Τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση:


Τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση:


Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.
Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».
Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται μεταξύ άλλων: «Σπασμένα παγκάκια! Καμένες λάμπες! Λακκούβες στους δρόμους! Άστεγοι σε ακραίες καιρικές συνθήκες! Ένα πλήθος από δράσεις, μαζί με ερωτήσεις για γραφειοκρατικές διαδικασίες, απορίες και αιτήματα, μικρά και μεγάλα προβλήματα της καθημερινότητας στις γειτονιές της πρωτεύουσας του δήμου, αλλά και σε κάθε χωριό του αποτελούν την αιτία που δημιουργήθηκε το Novoville.
Σήμερα το πρωί, ο δήμαρχος Κορινθίων Νίκος Σταυρέλης, ο οποίος έχει θέσει ως προτεραιότητα τον ψηφιακό μετασχηματισμό του δήμου, έδωσε το παρών σε μία συνέντευξη Τύπου, όπου παρουσία εκπροσώπων της εταιρείας έγινε κατανοητό πως θα μετατραπεί η σπουδαία αυτή πλατφόρμα, σε ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια του δημότη και του δήμου.
1.Τι είναι, όμως, το Novoville;
Το Novoville είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας. Εκεί ο δημότης μπορεί να «ανεβάσει» το αίτημά του, ή το πρόβλημα που διαπίστωσε και αυτό να πάρει το δρόμο του προς επίλυση. Ουσιαστικά, δίνει άμεση ενημέρωση στη δημοτική αρχή και κάνει τον πολίτη συνεργάτη του δήμου, χτίζοντας μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών.
2.Χάρη στο Novoville, ο δημότης μπορεί με ένα κλικ να:
Από εκεί και πέρα το «μπαλάκι» περνά στα χέρια των υπηρεσιών του δήμου, που είναι υποχρεωμένες να ανταποκριθούν. Ωστόσο, εδώ, πλέον, μπαίνουν δύο επιπλέον δικλείδες ασφαλείας που δείχνουν πως το πρόβλημά σας δεν θα απαξιωθεί. Πρώτον, ενημερώνετε ο ίδιος ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας (ή ο αρμόδιος αντιδήμαρχος) που αποκτά συνευθύνη. Δεύτερον, ενημερώνεται και ο διαχειριστής της πλατφόρμας, για λογαριασμό του δήμου, ο οποίος ελέγχει πως το πρόβλημα επιλύθηκε και βάζει την τελική «υπογραφή».
Περιγράφοντας τους στόχους της δημοτικής αρχής από την πλατιά συμμετοχή των δημοτών στο novoville, ο δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, αναφέρθηκε σε τέσσερα πράγματα:
Η Motor Oil έβγαλε ανακοίνωση και επιβεβαίωσε τους τραυματίες που γράψαμε σε προηγούμενη ανάρτηση (για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Motor Oil: …Πάλι τα ίδια! -Υπήρξαν τραυματίες…)
“Στις 17 Σεπτεμβρίου στο χώρο των μονάδων διύλισης του νοτίου διυλιστηρίου των διυλιστηρίων της Motor Oil στους Αγίους Θεοδώρους εκδηλώθηκε σοβαρής έκτασης πυρκαγιά από άγνωστες μέχρι στιγμής αιτίες. Η κατάσταση είναι σε ύφεση.
Από την πυρκαγιά έχουν τραυματιστεί ελαφρά στα άνω άκρα 3 εργαζόμενοι συνεργαζόμενης εταιρείας εργολάβων, οι οποίοι διακομίστηκαν στο Νοσοκομείο Κορίνθου και λαμβάνουν όλη την αναγκαία φροντίδα.
Από την αρχή του συμβάντος είμαστε σε αγαστή και συνεχή συνεργασία με τις αρχές. Ευχαριστούμε το Πυροσβεστικό Σώμα και τους ανθρώπους του, αλλά και τους ανθρώπους μας στο διυλιστήριο για τη συνεργασία τους από την πρώτη στιγμή”.
Κ.Ν
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από τη φωτιά στη Motor Oil στους Αγ. Θεοδώρους, υπάρχουν τρεις τραυματίες οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Κορίνθου με εγκαύματα.
Αυτή το τονίζουμε είναι η πρώτη πληροφόρηση που έχουμε
Αλλά το ερώτημα είναι το εξής:
Για πόσο θα συνεχιστεί αυτή η κατάσταση στην εν λόγω επιχείρηση γιατί πάλι το 2020 είχαμε τραυματίες και νεκρό στην εν λόγω επιχείρηση!!! (για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση στις 5 Φεβρουαρίου 2020…: ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Η έκρηξη στην motoroil, ο τραυματισμός των εργαζομένων, το κτίριο σε κακά χάλια …και τα ερωτηματικά! -…Σιγή ιχθύος από τους πολιτικούς!
και την ανάρτηση στις 20 Σεπτεμβρίου 2023: ΚΟΡΙΝΘΙΑ: “4 χρόνια είμαστε στο σκοτάδι”! -Τι δήλωσαν οι γονείς του αδικοχαμένου Φ. Παππά μετά την έκρηξη στη motoroil)
ΣΣ. Επίσης από τη σημερινή μεγάλη φωτιά στη Motor Oil δεν υπήρξε άραγε ρύπανση του περιβάλλοντος; Έγιναν εγκαίρως οι απαραίτητες μετρήσεις από τις αρμόδιες υπηρεσίες και τι έδειξαν;
Κ.Ν
“Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική καθώς έχει ξεσπάσει μεγάλη φωτιά στις εγκαταστάσεις της Motor Oil.
Επίσης υπάρχει πυκνός καπνός στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων.
Η πυρκαγιά προκλήθηκε από έκρηξη κατά τη διάρκεια εργασιών σε δεξαμενή (διαδικασία shut down), στο πλαίσιο της οποίας ο καθαρισμός πραγματοποιείται από τεχνίτες που εισέρχονται μέσα στη δεξαμενή.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για εγκαυματίες ή τραυματίες.
Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς επιχειρούν 11 οχήματα της Πυροσβεστικής με 35 πυροσβέστες, και από αέρος συνδράμουν τρία ελικόπτερα. Επίσης επιχειρούν και πυροσβεστικές δυνάμεις της Motor Oil.
Πριν λίγο ήχησε και το 112 με σκοπό την εκκένωση της περιοχής και την απομάκρυνση των κατοίκων.
Επίσης έκλεισε προληπτικά η παλιά Εθνική Οδός και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας”, αναφέρεται στη zougla.gr
ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε την προηγούμενη ανάρτησή μας: ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: ΕΚΤΑΚΤΟ: Μεγάλη φωτιά στη motoroil (φωτο)
Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική (στις 18:05) μας ανέφεραν: “Ειδοποιηθήκαμε πριν από 5 λεπτά για μεγάλη φωτιά που προκλήθηκε στην περιοχή των Αγ. Θεοδώρων και αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε αν είναι εντός ή εκτός της μοτορ οιλ!”



ΣΣ. Πρόκειται για μεγάλη φωτιά μέσα στη motoroil με συνεχείς εκρήξεις!
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες πρόκειται για έκρηξη που σημειώθηκε σε δεξαμενή!
Ήδη έχει ηχήσει και το 112:

Κ.Ν
“Συνελήφθη, χθες, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Κορίνθου, άντρας, ο οποίος προέβη σε εκτέλεση θερμών εργασιών, προκαλώντας πυρκαγιά σε ξηρά χόρτα εντός υπαίθριου χώρου, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, στην θέση «Στανοτόπι», του δήμου Βέλου Βόχας, στην Κορινθία και ενημερώθηκε σχετικά ο αρμόδιος Eισαγγελέας”.
“Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν: «Φωτιά προκλήθηκε την Κυριακή το πρωί στις 10:54 σε αποθηκευτικό χώρο κτηνοτροφικής μονάδας στο Καλέντζι Κορινθίας.
Κάηκε ένα υπόστεγο με ζωοτροφές. Κάηκαν και “δέματα” με άχυρα.
Για την κατάσβεση της φωτιάς χρησιμοποιήθηκαν δυνάμεις της πυροσβεστικής από Κόρινθο, Κιάτο, Καλαμάτα και Τρίπολη. Χρησιμοποιήθηκαν 8 πυροσβεστικά οχήματα και 26 πυροσβέστες.
Το συμβάν έληξε στις 19:55 το βράδυ της Κυριακής. Δεν κινδύνευσαν άνθρωποι»
Ανανεώνεται συνεχώς με νέα πρόσωπα ο συνδυασμός του Π. Πιτσάκη για τις εκλογές στο επιμελητήριο Κορινθίας. Αυτή τη φορά ανακοινώνονται νέα πρόσωπα επιχειρηματιών από το Κιάτο που στηρίζουν το συνδυασμό
«Νέες Συμμετοχές Επιχειρηματιών από το Κιάτο στον συνδυασμό “Μαζί ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑ”
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε την ένταξη επιφανών επιχειρηματιών από το Κιάτο στην ομάδα μας, που συνεχώς διευρύνεται και ενισχύεται με σημαντικά στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου της Σικυώνας.
Οι παρακάτω Κιατιώτες επιχειρηματίες συμμετέχουν πλέον ενεργά στον συνδυασμό μας:
Η συμμετοχή αυτών των αξιόλογων Κιατιωτών στο ψηφοδέλτιο νίκης της παράταξής μας αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας για συλλογικότητα, αξιοπιστία και προοπτική. Ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να υποστηρίξουμε την επιχειρηματική κοινότητα του Κιάτου και της ευρύτερης περιοχής της Σικυώνας, με στόχο ένα Επιμελητήριο Κορινθίας που θα είναι ανοικτό, αποτελεσματικό και σύμμαχος όλων των επιχειρηματιών.
Μαζί ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑ για να αναδείξουμε το Επιμελητήριο Κορινθίας σε πυλώνα ανάπτυξης και προόδου για την τοπική επιχειρηματικότητα.
Ο επικεφαλής του συνδυασμού και Υποψήφιος Πρόεδρος Επιμελητηρίου Κορινθίας, Παναγιώτης Πιτσάκης, δήλωσε:
“Ευχαριστώ θερμά όλους τους νέους συνεργάτες μας από το Κιάτο και τον καθένα ξεχωριστά για την εμπιστοσύνη τους. Μαζί προχωράμε μπροστά για ένα καλύτερο αύριο!”
Κ.Ν