν εξηγήσεις. Η καθαρίστρια έχει τοποθετηθεί στο σχολείο από το δήμο…”

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Τραγικό δυστύχημα με 55χρονο οδηγό…

«Σήμερα και πρώτες πρωινές ώρες, στην Ε.Ο. Ισθμού – Επιδαύρου, Ι.Χ. φορτηγό όχημα, που οδηγούσε 55χρονος, εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε δέντρο, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του.  Τραυματίας μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, όπου λίγο αργότερα υπέκυψε στα τραύματά του. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΣΣ. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες μας το δυστύχημα έγινε στο 29ο χιλιόμετρο της Ε.Ο. Ισθμού – Επιδαύρου (κοντά στον Κόρφο) και ο άτυχος 55χρονος ήταν από το Λυγουριό Αργολίδας

Κ.Ν

Η ήττα της ομάδας της Κορίνθου και οι σοβαρές αιχμές Κούγια στα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης: “Μάλλον θέλησαν να χρησιμοποιήσουν τη δική μας επωνυμία και επιτυχία στη ζωή για να πετύχουν άλλους σκοπούς”

“Οι εξελίξεις στον ΠΑΣ Κόρινθος είναι ραγδαίες μετά την εντός έδρας ήττα από την Ελλάδα Σύρου με 1-0.

Ο πρόεδρος της ομάδας, Αλέξης Κούγιας, ανακοίνωσε τον νέο προπονητή, Γιάννη Αποστολίδη, και την απομάκρυνση τριών ποδοσφαιριστών. Συγκεκριμένα, οι παίκτες Χαλάτσης, Μαγκάκης και Μαγκανάς δεν θα συνεχίσουν στην ομάδα…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο monobala.gr

Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της ομάδας Α. Κούγιας μεταξύ άλλων άφησε σοβαρές αιχμές για τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης: “Ο κόσμος δεν θα πρέπει να απογοητεύεται τόσο εύκολα και θα πρέπει να στηρίζει εμάς τους 2 που μείναμε να χρηματοδοτούμε την ομάδα, εμένα και τον Πισιμίση. Δυστυχώς πολλά μέλη της διοικήσεως εδώ και μέρες μας έχουν γυρίσει την πλάτη και σηκώνουμε μόνοι μας το βάρος. Μάλλον θέλησαν να χρησιμοποιήσουν τη δική μας επωνυμία και επιτυχία στη ζωή για να πετύχουν άλλους σκοπούς…”

ΣΣ. Πολύ κακό ξεκίνημα φέτος για την ομάδα της Κορίνθου…

Αναρωτιόμαστε πλέον σοβαρά μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος ποια θα είναι η τύχη της ομάδας της Κορίνθου …και πόσοι θα την στηρίζουν!

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Τραγωδία! -Βρέθηκαν νεκροί- Η εξέλιξη της φωτιάς τώρα (10:45) -Τι αναφέρει η πυροσβεστική -Στο σημείο 7 αεροσκάφη με 11 ελικόπτερα και 350 πυροσβέστες…

Σε ερώτησή μας αυτή τη στιγμή (10:45) στην πυροσβεστική για το πόσα σπίτια έχουν καεί σε περιοχές του δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης μας ανέφεραν: “Δεν έχουμε κάποια ενημέρωση. Δεν έχει γίνει καταμέτρηση. Ένα πυροσβεστικό όχημα κάηκε από τη φωτιά. Η φωτιά δεν θα λέγαμε ότι είναι σε ύφεση. Οι εστίες φωτιάς είναι αρκετές στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης. Αυτή τη στιγμή επιχειρούν για την κατάσβεση 350 πυροσβέστες, 110 πυροσβεστικά οχήματα, 14 πεζοπόρα τμήματα, 7 αεροσκάφη και 11 ελικόπτερα”.

Βρέθηκαν νεκροί

“Με τον πιο τραγικό τρόπο ξημέρωσε η σημερινή ημέρα στο Ξυλόκαστρο Κορινθίας, καθώς εντοπίστηκαν νωρίτερα το πρωί της Δευτέρας (30/09), δύο απανθρακωμένες σοροί έξω από το χωριό Άνω Πιτσά κοντά στο Ελληνικό, και εξετάζεται εάν πρόκειται για αυτούς που έσπευσαν να σώσουν έναν εγκλωβισμένο βοσκό.

Η διαδικασία για την ταυτοποίησή τους είναι σε εξέλιξη, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν ανήκουν στους δύο άνδρες, ηλικίας 35 και 40 ετών, που αγνοούνται.

Ο αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας, Αναστάσιος Γκιολής, υποστηρίζει πως πρόκειται για τους δύο εθελοντές πυροσβέστες, που αγνοούνται από χθες στην περιοχή της Πιτσάς και είχαν πάει για να βοηθήσουν στην κατάσβεση της πύρινης λαίλαπας. Ο ίδιος είπε πως οι δύο άνδρες ήταν από το χωριό Ανώ Πιτσά και είχαν πάει στο διπλανό χωριό για να δείξουν στους πυροσβέστες μονοπάτια προκειμένου να τους διευκολύνουν στο έργο τους. «Κάποιες κατοικίες μετρημένες στα δάχτυλα έχουν καεί», είπε στο EΡΤnews.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, οι δύο άνδρες πήραν τα μηχανάκια τους και κινήθηκαν προς σημεία όπου βρισκόταν σε εξέλιξη το πύρινο μέτωπο προκειμένου να βοηθήσουν. Τελευταία φορά επικοινώνησαν χθες στις 21:30 έκτοτε τα ίχνη τους είχαν χαθεί. Μάλιστα είχαν στείλει και βίντεο με τη φωτιά στο σημείο όπου βρίσκονταν, ωστόσο οι επικοινωνίες ήταν δύσκολες καθώς πολλές κεραίες τηλεφωνικής επικοινωνίας έχουν καεί…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο enikos.gr

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και την ανάρτηση: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Η φωτιά …έκανε στάχτη το πυροσβεστικό όχημα! (φωτο)

Κ.Ν

Βουλευτές εκτός Κορινθίας ρωτάνε για το φράγμα στον Ασωπό και το σοβαρό θέμα της λειψυδρίας και οι Κορίνθιοι υφυπουργοί…

Οι βουλευτές της Νέας Αριστεράς σε ερώτησή τους στους υπουργούς περιβάλλοντος, αγροτικής ανάπτυξης, υποδομών και εσωτερικών αναφέρουν:

«Θέμα: Επιτάχυνση των αρδευτικών έργων στην Κορινθία για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας

Η λειψυδρία αποτελεί ένα από τα πιο πιεστικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας στην Κορινθία, θέτοντας σε κίνδυνο την επιβίωση των αγροτικών εκμεταλλεύσεων. Στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στο Κιάτο, με τη συμμετοχή Αγροτικών Συνεταιρισμών, βουλευτών, πολιτευτών, φορέων και πλήθους αγροτών, εκφράστηκε έντονη ανησυχία για την καθυστέρηση των απαραίτητων αρδευτικών έργων στην περιοχή.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες που παρουσίασαν την κατάσταση και τους παρευρισκόμενους, το πολυαναμενόμενο Φράγμα Ασωπού, που αποτελεί βασικό έργο για την επίλυση του προβλήματος, δεν φαίνεται να ολοκληρώνεται άμεσα, παρότι όταν δημοπρατήθηκε είχε χρόνο παράδοσης το Δεκέμβριο του 2019. Επιπλέον, άλλες μελέτες για συμπληρωματικά αρδευτικά έργα παραμένουν σε εκκρεμότητα, καθιστώντας αβέβαιο το πότε θα υπάρξουν ουσιαστικές λύσεις.

Οι αγρότες της περιοχής βρίσκονται σε απόγνωση καθώς η επιβίωση των καλλιεργειών τους και η βιωσιμότητα της τοπικής οικονομίας εξαρτώνται από την επίλυση του προβλήματος της λειψυδρίας και ζητούν από την κυβέρνηση να δρομολογήσει άμεσα τα αρδευτικά έργα, ώστε να αποφευχθούν μεγαλύτερα προβλήματα στον πρωτογενή τομέα της Κορινθίας, τα οποία επηρεάζουν τόσο την τοπική οικονομία όσο και την παραγωγική δυνατότητα της περιοχής.

Με βάση τα παραπάνω, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

1. Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση των έργων για το Φράγμα Ασωπού και ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής του;

2. Ποια άλλα αρδευτικά έργα έχουν προγραμματιστεί για την περιοχή της Κορινθίας, σε ποιο στάδιο υλοποίησης βρίσκονται και σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προχωρήσει η κυβέρνηση ώστε να επιταχυνθεί η διαδικασία υλοποίησης των έργων αυτών;

3. Τι μέτρα προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση για την άμεση στήριξη των αγροτών της Κορινθίας που πλήττονται από την έλλειψη νερού, μέχρι να ολοκληρωθούν τα παραπάνω έργα;

Οι ερωτώντες Βουλευτές:

Ζεϊμπέκ Χουσεΐν

Αναγνωστοπούλου Σία

Πέρκα Πέτη

Τζούφη Μερόπη

Φωτίου Θεανώ»

ΣΣ. Και οι Κορίνθιοι υφυπουργοί όταν γίνονται τέτοιου είδους συγκεντρώσεις στην Κορινθία απουσιάζουν! Για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Δήμας, Ταγαράς και Γκιολής “ξεχώρισαν”! -…Τόσο σοβαρά έλαβαν την συγκέντρωση για το ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα των αγροτών που ΔΕΝ…

…Γιατί απλά κάποιοι τα βλέπουν διαφορετικά!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Προσευχήθηκαν για τον μητροπολίτη -Η επέμβαση στις Η.Π.Α…

0

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Με την συμμετοχή του ευαγούς Ι. Κλήρου, των Μοναστικών Αδελφοτήτων και πλήθους Πιστών εκ της Ι. Μητροπόλεως μας πραγματοποιήθηκε στις  26η προς 27η Σεπτεμβρίου 2024, στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αποστόλου Παύλου Κορίνθου, η εξαγγελθείσα Παννυχίς υπέρ πλήρους ιάσεως και θεραπείας του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου, ο οποίος την Παρασκευή, υποβαλλόταν σε χειρουργική επέμβαση στις Η.Π.Α..

Μετά τον Εσπερινό τελέσθηκε η Ακολουθία εις Παράκλησιν ασθενών με προσευχητική αναφορά στην Παναγία την Γιάτρισσα και τον Όσιο Πατάπιο ικετεύοντας Αυτούς ψάλλοντας

Στην Ιερά Παννυχίδα εκτός από την συγκινητική παρουσία πλήθους Χριστιανών, που έσπευσαν να προσευχηθούν για τον Ποιμενάρχη τους, παρέστησαν συμπροσευχόμενοι και οι κ. Μαρία – Ελένη ( Μαριλένα ) Σούκουλη Βιλιάλη, Βουλευτής Κορινθίας, κ. Γεώργιος Πετρίτσης, Περιφερειακός Σύμβουλος, κ. Αναστάσιος Ταγαράς, Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κορινθίων και η κ. Παναγιώτα (Πέννυ) Επιβατινού, Πρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Κορίνθου…»