Αρχική Blog Σελίδα 451

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Το γλέντησαν στις φυλακές!

0

Από την Γκέλη Ντηλιά αναφέρεται:

«Αντιλάλησαν οι φυλακές… με νότες

Της Γκέλης Ντηλιά

ἐν φυλακῇ ἤμην καὶ ἤλθατε πρός με.

Κατά Ματθαίον κε 31-46

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της τέχνης σε όλες τις μορφές της, είναι ότι μπορεί να σταθεί σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Ειδικά η μουσική, που από μόνη της αποτελεί μια παγκόσμια γλώσσα, δύναται να γεφυρώσει πολιτισμικές και άλλου είδους διαφορές και να ενώσει ψυχικά ανθρώπους διαφορετικούς.

Στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Κορίνθου η πρόταση να ψυχαγωγηθούν οι κρατούμενοι, με ελληνική μουσική παιγμένη ζωντανά μπροστά τους, βρήκε πρόσφορο έδαφος. Ο Διευθυντής του Σωφρονιστικού Καταστήματος Γιώργος Δαφέρμος, κατόπιν εγκρίσεως, έδωσε το πράσινο φως που θα χρωμάτιζε αλλιώτικα εκείνο το απόγευμα της Πέμπτης 12 Σεπτέμβρη.

Ξεκινώντας από το Ναύπλιο οδικώς, στο τιμόνι καθόταν ο Γιώργος Μουσταΐρας, με συνοδηγό τον Θεόφιλο Μετασίδη και πίσω τους η γράφουσα και ο Νίκος Πρίγκουρης. Στο πορτ μπαγκάζ φορτωμένα τα ηχεία, τα μικρόφωνα, το μπουζούκι του Θεόφιλου και η κιθάρα του Νίκου προοιώνιζαν το άρτιο αποτέλεσμα που θα τους δικαίωνε αργότερα.

Η Πύλη άνοιξε με τη θερμή υποδοχή του Αρχιφύλακα Γιώργου Μίχου, του Αρχιφυλακέυοντα Δ.Ν. και του Υπαρχιφύλακα Μ.Π., οι οποίοι φρόντισαν από την πρώτη στιγμή να μας κάνουν να αισθανθούμε ευπρόσδεκτοι, σερβίροντας διπλούς μέτριους ελληνικούς καφέδες και παγωμένο νερό. Ο χώρος όπου το τρίο «Κάτι παίζει» θα είχε την ευκαιρία να παίξει για πρώτη φορά μπροστά σε κοινό πίσω από τα τείχη, είχε ήδη προετοιμαστεί.

Οι κρατούμενοι άρχισαν να παίρνουν τη θέση τους με χαμόγελα και πειράγματα και μια ευχάριστη χαλαρότητα πλανιόταν εκείνο το φθινοπωρινό απόγευμα, αγνοώντας πλήρως τα συρματοπλέγματα που έκοβαν τον ουρανό σε κομμάτια κι όμως…

Οι νότες του μπουζουκιού και της κιθάρας, οι φωνές του Γιώργου και του Θεόφιλου και σε δυοbonus τραγούδια η δική μου, ξεσήκωσαν το ακροατήριο. Ρεμπέτικα και λαϊκά, Βαμβακάρης, Τσιτσάνης, Κουγιουμτζής και μελωδίες άλλων γνωστών συνθετών αντιλάλησαν στον χώρο μαγικά. Μέχρι το τέλος ασταμάτητος χορός, διαρκή παλαμάκια και επευφημίες, σιγοτραγούδισμα και θετική ενέργεια αποτέλεσαν ένα δυνατό χαρμάνι που δημιούργησε αυτό που είναι σχεδόν αδύνατο να δημιουργηθεί στο χώρο μιας φυλακής: μια ανάμνηση για πάντα, για όλους.

Μέσα στα 3 λεπτά ενός τραγουδιού χωράνε όλα. Αν το τραγούδι συνδέεται με την ψυχική τροφή που είναι αναγκαία για την ανθρώπινη ύπαρξη, θα δούμε ότι ετυμολογικά προέρχεται από τη λέξη τράγος, που πηγάζει από το ρήμα τρώγω και στη Δωρική τράγω. Μέσα στα 180 λεπτά της παραμονής μας εκεί, έχουν χωρέσει τραγουδιστικά όλα τα ανθρώπινα συναισθήματα που χωρίς αυτά είναι αδύνατη η ανθρώπινη ύπαρξη και ειδικά η ανθρώπινη συνύπαρξη.

Για δυο ώρες, δηλαδή, ο χώρος προαυλισμού γέμισε με αυτοσχέδιους χορούς ανθρώπων που κάποιοι απ’ αυτούς μπορεί να μην καταλάβαιναν την ελληνική γλώσσα, όμως χόρεψαν με την ψυχή τους, μουρμουρίζοντας αυτό που ανάβλυζε από μέσα τους, στη γλώσσα τους. Για όσο κράτησε, όλοι υπήρξαμε συνδαιτυμόνες ενός γλεντιού που κατάφερε να ενώσει τους σωφρονιστικούς υπαλλήλους, τους φυλακισμένους και την κοινωνία, αποκομίζοντας μια ανεπανάληπτη εμπειρία.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Δαφέρμοπου σε όλη τη διάρκεια της μουσικής εκδήλωσης ήταν παρών, με ευχάριστη διάθεση και διαρκή ενθάρρυνση να συμμετέχουν όσο γίνεται περισσότεροι έγκλειστοι σε εκείνη την απογευματινή μας δράση. Αποτελεί φωτεινό παράδειγμα Προϊσταμένου Υπηρεσίας που δεν ξεχνάει το βασικότερο: ότι είναι άνθρωπος.

Η Γκέλη Ντηλιά είναι καθηγήτρια Αγγλικών, βραβευμένη ποιήτρια και συγγραφέας και εθελόντρια Σωφρονιστικών Καταστημάτων».

Παρουσίαση των ερευνών στην Αρχαία Τενέα…

0

Δείτε την πρόσκληση:

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: ENDURO τον Οκτώβριο

0

Η ανακοίνωση:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Συνελήφθη 61χρονος στο Θροφαρί! -Τι βρέθηκε στο σπίτι του… (φωτο)

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr 61χρονος Έλληνας στο Θροφαρί Κορινθίας είχε μετατρέψει το σπίτι του …σε αποθήκη χασίς!

Από την αστυνομία αναφέρεται: «Συνελήφθη, χθες το πρωί, σε τοπική κοινότητα του δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 61χρονος, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας για τα ναρκωτικά.

Ειδικότερα, χθες το πρωί ύστερα από κατάλληλη αξιολόγηση και αξιοποίηση πληροφοριών, ανωτέρω αστυνομικοί, πραγματοποίησαν έρευνα σε οικία του 61χρονου, όπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ποσότητες κάνναβης, συνολικού βάρους -1.009- γραμμαρίων, ενώ σε έρευνα που ακολούθησε σε αποθήκη του 61χρονου βρέθηκαν -16- δενδρύλλια κάνναβης, ύψους έως -2,7- μέτρων, περίπου, τα οποία εκριζώθηκαν και κατασχέθηκαν.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κορίνθου, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο διενεργούνται από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου».

Κ.Ν

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Μήπως το παράκαναν με την ανακοίνωση τοποθέτησης των μωβ κάδων;

Στο δήμο Βέλου-Βόχας τοποθέτησαν μωβ κάδους (κάτι το οποίο έχει συμβεί και σε άλλους δήμους της Κορινθίας) …και φάνηκε να το κάνουν μεγάλο θέμα!

Έστειλαν το παρακάτω δελτίο τύπου στα ΜΜΕ με 12 φωτογραφίες! (όπως είναι αυτονόητο δημοσιεύουμε τις 4)

Μία απλή ενημέρωση των πολιτών για τα σημεία (με κανα δυο φωτογραφίες και δύο λόγια για το που χρησιμεύουν) θεωρούμε θα ήταν αρκετή!

Θεωρούμε επίσης ότι στον τομέα της καθαριότητας ας εστιάσουν περισσότερο στα προβλήματα που υπάρχουν στο δήμο και ας μην “υπερβάλλουν” με ανακοινώσεις τοποθέτησης κάδων …σαν να έγινε κάτι φοβερό και στο δικό τους δήμο!

Εκτός και αν από τη δημοτική αρχή …τα βλέπουν διαφορετικά! Ας ρωτήσουν όμως και τους δημότες …ποια είναι η άποψή τους για θέματα καθαριότητας γενικότερα!

Η ανακοίνωση από το δήμο Βέλου- Βόχας

Από το δήμο Βέλου-Βόχας ανακοινώνεται: «Στην τοποθέτηση μωβ κάδων για την ανακύκλωση ρούχων προχώρησε ο Δήμος Βέλου-Βόχας, υλοποιώντας μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και την προώθηση της κυκλικής οικονομίας. Οι πολίτες θα μπορούν να τοποθετούν στους κάδους ρούχα και υφάσματα που δεν χρησιμοποιούν, τα οποία θα επαναχρησιμοποιούνται ή θα ανακυκλώνονται αντί να καταλήγουν στους χώρους υγειονομικής ταφής.

Επιπλέον, από την δράση θα προκύπτει και οικονομικό όφελος το οποίο θα αποδίδεται στον Δήμο Βέλου-Βόχας με τη μορφή κουπονιών για την ενίσχυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου.

Οι κάδοι τοποθετήθηκαν στα εξής σημεία σε κοινότητες του Δήμου Βέλου-Βόχας:

ΒΕΛΟ:

  1. Λύκειο Βέλου
  2. Αχέπανς
  3. Δημοτικό σχολείο Βέλου
  4. Οδός Αγίας Μαρίνης

ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ

  1. Οδός ιατρού Κωνσταντίνου Μπάρτζη
  2. Οδός Δημητρίου Ζιούβα
  3. Σπύρου Κοκκώνη
  4. οδός Βασίλισσας Όλγας

ΠΟΥΛΙΤΣΑ

  1. Οδός Αγίου Δημητρίου
  2. Δημοτικό Σχολείο Πουλίτσας

ΚΟΚΚΩΝΙ

  1. Οδός Μακεδονίας

ΒΡΑΧΑΤΙ

  1. οδός Μίκη Θεοδωράκη
  2. Δημοτικό Σχολείο Βραχατίου

ΒΟΧΑΪΚΟ

  1. Κεντρική πλατεία

ΝΕΡΑΝΤΖΑ

  1. Κεντρική πλατεία

Τι ανακυκλώνεται

Στους μωβ κάδους μπορούν να αποτεθούν συγκεκριμένα είδη όπως:

  • Ρούχα (ανδρικά, γυναικεία και παιδικά)
  • Παπούτσια (ανδρικά, γυναικεία και παιδικά)
  • Λευκά είδη (όπως μαξιλάρια, σεντόνια κτλ.)
  • Αξεσουάρ (όπως ζώνες, τσάντες κτλ.)

*Τα υλικά που εναποθέτονται στους κάδους θα πρέπει να είναι καθαρά και σε κλειστές σακούλες

Οι κάδοι είναι ενισχυμένοι τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά διαθέτοντας ράβδους και νευρώσεις διαθέτοντας αντικλεπτικό σύστημα με κλειδαριές ασφαλείας. Οι κάδοι διαστάσεων 1μ Χ 1μ Χ 2,1μ τοποθετούνται και βιδώνονται σε σταθερό έδαφος με σκοπό την αποτροπή άσκοπης ή παράνομης μετακίνησής τους.

Μέσω της ανακύκλωσης ρούχων, ο δήμος στοχεύει στη μείωση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, στη μείωση του όγκου των απορριμμάτων και στην ενίσχυση της αειφορίας και της κυκλικής οικονομίας. Αυτή η πρωτοβουλία συμβάλλει στη βιώσιμη διαχείριση των πόρων, διατηρώντας παράλληλα έναν καθαρότερο και πιο υγιές περιβάλλον για όλους μας».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: 27χρονος αντιστάθηκε στον έλεγχο των αστυνομικών – Τι βρέθηκε στην κατοχή του…

0

«Συνελήφθη, χθες το πρωί, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Κορινθίας, 27χρονος, γιατί  αρνήθηκε να υποβληθεί σε νόμιμο έλεγχο, ενώ στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν αναδιπλούμενος σουγιάς, με μήκος λάμας -8- εκατοστών, μικροποσότητα και τρίφτης κάνναβης.

Επιπλέον, όπως προέκυψε, ο 27χρονος στερούνταν άδειας ικανότητας οδήγησης.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΣΣ. Ο 27χρονος είναι Έλληνας κάτοικος Κορίνθου

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ξεκίνησαν οι εγγραφές στα κοινωνικά φροντιστήρια…

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Την έναρξη των εγγραφών στα Κοινωνικά Φροντιστήρια του Δήμου Κορινθίων ανακοίνωσε ο αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Ιωάννης Τσάκωνας. Οι ενδιαφερόμενοι γονείς και μαθητές μπορούν να απευθύνονται στην γραμματεία των Κοινωνικών Φροντιστηρίων (1ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου, από 17.00 έως 20.00, Δευτέρα έως Παρασκευή), ή να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 27410-75359 στην κυρία Ευσταθίου και 697 2019 323 στην κυρία Πιαδίτου, για περισσότερες πληροφορίες και κατάθεση δικαιολογητικών.

Επιπλέον, καλούμε όσους εκπαιδευτικούς διαθέτουν ελεύθερο χρόνο και έχουν την διάθεση να συνεισφέρουν, σε όλες τις ειδικότητες, να επικοινωνήσουν με την γραμματεία, στα παραπάνω τηλέφωνα προκειμένου να ενταχθούν στο εθελοντικό δυναμικό των διδασκόντων καθηγητών, προς εκπλήρωση των σκοπών των Κοινωνικών Φροντιστηρίων».

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Και οι 9 που συνελήφθησαν σε αστυνομική επιχείρηση είναι αθίγγανοι -Ποια είναι τα αδικήματα

Και οι 9 που συνελήφθησαν σε αστυνομική επιχείρηση στην Κορινθία είναι αθίγγανοι

«Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών ατόμων με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας, πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί, στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε σταθμούς διοδίων της Κορινθίας και παραπλήσιες οδούς.

Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, του Αστυνομικού Τμήματος Βέλου-Βόχας, του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Κορινθίας, καθώς και των Ομάδων Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) και Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) Κορινθίας.

Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης ελέγχθησαν -38- άτομα και -30- οχήματα, προσήχθησαν -12- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -9- άτομα, για τα ακόλουθα αδικήματα:

  • -7- άτομα, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας,
  • -1- άτομο, για ανυποταξία στο εσωτερικό και
  • -1- άτομο, για στέρηση δελτίου ταυτότητας.

Τέλος, στο πλαίσιο της επιχείρησης,  βεβαιώθηκαν -53-παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και πραγματοποιήθηκαν -7- ακινητοποιήσεις οχημάτων.

Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου», αναφέρεται από την αστυνομία.

Κ.Ν

ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Σημερινή ανακοίνωση από τη motoroil για τη μεγάλη φωτιά -Τι αναφέρουν για τη λειτουργία των διυλιστηρίων και τον τραυματισμό των εργαζομένων

Σε νέα- σημερινή ανακοίνωση από τη motoroil για τη μεγάλη φωτιά που προκλήθηκε χθες στις εγκαταστάσεις της στους Αγ. Θεοδώρους αναφέρεται:

“Η φωτιά που εκδηλώθηκε εχθές το απόγευμα, 17 Σεπτεμβρίου, σε νότιο τμήμα των διυλιστηρίων της Motor Oil στους Αγίους Θεοδώρους κατασβέστηκε.

Τα διυλιστήρια συνεχίζουν την λειτουργία τους με μειωμένη δυναμικότητα.

Κατά την εκδήλωση της πυρκαγιάς 3 εργαζόμενοι συνεργαζόμενης εταιρείας εργολάβων τραυματίστηκαν ελαφρά. Και οι τρεις είναι καλά στην υγεία τους.

Από το συμβάν προκλήθηκαν υλικοτεχνικές βλάβες, για τις οποίες η εταιρεία είναι πλήρως ασφαλισμένη – τόσο για τις υποδομές, όσο και για την λειτουργική απώλεια κερδών, συνεπεία της όποιας διακοπής εργασιών.

Από το συμβάν δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για την εγγύς και ευρύτερη περιοχή.

Ευχαριστούμε όσους συνέδραμαν στην γρήγορη κατάσβεση και τους ανθρώπους του Πυροσβεστικού Σώματος. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τους ανθρώπους μας στα διυλιστήρια για την συμβολή τους”.

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε και την χθεσινή μας ανάρτηση: ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Motor Oil: …Πάλι τα ίδια! -Υπήρξαν τραυματίες…