Αρχική Blog Σελίδα 442

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Τόσο τους υπολογίζουν; -Εικόνα διάλυσης στη ΔΕΥΑΚ και οι αγρότες …αφημένοι στην τύχη τους! -Ενάμιση μήνα και δεν έχουν πάρει καν απόφαση…

Στη συνέντευξη τύπου που παρεχώρησαν την Τρίτη το πρωί οι αρχηγοί των συνδυασμών της αντιπολίτευσης στο δήμο Κορινθίων, Νανόπουλος, Πρωτοπαπάς και Γκουριώτης όπου “άδειασαν” εκ νέου τον πρόεδρο του ΔΣ Κορινθίων Γ. Παπαβενετίου, ο Β. Νανόπουλος βρήκε την ευκαιρία θίγοντας ένα θέμα που “καίει” τους αγρότες της περιοχής και η δημοτική αρχή και η ΔΕΥΑΚ όχι μόνο δεν έχουν βρει ακόμα λύση …αλλά δεν απαντούν κιόλας!

Σε δηλώσεις του ο Β. Νανόπουλος ανέφερε μεταξύ άλλων: “Ένα από τα σοβαρά προβλήματα του δήμου είναι η διάλυση της ΔΕΥΑΚ. Το είπα πρόσφατα ότι με τις οργανωτικές αλλαγές που έκανε εκεί ο κ. Στυαρέλης και με τον τρόπο που λειτουργεί για 9 μήνες, που είναι διοίκηση, δεν υπάρχει σύμβαση με την εταιρεία που έχει αναλάβει την διαχείριση της τριτοβάθμιας επεξεργασίας του νερού.

Από τις 13 Αυγούστου και μετά έχει χαλάσει η αντλία για να μπορέσουν να πάρουν οι αγρότες που έχουν μεγάλη ανάγκη το νερό για να ποτίσουν τα χωράφια τους και τώρα 1,5 μήνα δεν έχουν πάρει ακόμα την απόφαση για να δώσουν το μηχάνημα για να τακτοποιηθεί. Αυτό είναι εικόνα διάλυσης”.

Είναι απορίας άξιο πως η δημοτική αρχή και η ΔΕΥΑΚ δεν έχουν λύσει αυτό το θέμα που αφορά τους αγρότες! Η ολιγωρία αυτή της δημοτικής αρχής φτάνει στα όρια τους αγρότες! Εκτός του ότι δεν έχει βρεθεί ακόμα λύση (εδώ δεν έχουν πάρει ακόμα απόφαση όπως αναφέρεται παραπάνω), μετά τα όσα ακούστηκαν τελευταία, δεν βγάζουν μία ανακοίνωση από το δήμο ή τη ΔΕΥΑ να ενημερώσουν τουλάχιστον τους αγρότες τι συμβαίνει!!!

Το θέμα αναφέρθηκε πάλι πρόσφατα (δείτε την ανάρτηση με τίτλο: ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Στα όριά τους οι αγρότες! -Το νερό πάει στη θάλασσα αντι για τα κτήματά τους και στη δημοτική αρχή…πέρα βρέχει! -Τι συμβαίνει από τον Αύγουστο…) και …δεν ίδρωσε έστω το αυτί της δημοτικής αρχής να απαντήσει τουλάχιστον!!! Και οι αγρότες …περιμένουν!

Λύση δεν βρίσκετε τόσο καιρό, απαντήσεις δεν δίνετε, τι ακριβώς κάνετε; Αν δεν μπορείτε …μήπως να παραιτηθείτε;

Αυτό επιδιώκει άραγε η δημοτική αρχή του Σταυρέλη;

Κ.Ν

Στόχος και η Κορινθία! -Η λεία ξεπερνάει τις 700.000 ευρώ -Έφοδοι της αστυνομίας σε καταυλισμούς -Είχαν πραγματοποιήσει τουλάχιστον 100 διαρρήξεις…

“Νέες έφοδοι της αστυνομίας έγιναν σε καταυλισμούς Ρομά σε Βλυχό, Νέα Ζωή και νεόκτιστα Ασπροπύργου.

Έγιναν έρευνες σε σπίτια και συνελήφθησαν οκτώ μέλη εγκληματικής οργάνωσης για διαρρήξεις και κλοπές. 

Οι αστυνομικοί των ειδικών δυνάμεων σπάνε τις πόρτες και ακινητοποιούν τα μέλη των εγκληματικών οργανώσεων και τους περνάνε χειροπέδες. Το οπτικό υλικό είναι από τη νέα αστυνομική επιχείρηση της Ασφάλειας Δυτικής Αττικής που πραγματοποιήθηκε τα ξημερώματα σε καταυλισμούς Ρομά στο Βλυχό Μεγάρων, στα Νεόκτιστα και στη Νέα Ζωή Ασπροπύργου.

Εξαρθρώθηκαν τρεις διαφορετικές εγκληματικές οργανώσεις που είχαν πραγματοποιήσει τουλάχιστον 100 διαρρήξεις σε σπίτια στην Αττική, τη Βοιωτία, τη Φθιώτιδα, την Κορινθία και την Εύβοια, με τη λεία τους να ξεπερνάει τις 700.000 ευρώ.

Συνελήφθησαν οκτώ μέλη και κατηγορείται ακόμη ένα άτομο, το οποίο είναι έγκλειστο των φυλακών.

Δύο από τους συλληφθέντες κατηγορούνται και για απόπειρα ανθρωποκτονίας, καθώς τον περασμένο Φεβρουάριο είχαν πυροβολήσει μέσα στον καταυλισμό Ρομά στο Βλυχό των Μεγάρων δύο ακόμη Ρομά, καθώς είχαν οικονομικές διαφορές μεταξύ τους.

Οι αστυνομικοί κατάσχεσαν τέσσερα αυτοκίνητα, τα ρούχα που φορούσαν στις διαρρήξεις, πλήθος από κλοπιμαία, 3.000 ευρώ, μια κυνηγετική καραμπίνα και αρκετά φυσίγγια.

Η Ασφάλεια Δυτικής Αττικής παρακολουθούσε τα μέλη των εγκληματικών οργανώσεων από τον περασμένο Μάιο και έχει καταγράψει πλήθος συνομιλιών τους”, αναφέρεται στο ertnews.gr.

ΑΝΤΑΡΣΥΑ Κορινθίας: “O διαρκής εφοδιασμός του κράτους-δολοφόνου από τους Έλληνες εφοπλιστές και άλλους καπιταλιστές (όπως η Motor Oil) εμπλέκει τη χώρα άμεσα…”

0

Από το ΑΝΤΑΡΣΥΑ Κορινθίας ανακοινώνεται:

«Να σταματήσει η παροχή στρατιωτικών καυσίμων στο γενοκτονικό πόλεμο ενάντια του Παλαιστινιακού λαού

Το κράτος-τρομοκράτης του Ισραήλ προχωράει σε ένα έγκλημα σε βάρος του παλαιστινιακού λαού στη Γάζα και παίζει με τη φωτιά του γενικευμένου πολέμου στη Μ. Ανατολή με τις πλάτες των ΗΠΑ-ΕΕ-ΝΑΤΟ. Τα θύματα του γενοκτονικού πολέμου στην Παλαιστίνη ξεπέρασαν πλέον τις 40.000 μεταξύ των οποίων η συντριπτική πλειοψηφία είναι γυναικόπαιδα.

Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση της ΝΔ ενισχύει την εμπλοκή της χώρας μας στο πλευρό του Ισραήλ  και των συμμάχων του (ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – Ε.Ε.) στην επιχείρηση εξόντωσης του ηρωικού παλαιστινιακού λαού, ενώ αρνείται επίμονα την αναγνώριση του παλαιστινιακού κράτους.

Η κυβέρνηση αλλά και τα κόμματα της αστικής αντιπολίτευσης (ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ακροδεξιά) στηρίζουν ανενδοίαστα  το κράτος του Ισραήλ ενάντια στα συμφέροντα των λαών της περιοχής. Με την αποστολή των ελληνικών φρεγατών στην Ανατολική Μεσόγειο και στην Ερυθρά Θάλασσα εξασφαλίζουν τα νώτα των γενοκτονικών επιχειρήσεων του ισραηλινού στρατού. O διαρκής εφοδιασμός του κράτους-δολοφόνου από τους Έλληνες εφοπλιστές και άλλους καπιταλιστές (όπως η Motor Oil), εμπλέκει τη χώρα άμεσα στο γαϊτανάκι των πολεμικών συρράξεων.

Την ίδια στιγμή σχολεία και σχολικά τμήματα συγχωνεύονται, τα νοσοκομεία της χώρας υπολειτουργούν,  οι πλειστηριασμοί πλήττουν μαζικά την λαϊκή κατοικία, οι μισθοί και τα μεροκάματα μένουν καθηλωμένοι με την ακρίβεια να καλπάζει.

Η πάλη  για ψωμί, ειρήνη, ελευθερία, αλληλεγγύη των λαών, ενάντια στους πολέμους του κεφαλαίου, γίνεται πλέον ζήτημα ζωής και θανάτου για τους εργαζόμενους, τη νεολαία, τα φτωχά λαϊκά στρώματα.

  • Να σταματήσει η ελληνική εμπλοκή στον βρόμικο πόλεμο του Ισραήλ ενάντια στον λαό της Παλαιστίνης και στα σχέδια ΗΠΑ, ΝΑΤΟ και ΕΕ.
  • Να σταματήσει κάθε στρατιωτική, πολιτική και οικονομική συνεργασία με το Ισραήλ που κοστίζει τόσο στον λαό και μας φέρνει κοντά στην απειλή του πολέμου.
  • Να ηττηθούν τα πολεμικά σχέδια του ΝΑΤΟ και της ΕΕ και η φιλοπόλεμη πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ.
  • Έξω οι βάσεις των ΗΠΑ από την Ελλάδα, έξω η Ελλάδα από ΝΑΤΟ και ΕΕ, να διαλυθούν οι διεθνείς οργανισμοί του κεφαλαίου.
  • Όχι στα εξοπλιστικά προγράμματα – λεφτά για τις λαϊκές ανάγκες.
  • Εκεχειρία τώρα στη Γάζα – Λευτεριά στην Παλαιστίνη! 

Όλοι/ες στην κινητοποίηση το Σάββατο 28/9 στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Αγίων Θεοδώρων που καλούν εργατικά σωματεία, ομοσπονδίες και συλλογικότητες»

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει την Παρασκευή

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: “Κλοπές στους τάφους -Το συγκεκριμένο κοιμητήριο είναι “ξέφραγο αμπέλι”

Σε επιστολή που λάβαμε από αναγνώστη μας αναφέρεται:

«ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΖΩΟΔΟΧΟΣ ΠΗΓΗ

Παρακαλώ όπως αναδειχθεί το τεράστιο πρόβλημα με τις κλοπές στους τάφους.

Το συγκεκριμένο κοιμητήριο είναι ξέφραγο αμπέλι, χωρίς πόρτα εδώ και μήνες και φυσικά χωρίς φύλαξη.

Έχουν κλέψει σχεδόν όλους τις κρίκους από τους τάφους! 

Ποιος θα αποζημιώσει τον κόσμο;

Πάλι θα πληρώνουμε επισκευές;

Γιατί επιτέλους δεν βάζουν πόρτα τουλάχιστον; Πλήρη ασέβεια στους κεκοιμημένους και τους συγγενείς;

Ίσως το ποιο απαξιωμένο κοιμητήριο που υπάρχει…

Πηγαίνεις σε κοιμητήρια άλλων επαρχιακών πόλεων και ντρέπεσαι να μπεις μέσα… 

Έλεος …..

Ευχαριστώ»

ΣΣ. Η δημοτική αρχή στο δήμο Κορινθίων …τι λέει;

(φωτο αρχείου)

Κ.Ν

Πότε ξεκινά το Δημοτικό Ελεύθερο Ανοικτό Πανεπιστήμιο του δήμου Κορινθίων -Τι είναι, πως λειτουργεί, τι προσφέρει, πότε θα γίνονται τα μαθήματα, ποιοι θα διδάσκουν…

«Ξεκινά στις 16 Οκτωβρίου το Δημοτικό Ελεύθερο Ανοικτό Πανεπιστήμιο του Δήμου Κορινθίων -Τι είναι, πως λειτουργεί, τι προσφέρει, πότε θα γίνονται τα μαθήματα, ποιοι θα διδάσκουν

Στη δημιουργία Δημοτικού Ελεύθερου Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΔΕΑΠ) προχωρά ο Δήμος Κορινθίων, υλοποιώντας σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Ήδη, είναι αναρτημένη μέσα στην σελίδα του Δήμου, με μπάνερ, η σελίδα του ΔΕΑΠ, όπου κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να δει το πρόγραμμα σπουδών, τον κανονισμό λειτουργίας και φυσικά να καταθέσει την αίτησή του για να συμμετάσχει στα μαθήματα.

Οι αιτήσεις συμμετοχής μπορούν να υποβάλλονται από την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, μέσα από την ιστοσελίδα του Δήμου.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΑΠ: Τα Δημοτικά Ελεύθερα Ανοικτά Πανεπιστήμια αποτελούν μια συμμετοχική και δυναμική μορφή δια βίου μάθησης, μία διαδικασία προσωπικής εξέλιξης και λειτουργούν ήδη σε περισσότερους από 30 δήμους. Σε ό,τι αφορά τον Δήμο Κορινθίων, η ιδέα προήλθε από τον αντιπρύτανη και ομότιμο καθηγητή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), Δημήτριο Τούσουλη, και έγινε ασμένως αποδεκτή από τον Δήμαρχο, Νίκο Σταυρέλη. Ο ίδιος ο κ. Τούσουλης κατά την παρουσίαση του προγράμματος στο Δημοτικό Συμβούλιο ανέφερε πως, «το Δημοτικό Ελεύθερο Ανοικτό Πανεπιστήμιο του Δήμου Κορινθίων θα αποτελέσει μια σημαντική μορφωτική προσφορά στους πολίτες. Μέσα από τον συνδυασμό ελεύθερης επιλογής, πρόσβασης και παροχής ποιοτικού επιπέδου διαλέξεων, θα συμβάλλει στη δημιουργία πραγματικής πολιτιστικής, πνευματικής και ποιοτικής ζωής των δημοτών. Από τις διαλέξεις, τις συνομιλίες και τις συχνές ανταλλαγές απόψεων και ιδεών θεωρούμε ότι θα αναδειχτούν σημαντικά θέματα και ζητήματα και οι πολίτες θα μπορέσουν να καλλιεργήσουν τα ενδιαφέροντά τους και να έρθουν σε επαφή με ποικίλα γνωστικά πεδία. Έτσι η δια βίου παιδεία θα αρχίσει να υλοποιείται ουσιαστικά και οι πολίτες θα έχουν προσιτή την ακαδημαϊκή γνώση».

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Το ΔΕΑΠ δεν παρέχει τίτλους σπουδών, ωστόσο, όσοι παρακολουθήσουν ολοκληρωμένα τους κύκλους γνώσης λαμβάνουν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Είναι προφανές πως δεν υπάρχουν δίδακτρα, ούτε υποχρεωτική αγορά βιβλίων ή σημειώσεων, ούτε φυσικά εξετάσεις ή εργασίες.  Το πρόγραμμα θα είναι ευέλικτο, με συνεχώς διευρυμένα γνωστικά αντικείμενα τόσο των θεωρητικών, όσο και των θετικών επιστημών. Σε κάθε τετράμηνο θα είναι διαφορετικό και θα αγγίζει θέματα γύρω από την εκπαίδευση και την παιδεία, την ψυχολογία, την κοινωνιολογία, την οικονομία, τον τουρισμό, την ορθολογική διαχείριση του φυσικού περιβάλλοντος, την ιστορία, την λαογραφία, τις δημόσιες σχέσεις, τις διεθνείς σχέσεις, την φιλοσοφία, την λογοτεχνία, την ιατρική κ.λπ.

ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ: Τα μαθήματα θα παραδίδουν κορυφαίοι καθηγητές των ελληνικών πανεπιστημίων. Ενδεικτικά, για το πρώτο τετράμηνο, ανάμεσα στους διδάσκοντες είναι ο ίδιος ο καθηγητής Δημήτρης Τούσουλης (Καρδιά και περιβάλλον), ο Ευθύμης Λέκκας (Συνέπειες της κλιματικής κρίσης), ο Σωτήρης Τσιόδρας (Λοιμώξεις του Χειμώνα και πρακτικές οδηγίες εμβολιασμού) κ.ά.  

ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: Τα μαθήματα θα γίνονται στο Δημοτικό Θέατρο «Θωμάς Θωμαΐδης».

ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ: Τα μαθήματα ξεκινούν την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου και θα γίνονται δύο φορές τον μήνα (κάθε δεύτερη Τετάρτη απόγευμα, στις 6.00). Θα υπάρχουν δύο τετράμηνα: το χειμερινό (από Οκτώβριο ως και Ιανουάριο) και εαρινό (από Φεβρουάριο ως και Μάιο). Το πρόγραμμα κάθε τετραμήνου θα αναρτάται πριν την έναρξη των μαθημάτων και αυτό του πρώτου τετραμήνου, όπως είπαμε, είναι ήδη αναρτημένο στην σελίδα του δήμου (σχετικό link)…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από το δήμο Κορινθίων

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ.Θ: Μπροστάρης στον αγώνα για το νερό ο Γ. Γκιώνης! -Τι δήλωσε ότι φοβάται στην κυβέρνηση και γιατί για την ώρα κρατάει “μικρό καλάθι” για τους άλλους δημάρχους στην Κορινθία! -Ποιον δήμαρχο ξεχώρισε και τι προτρέπει να κάνουν οι πολίτες!

-Τα όσα ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ αναφέρει παρακάτω ο δήμαρχος Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ πρέπει να τα διαβάσουν όχι μόνο οι Λουτρακιώτες αλλά και όλοι οι Κορίνθιοι πολίτες

Ο δήμαρχος Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ Γ. Γκιώνης φαίνεται ότι έχει πάρει πολύ προσωπικά το θέμα του νερού (επέκταση της ΕΥΔΑΠ στην Κορινθία) το οποίο “καίει” και τους άλλους δήμους του νομού!

Ο δήμαρχος έθεσε πολύ σοβαρά πράγματα στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την περασμένη Τρίτη.

Μάλιστα ο δήμαρχος μίλησε …έξω από τα δόντια και είπε αλήθειες που πρέπει να ληφθούν ΣΟΒΑΡΑ υπόψη από όλους ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!

Ο δήμαρχος παρακάτω ξεκαθαρίζει ότι ΦΟΒΑΤΑΙ τη στάση της κυβέρνησης, ξεχωρίζει τον δήμαρχο Σικυωνίων Σ. Σταματόπουλο ο οποίος δείχνει να ενδιαφέρεται και αυτός για το ίδιο θέμα και κρατάει “μικρό καλάθι” για τη στάση που θα ακολουθήσουν οι άλλοι δήμαρχοι στη Κορινθία στη συνάντηση που θα έχουν μεταξύ τους!

Επίσης ο δήμαρχος ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ: Σε ότι με αφορά έχω υποχρέωση στην προϊστορία μου να δώσω όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αγώνα και καλεί τον κόσμο να συμμετέχει δυναμικά στις όποιες κινητοποιήσεις γίνουν!

Ο δήμαρχος Λουτρακίου-Π-ΑΓ. δείχνει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων κάτι το οποίο δυστυχώς (για την ώρα τουλάχιστον) δεν βλέπουμε από όλους τους δημάρχους στην Κορινθία!

Το θέμα του νερού μας αφορά όλους! Περιμένουμε τόσο από τους Κορίνθιους πολιτικούς όσο και από τους άλλους δημάρχους του νομού να κάνουν αυτό που πρέπει! Διαφορετικά δεν θα υπάρχει καμία δικαιολογία από ΚΑΝΕΝΑΝ μελλοντικά σε ότι συμβεί!

Ο δήμαρχος Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ μεταξύ άλλων στη συνεδρίαση του ΔΣ Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ ανέφερε:

“Είναι ένα σοβαρό θέμα που απασχολεί το δήμο μετά την ανακοίνωση του υπουργού χωρίς ενημέρωση, παρόλο που είχε πει η κυβέρνηση η ίδια ότι θα καλέσει τις ΔΕΥΑ, θα καλέσει τους δημάρχους για να υπάρχει μία πρώτη ερευνητική συζήτηση για το τι θα γίνει.

Δυστυχώς από ότι φαίνεται η κυβέρνηση αποφασίζει από μόνη της χωρίς να ρωτάει κανέναν. Ενώ είχαν πει θα έφερναν στο σύνδεσμο ΔΕΥΑ Ελλάδος μία πρόταση για το νερό για το τι μέλλει γενέσθαι δεν ήρθε καμία πρόταση και από εκεί και πέρα ακούσαμε τον υπουργό ότι Κορινθία, Βοιωτία και Φωκίδα, θα πάνε στην ΕΥΔΑΠ!!!

Έγινε ένα διοικητικό συμβούλιο που παρευρεθήκαμε στη ΔΕΥΑ Ελλάδος την προηγούμενη εβδομάδα. Μας είπαν να πάρουμε αποφάσεις τα δημοτικά συμβούλια και οι ΔΕΥΑ και αν μπορούν και οι περιφέρειες, δηλαδή και όλη η Κορινθία.

Δυστυχώς μέχρι τώρα έχουμε προσπαθήσει οι δήμαρχοι να βρεθούμε και δεν έχουμε βρεθεί. Έχει γίνει μία πρόταση για να βρεθούμε την Πέμπτη το βράδυ ως δήμαρχοι της Κορινθίας. Θα έχουμε εξελίξεις. Η ΔΕΥΑΛ πήρε απόφαση και εμείς σήμερα εδώ θα πάρουμε απόφαση πάνω σε στην απόφαση της ΔΕΥΑΛ και από εκεί και πέρα θα ξεκινήσει ένας αγώνας και με τους υπόλοιπους δήμους της Κορινθίας προκειμένου να συμβαδίσουμε μαζί να μην μπούμε σε αυτό το κομμάτι”.

“Το νερό θα πάει σε ιδιώτες και όχι στο δημόσιο -Σε ότι με αφορά έχω υποχρέωση στην προϊστορία μου να δώσω όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αγώνα”

Και συνεχίζει ο Γ. Γκιώνης: “Η ΕΥΔΑΠ είναι μία ιδιωτική επιχείρηση, ούτε υπαλλήλους έχει. Δίνει σε ιδιώτες ότι θέλει να κάνει και καταλαβαίνετε ότι μία τέτοια κίνηση πάει να πει ότι το νερό θα πάει σε ιδιώτες και όχι στο δημόσιο. Θεωρώ ότι συμπολίτευση και αντιπολίτευση και όλη η κοινωνία να είμαστε μαζί σε τέτοια θέματα ώστε να τα αντιμετωπίσουμε με όσο το δυνατόν καλύτερο τρόπο.

Είναι πολύ σημαντικό σε αυτό το θέμα να μην είμαστε μόνοι μας (ως δήμος). Πρέπει να βρεθούμε όλοι οι δήμαρχοι να αντιμετωπίσουμε αυτή τη λαίλαπα, για μένα, γιατί δεν θα είναι εύκολο. Γιατί φοβάμαι το νερό θα πάει σε ιδιώτες, θα το ακριβοπληρώνουμε. Σε ότι με αφορά έχω υποχρέωση στην προϊστορία μου να δώσω όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αγώνα. Φοβάμαι ότι ο κόσμος δεν θα συμμετέχει στις κινητοποιήσεις που θα γίνουν. Θεωρώ ότι θα είναι άσχημο στις κινητοποιήσεις που θα κάνουμε και μαζευτούμε 100- 200 άτομα

“Θέλω να “κρατήσω μικρό καλάθι” στη συνάντηση που θα έχουμε και με τους άλλους δημάρχους στην Κορινθία”!!!

Και καταλήγει ο Γ. Γκιώνης: Επειδή ΜΟΝΟ με τον (δήμαρχο Σικυωνίων) Σπύρο Σταματόπουλο βρεθήκαμε στη ΔΕΥΑ στην Αθήνα, οι άλλοι δήμαρχοι της Κορινθίας δεν ήρθαν, για το λόγο αυτό θέλω “να κρατήσω μικρό καλάθι” στη συνάντηση που θα έχουμε και με τους άλλους δημάρχους στην Κορινθία!!! Μετά τη συνάντηση με τους δημάρχους της Κορινθίας θα σας ενημερώσω και με έκτακτο δημοτικό συμβούλιο για το τι ειπώθηκε.

Θα κάνουμε πρόκληση και στους υπουργούς τους νομού μας και τους βουλευτές. Φοβάμαι την κυβέρνηση παρα πολύ σε αυτό το κομμάτι που πάει να ασχοληθεί τώρα με το νερό. Φοβάμαι μην αλλάξουν νομοθεσίες και πάρουν το νερό με το δικό τους τρόπο! Γιατί κάπως έγινε και με την ενέργεια, την ΔΕΗ και τα σχετικά…”

ΣΣ. Ο Γ. Γκιώνης παραπάνω τα είπε και από εκεί και πέρα ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στους Κορίνθιους πολίτες

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα έργα στην Πελοπόννησο αλλά και στην Κορινθία…

Στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, κάθε εβδομάδα στις συνεδριάσεις της Περιφερειακής Επιτροπής χορηγούνται χρονικές παρατάσεις λόγω μη πληρωμής, αφού πλέον κανένα σχεδόν έργο δεν υλοποιείται εντός της αρχικής συμβατικής προθεσμίας»

Η διακοπή των εργασιών που οπωσδήποτε οδηγεί σε χρονικές παρατάσεις δημιουργεί προϋποθέσεις αποζημιώσεων προς τους εργολάβους, αφού οι εργασίες διακόπτονται χωρίς υπαιτιότητα τους και τα ποσά που προκύπτουν από τις αναθεωρήσεις και τις πιθανές συμπληρωματικές συμβάσεις μεγεθύνονται συνεχώς», αναφέρει η μεταξύ άλλων η Νικολάκου

Από την Κωνσταντίνα Νικολάκου (περιφερειακή σύμβουλο Πελοποννήσου) αναφέρεται: «Η στάση πληρωμών για τα έργα της Αυτοδιοίκησης Α’ και Β’ Βαθμού είναι πλέον δυστυχώς ένα γεγονός αδιαμφισβήτητο, αφού αρκεί μία απλή έρευνα στο «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» για να αντιληφθεί κάποιος το μέγεθος του προβλήματος.

Οι επιπτώσεις της μη κανονικής χρηματοροής για την πληρωμή των έργων δεν επηρεάζει μόνο το έργα που χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ)  αλλά και από το ΕΣΠΑ.

Στην Περιφέρεια Πελοποννήσου,  κάθε εβδομάδα στις συνεδριάσεις της Περιφερειακής Επιτροπής χορηγούνται χρονικές παρατάσεις λόγω μη πληρωμής, αφού πλέον κανένα σχεδόν έργο δεν υλοποιείται εντός της αρχικής συμβατικής προθεσμίας.

Επανειλημμένα στις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου και στις ειδικές συνεδριάσεις Λογοδοσίας, έχουμε αναδείξει το θέμα  της στάσης πληρωμών, της διακοπής εργασιών αλλά και της διάλυσης εργολαβιών, προκειμένου η Περιφερειακή Αρχή να δώσει απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα, ώστε να μην γεμίσει η Πελοπόννησος έργα «κουφάρια».

Δυστυχώς η μόνιμη απάντηση που λαμβάνουμε εκ μέρους των αρμοδίων της Περιφερειακής Διοίκησης είναι υποσχεσιολογία χωρίς αντίκρισμα.

Η διακοπή των εργασιών που οπωσδήποτε οδηγεί σε χρονικές παρατάσεις δημιουργεί προϋποθέσεις αποζημιώσεων προς τους εργολάβους, αφού οι εργασίες διακόπτονται χωρίς υπαιτιότητα τους και τα ποσά που προκύπτουν από τις αναθεωρήσεις και τις πιθανές συμπληρωματικές συμβάσεις μεγεθύνονται συνεχώς.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν δύο σημαντικά αναπτυξιακά έργα της Π.Ε. Μεσσηνίας:

Συγκεκριμένα:

  1. To έργο της βελτίωσης της Εθνικής Οδού Κυπαρισσία-Φιλιατρά-Πύλος-Μεθώνη, του τμήματος Φιλιατρά-Γαργαλιάνοι, με προϋπολογισμό 19.990.000 ευρώ, όπου με δύο αποφάσεις της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων (ΑΔΑ: 6Δ0Β7Λ1-ΨΤΩ & ΑΔΑ: 68ΜΦ7Λ1-8ΜΑ), έχουν διακοπεί οι εργασίες χωρίς υπαιτιότητα του αναδόχου.
  2. To έργο του υποτμήματος, της διέλευσης του αρχαιολογικού χώρου Πεταλιδίου, της Επαρχιακής Οδού Ριζόμυλος-Κορώνη, του τμήματος γέφυρα Τζάνε – έξοδος Καλαμακίου, με προϋπολογισμό 13.000.000 ευρώ, όπου με την με αριθμ. πρωτ.161341/29-5-2024 απόφαση της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων (ΑΔΑ: ΨΤΛ67Λ1-Η29) διεκόπησαν επίσης οι εργασίες.

H συνέχιση και η ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου παρουσιάζει μεγάλη  επισφάλεια, λόγω του υφιστάμενου νομικού πλαισίου που διέπει την διαχείριση των  συγχρηματοδοτούμενων έργων της Προγραμματικής Περιόδου 2007-2013.

Παρόμοιος κίνδυνος για την μη ολοκλήρωση τους, παρουσιάζουν έργα τα οποία δεν μπορούν να μεταφερθούν στη νέα Προγραμματική Περίοδο επειδή αφορούν αναπλάσεις, όπως τα έργα της Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης (ΟΧΕ) της Δυτικής Μάνης.

Οι δαπάνες για τα έργα αυτά μετά την 31-12-2023  θα πρέπει να πληρωθούν από Εθνικούς πόρους, γεγονός που δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο την χρηματοδότηση τους.

Πρόκειται για έργα για τα οποία οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες των δύο αυτών περιοχών της Μάνης έχουν δεχθεί και δέχονται πληθώρα ψεύτικων υποσχέσεων από τους αρμόδιους Αυτοδιοικητικούς παράγοντες, οι οποίοι τους αντιμετωπίζουν σαν πολίτες Β’ κατηγορίας.

Συγκεκριμένα το έργο της βελτίωσης της παραλιακής οδού, του οικισμού Στούπας, με προϋπολογισμό 700.000 ευρώ καθώς και το έργο που αφορά την βελτίωση της παραλιακής οδού, της κοινότητας του Αγίου Νικολάου, με προϋπολογισμό 900.000 ευρώ, έχουν γίνει και στα δύο έργα διακοπή των εργασιών λόγω μη πληρωμών.

Ο κ. Πτωχός πέρα από έωλες υποσχέσεις για «πολλές και ακριβοπληρωμένες δουλειές», «πρότυπη Περιφέρεια» και «ολιστικές λύσεις», θα ήταν πιο φρόνιμο να παρουσιάσει συγκεκριμένες λύσεις και χρονοδιαγράμματα για την επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν το σύνολο σχεδόν των έργων στην Αρκαδία, στην Αργολίδα, στην Κορινθία, στην Λακωνία και στην Μεσσηνία.

Οι καθημερινές του συναντήσεις, οι φωτογραφήσεις και οι χαριεντισμοί με Κυβερνητικά στελέχη, μπορεί να θεωρεί ότι ενισχύουν το προσωπικό – κομματικό – πολιτικό του προφίλ αλλά η επίλυση των προβλημάτων των πολιτών της Πελοποννήσου απαιτεί δυναμική διεκδίκηση και σκληρή δουλειά».

Αστυνομική επιχείρηση σε καταυλισμούς αθίγγανων στην Κορινθία

0

«Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, την Τετάρτη το πρωί, σε περιοχές των δήμων Σικυωνίων και Βέλου-Βόχας, πραγματοποιήθηκε στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε οικισμούς που διαβιούν άτομα με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας.

Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς των Αστυνομικών Τμημάτων Σικυωνίων και Βέλου-Βόχας, των Τμημάτων Ασφάλειας και Τροχαίας Κορίνθου καθώς και των Ομάδων Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) και Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) Κορινθίας.

Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης ελέχθησαν -29- άτομα, προσήχθησαν -10-, ενώ συνελήφθησαν -8- άτομα για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.

Τέλος, στο πλαίσιο της επιχείρησης βεβαιώθηκαν -8-παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου», αναφέρεται από την αστυνομία.