«Συνελήφθη, το Σάββατο το μεσημέρι, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Κορινθίας, 40χρονος, γιατί την Παρασκευή, αφαίρεσε από γυναίκα ποδήλατο, το οποίο βρέθηκε και αποδόθηκε.
Επιπλέον, στην κατοχή του βρέθηκε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία
“Στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας, υπεγράφη η σύμβαση με τον ανάδοχο του έργου «Ανόρυξη Γεώτρησης στην Περιοχή Καμαρίου», συνολικού προϋπολογισμού 40.000 ευρώ, από τον Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας, Αναστάσιο Γκιολή.
Το έργο αυτό εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την ενίσχυση και βελτίωση των υποδομών ύδρευσης, καθώς και για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών της περιοχής, ιδιαίτερα σε περιόδους λειψυδρίας.
Η συγκεκριμένη γεώτρηση στην περιοχή του Καμαρίου αναμένεται να συμβάλει στην αύξηση της διαθέσιμης ποσότητας νερού, εξυπηρετώντας τόσο τις ανάγκες των κατοίκων όσο και των αγροτικών δραστηριοτήτων που είναι ιδιαίτερα έντονες στην περιοχή”, αναφέρεται από την περιφέρεια Πελοποννήσου.
«Συνελήφθη, την Πέμπτη το πρωί, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 30χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, για κλοπή», αναφέρεται από την αστυνομία.
Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:
Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν: “Φωτιά προκλήθηκε την Κυριακή το πρωί και ώρα 10:51 πλησίον στα Ροζενά του δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης. Η φωτιά μέχρι και το βράδυ της Κυριακής ήταν σε πλήρη εξέλιξη. Για την κατάσβεση της φωτιάς επιχειρούν 289 πυροσβέστες και 98 πυροσβεστικά οχήματα. Κατα τη διάρκεια της ημέρας συμμετείχαν επίσης 14 αεροσκάφη και 10 ελικόπτερα. Η φωτιά είναι δύσκολη και έχει μεγάλη ακτίνα. Επικρατούν και ισχυροί άνεμοι στην περιοχή. Αναμένεται ένα δύσκολο βράδυ”
“Ανεξέλεγκτη μαίνεται η πυρκαγιά σε δασική έκταση στην περιοχή Ροζενά- Δερβένι Ξυλοκάστρου Κορινθίας.
Αργά το απόγευμα της Κυριακής πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στην πολιτική προστασία υπό τον υπουργό, οπότε και αποφασίστηκε μέγιστη κινητοποίηση.
Σύμφωνα με τη μέχρι τώρα ενημέρωση, οι δυνάμεις πυρόσβεσης ενισχύονται συνεχώς και από γειτονικούς νομούς.
Οι ριπές των ανέμων στην περιοχή έφτασαν τα 7 και σε κάποιες περιπτώσεις τα 8 μποφόρ.
Επιπλέον, σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία το δύσβατο της περιοχής δεν διευκολύνει την προσέγγισή της από τις δυνάμεις, δυσχεραίνοντας το έργο της κατάσβεσης
Το απόγευμα της Κυριακής εστάλη μήνυμα από το 112 προς τους πολίτες να βρίσκονται σε ετοιμότητα. Όμως ακολούθησε νέο μήνυμα, το οποίο ενημέρωνε τους πολίτες στην περιοχή Πύργος Κορινθίας να απομακρυνθούν προς Ζάχολη”
Σαν να μην ήταν αρκετό αυτό, ήχησε το 112 και τρίτη φορά, λίγο πριν τις 18.00:
“Αν βρίσκεστε στην περιοχή Ελληνικό Κορινθίας απομακρυνθείτε προς Κάτω Πιτσά”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και σε αθηναϊκά ΜΜΕ.
-Απόσπασμα από τα μηνύματα της Αληθινής Εν Θεώ Ζωής…
«Το Φοβερό Μυστήριο
31 Μαΐου 2003
Βασούλα Μου, ειρήνη στην ψυχή σου. Πάρε αυτά τα λόγια και χάραξέ τα στην καρδιά και στο νου σου. Είμαι εδώ! Δώσε προσοχή… Γράφε:
Ο Λόγος Μου σου δόθηκε για να τον προωθήσεις. Αυτή ήταν η Εντολή Μου σ’ εσένα. Ύστερα έβαλα τον πολύτιμο αυτό θησαυρό στα χέρια σου. Ανώτατος Άρχοντας Εγώ Είμαι κι Εγώ αποφασίζω και συμβουλεύω, επομένως, κανένα πλάσμα δεν µπορεί να έρθει να Μου πει αν θα πρέπει να καλλιεργήσω τη γη Μου ή όχι. Κανένα πλάσμα δεν µπορεί να Μου υποδείξει ή να Με συμβουλεύσει αν πρέπει να σας ποιμάνω ο Ίδιος ή όχι. Κανένας από σας δεν µπορεί να Μου πει τι να κάνω. Αν το θεωρήσω αναγκαίο να εφοδιάσω τους ιερείς Μου µε πλούσια τροφή και να φροντίσω αυτή η στερημένη γενεά να χορτάσει µε τα αγαθά Μου και να ζωογονηθεί, θα το κάνω ελεύθερα. Δεν χρειάζομαισυμβουλές από νεκρούς. Η Γραφή λέει πως όποιος δεν έχει το πνεύμα, δεν παραδέχεται τα δώρα που φανερώνει το Πνεύμα Μου, αφού για κείνον όλα αυτά είναι µωρία. Και δεν µπορεί να τα αντιληφθεί, γιατί αυτά γίνονται αντιληπτά µόνο µε τη βοήθεια του Πνεύματος.
Την Ημέρα που σε επισκέφθηκα, σε καθάρισα από την αμαρτία σου. Είχα κοιτάξει τότε τον κήπο Μου, πριν από την Ημέρα Μου, και είχα δει μια έρημη χώρα. Σε γνώριζα λεπτομερώς. Είχα εξετάσει προσεχτικά καθεμιά από τις πράξεις σου, όλες ήταν γραμμένες στο βιβλίο Μου. Οι μέρες σου ήταν όλες γραμμένες, πριν ακόμη καμιά απ’ αυτές υπάρξει. Μπροστά Μου στεκόταν μια ατέλειωτη έρημη χώρα. Είπα: «θα την επισκεφθώ με δυνατή φωτιά και θα αφαιρέσω τούτη την πέτρινη καρδιά και στη θέση της θα της βάλω μια σάρκινη καρδιά, για να τιμήσω το Όνομά Μου. Και αφού το κάνω αυτό, θα την κυριεύσω με το Πνεύμα Μου και θα ζήσει κάτω από τη Χάρη Μου, αφού θα της δώσω το Πνεύμα της ανδρείας, της επιμονής και της αντοχής, του σεβασμού σε Μένα και στην τήρηση του νόμου της Αγάπης Μου. Θα της δωρίσω το πνεύμα της Γνώσης και θα ανοίξω τα μάτια της ψυχής της για να μπορεί να διακρίνει τα πνεύματα. Και τότε θα την κάνω ένα με τη γη και θα την σύρω στην έρημο, εκεί που σέρνω τους εκλεκτούς Μου. Κι εκεί, θα της υπενθυμίσω την κακή της διαγωγή, για να σιχαθεί τον εαυτό της για τις αμαρτίες της και τις ανομίες που διέπραξε απέναντί Μου. Θα της προκαλέσω πικρές τύψεις για την αδιαφορία που είχε απέναντι σε Μένα, τον Δημιουργό της και τον Πατέρα της. Την Ημέρα που θα εκθέσω τη γύμνια της, θα γίνει τελικά ένα με τη γη.» Και τότε, με συμπόνια και με μεγάλη στοργή, σε σήκωσα κοντά Μου και σε κράτησα στην Αγκαλιά Μου. Όταν οι Άγγελοί Μου και οι Άγιοί Μου έγιναν μάρτυρες αυτού του θαύματος, είπαν:
«Τι θαύμα! Ο Κυρίαρχος των ουρανών και της γης και όλων αυτών που δημιουργήθηκαν, νίκησε τώρα την αθλιότητα. Τούτη η έρημη χώρα, που μέχρι προ ολίγου ήταν χέρσα, είναι τώρα κατάλληλη για να αναπαυθεί ο Κύριός μας και να ετοιμάσει εκεί τα σχέδιά Του. Ο Κύριός μας, μέσα στο Έλεός Του, ξανάχτισε και ξαναφύτεψε αυτό που είχε ρημάξει, δόξα και αίνος στον Παντοδύναμο. Ω δημιουργία, γέμισε με χαρά γιατί ο Κύριός μας και ο Βασιλιάς μας θα εκφράσει τις επιθυμίες Του, απευθύνοντας σε σένα, μέσα από το όργανό Του, την εκλεκτή Του Ωδή. Όλα αυτά θα δοθούν σε όλους σας ελεύθερα…»
Ευλογημένος να είναι ο Θεός για τη βοήθεια που μου έδωσε και άνθισε πάλι η σάρκα μου στην θεϊκή Του Παρουσία
Ευχαριστώ τον Κύριό μας με όλη μου την καρδιά….
Είμαι το Ελιξίριο της Ζωής και η πρωταρχική αιτία όλου του σύμπαντος. Και σε όλες τις γενεές και στους αιώνες των αιώνων, Εγώ θα είμαι πάντα…
Το Φοβερό Μυστήριο
Αλλάείμαι και Πατέρας σου και είσαι οστό από το Οστό Μου και σάρκα από τη Σάρκα Μου, στην οποία βρίσκω τη χαρά Μου… Πρέπει να φυλάξεις ακέραιες όλες τις διδασκαλίες Μου με το να θυμάσαι πάντα την αρχή, για να αυξηθεί η γνώση σου για Εμένα, τον Θεό σου. Απ’ αυτές τις Ωδές, θα μπορούν όλοι να μορφωθούν από τη Σοφία και να κατανοήσουν τις Άγιες Γραφές στο Φως του Αγίου Πνεύματος που φωτίζει τον Λόγο Μου, κερδίζοντας έτσι τη σωτηρία με την πίστη στον Υιό Μου, τον Ιησού Χριστό. Ναι, Βασιλική, είμαι εδώ για να υπενθυμίσω σ’ εσένα και σε οποιονδήποτε άλλο ότι µπορώ να αλλάξω τις ερημιές σε λίμνες µε νερό, και την άνυδρη γη σε πηγές που αναβρύζουν……..
Εγώ, ο Κύριος, αγαπώ τη δημιουργία Μου και δεν θέλω να χαθεί!
Μόνιμη χαρά της Καρδιάς Μου, Βασούλα Μου, πάρε κι άλλο από τη Φωτιά με την οποία σε ευλόγησα για το αποστολικό έργο που σου ανέθεσα. Μην αφήσεις το Χέρι Μου. Μην έχεις φόβο! Προίκισα την ψυχή σου µε το Πνεύμα Μου για να ανακαινίσω το πνεύμα σου. Η Αγάπη είναι στο πλευρό σου. (απόσπασμα)».
ΣΣ. Δείτε στην korinthiannews.gr το μήνυμα της εβδομάδας από το βιβλίο της “Αληθινής Εν Θεώ Ζωής”, το οποίο θα μπορείτε να βρείτε στο αντίστοιχο banner δεξιά στη σελίδα μας…
ΚΑΤΑΘΕΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Ζούμε σε μια εποχή που το περιβάλλον και η παραγωγή ενέργειας βρίσκονται στο επίκεντρο των συζητήσεων για τη βιώσιμη ανάπτυξη και το μέλλον του πλανήτη μας.
Στην ευρύτερη του νομού Κορινθίας, τα ζητήματα που αφορούν την περιβαλλοντική προστασία και τη διαχείριση των ενεργειακών πόρων είναι πιο σημαντικά από ποτέ.
Ως πολίτες της περιοχής, έχουμε την ευκαιρία να συμβάλουμε ουσιαστικά στη διαμόρφωση των πολιτικών και των πρακτικών που θα επηρεάσουν το μέλλον μας.
Μέσα από τη συμμετοχή μας σε έρευνες όπως αυτή, μπορούμε να εκφράσουμε τις απόψεις μας, τις ανησυχίες μας και τις προτάσεις μας για τη βιώσιμη διαχείριση του περιβάλλοντος και την παραγωγή ενέργειας.
Αυτό το online ερωτηματολόγιο που διεξάγεται από την εταιρεία ερευνών LongLust (www.thelonglust.com), σας δίνει την ευκαιρία να ακουστεί η φωνή σας.Είναι μια διαδικασία που διαρκεί μόνο 5 λεπτά, αλλά οι επιπτώσεις της μπορούν να είναι μακροχρόνιες.
Οι απόψεις σας είναι ανώνυμες και θα συμβάλουν στην κατανόηση των προτιμήσεων και των ανησυχιών των κατοίκων της περιοχής.
Στην παρακάτω ανακοίνωση επανέρχεται το μεγάλο ατύχημα με τους τραυματίες, τις προηγούμενες μέρες, στη Motor Oil στους Αγ. Θεοδώρους!“Την ίδια στιγμή η επιχείρηση καθησύχασε τους επενδυτές, ενημερώνοντάς τους ότι τα κέρδη είναι ασφαλισμένα, παρά το ότι οι εργαζόμενοι κινδύνεψαν σοβαρά”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στην παρακάτω ανακοίνωση των σωματείων!
Δείτε στην ανακοίνωση το κάλεσμα των σωματείων σε συλλαλητήριο:
«Σάββατο 28 Σεπτέμβρη, στις 18:00 στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας
Πριν λίγες μέρες το μεγάλο “ατύχημα” στα διυλιστήρια της Motor Oil στους Αγίους Θεοδώρους, προστίθεται σε μια μακριά αλυσίδα «ατυχημάτων», αναδεικνύοντας ξανά ότι οι ζωές των εργαζομένων είναι κόστος για τους ομίλους και γι’ αυτό κάνουν εκπτώσεις.
Την ίδια στιγμή η επιχείρηση καθησύχασε τους επενδυτές, ενημερώνοντάς τους ότι τα κέρδη είναι ασφαλισμένα, παρά το ότι οι εργαζόμενοι κινδύνεψαν σοβαρά. Χαρακτηριστικό είναι ότι μόνο το α’ εξάμηνο του 2024, η επιχείρηση είχε καθαρά κέρδη ύψους 362 εκατομμύρια ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 31,44% σε σχέση με πέρυσι.
Μεγάλο τμήμα αυτών των κερδών προέρχεται επειδή η συγκεκριμένη εταιρία ανεφοδιάζει δεξαμενόπλοια αμερικανικών συμφερόντων στο λιμάνι των Αγίων Θεοδώρων για λογαριασμό του κράτους-δολοφόνου του Ισραήλ, για να συνεχίζει με τις ευλογίες και της κυβέρνησής της ΝΔ τη σφαγή του Παλαιστινιακού λαού.
Κέρδη βουτηγμένα στων εργατών και των λαών το αίμα!
Το γεγονός αυτό βαθαίνει ακόμα περισσότερο την εμπλοκή της χώρας μας , και πέραν του ότι ενισχύει την εγκληματική πολιτική και τα σχέδια του ΝΑΤΟ, εγκυμονεί και κινδύνους για πιθανά αντίποινα.
Έχουν σοβαρές ευθύνες η κυβέρνηση της ΝΔ και τα κόμματα της αντιπολίτευσης που στηρίζουν τη συμμετοχή της χώρας στα σχέδια του ΝΑΤΟ και έχουν μετατρέψει την Ελλάδα σε απέραντο νατοϊκό στρατόπεδο και πολεμικό ορμητήριο.Αυτό το γεγονός πρέπει να βρει αντίθετο το λαό και τη νεολαία.
Καλούμε όλους τους μαζικούς φορείς της Πελοποννήσου, τα εργατικά σωματεία, τους αγροτικούς συλλόγους, τις ενώσεις ΕΒΕ, τους φορείς της εκπαίδευσης, της νεολαίας, των γυναικών, τους αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους, στην κινητοποίηση,το Σάββατο 28 Σεπτέμβρη, στις 18:00 στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας
Απαιτούμε:
Να σταματήσει η χρήση του λιμανιού και όλης της περιοχής για ανεφοδιασμό των δυνάμεων του ΝΑΤΟ και του Ισραήλ.
Ουσιαστικά μέτρα Υγιεινής και Ασφάλειας στους χώρους δουλειάς σύμφωνα με τις σημερινές δυνατότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης.
Να ληφθούν όλα τα αναγκαία τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία εργαζομένων και κατοίκων από Βιομηχανικά Ατυχήματα Μεγάλης Έκτασης, με ουσιαστικό κρατικό έλεγχο της εργοδοτικής ευθύνης.
Σωματεία που υπογράφουν το κάλεσμα:
Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων και Ποτών Αργολίδας Κορινθίας
Σύλλογος Ιδιωτικών Υπαλλήλων Νομού Κορινθίας
Συνδικάτο Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων
Συνδικάτο Υπαλλήλων στον Ιδιωτικό τομέα Ν. Μεσσηνίας
Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων Ποτών Ν. Μεσσηνίας
Σωματείο εργαζομένων ΔΕΥΑ Μεσσηνίας
Σωματείο συνταξιούχων ΙΚΑ ΕΦΚΑ Ν. Μεσσηνίας
Παράρτημα Καλαμάτας Σωματείου Συνταξιούχων πρώην ΔΕΚΟ – Τραπεζών
Σωματείο συνταξιούχων ΟΑΕΕ Ν. Μεσσηνίας
Σωματείο Εργαζομένων στην Ενέργεια νομών Πελοποννήσου»
Στη συνέντευξη τύπου που παρεχώρησαν την Τρίτη το πρωί οι αρχηγοί των συνδυασμών της αντιπολίτευσης στο δήμο Κορινθίων, Νανόπουλος, Πρωτοπαπάς και Γκουριώτης όπου “άδειασαν” εκ νέου τον πρόεδρο του ΔΣ Κορινθίων Γ. Παπαβενετίου, ο Β. Νανόπουλος βρήκε την ευκαιρία θίγοντας ένα θέμα που “καίει” τους αγρότες της περιοχής και η δημοτική αρχή και η ΔΕΥΑΚ όχι μόνο δεν έχουν βρει ακόμα λύση …αλλά δεν απαντούν κιόλας!
Σε δηλώσεις του ο Β. Νανόπουλος ανέφερε μεταξύ άλλων:“Ένα από τα σοβαρά προβλήματα του δήμου είναι η διάλυση της ΔΕΥΑΚ. Το είπα πρόσφατα ότι με τις οργανωτικές αλλαγές που έκανε εκεί ο κ. Στυαρέλης και με τον τρόπο που λειτουργεί για 9 μήνες, που είναι διοίκηση, δεν υπάρχει σύμβαση με την εταιρεία που έχει αναλάβει την διαχείριση της τριτοβάθμιας επεξεργασίας του νερού.
Από τις 13 Αυγούστου και μετά έχει χαλάσει η αντλία για να μπορέσουν να πάρουν οι αγρότες που έχουν μεγάλη ανάγκη το νερό για να ποτίσουν τα χωράφια τους και τώρα 1,5 μήνα δεν έχουν πάρει ακόμα την απόφαση για να δώσουν το μηχάνημα για να τακτοποιηθεί. Αυτό είναι εικόνα διάλυσης”.
Είναι απορίας άξιο πως η δημοτική αρχή και η ΔΕΥΑΚ δεν έχουν λύσει αυτό το θέμα που αφορά τους αγρότες! Η ολιγωρία αυτή της δημοτικής αρχής φτάνει στα όρια τους αγρότες! Εκτός του ότι δεν έχει βρεθεί ακόμα λύση (εδώ δεν έχουν πάρει ακόμα απόφαση όπως αναφέρεται παραπάνω), μετά τα όσα ακούστηκαν τελευταία, δεν βγάζουν μία ανακοίνωση από το δήμο ή τη ΔΕΥΑ να ενημερώσουν τουλάχιστον τους αγρότες τι συμβαίνει!!!