Αρχική Blog Σελίδα 476

ΚΙΑΤΟ: …Έτσι ο Σταματόπουλος απέκλεισε τον Δ. Πιστεύο! -Η καταγγελία της αντιπολίτευσης!

Πριν δημοσιεύσουμε την παρακάτω καταγγελία του συνδυασμού του Δ. Πιστεύου στο δήμο Σικυωνίων θα γράψουμε κάτι τώρα που είναι σχετικά νωρίς!

Τόσα χρόνια συμβαίνουν πολλά καθόλη τη διάρκεια της θητείας του Σταματόπουλου στο δήμο Σικυωνίων!

Ο Σταματόπουλος ενώ θα έπρεπε να ήταν συνεχώς στα “μανταλάκια” για όλα που συμβαίνουν “κοίμιζε” τόσα χρόνια την εκάστοτε αντιπολίτευση η οποία …ΑΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ έκανε κάποιες αναφορές και όλοι ξαφνικά “ξυπνούσαν” και “θυμούνταν” να τα χώσουν (συνεχώς) στον Σταματόπουλο την προεκλογική περίοδο!

Τότε όμως ήταν αργά και το αποτέλεσμα έως τώρα γνωστό! Ο Σταματόπουλος κερδίζει άνετα τις εκλογές!

Ας το προσέξουν αυτό ΤΩΡΑ ο Πιστεύος και ο συνδυασμός του που το ξαναλέμε είναι κάπως νωρίς (αν και θεωρούμε ότι χαθεί λίγος χρόνος)! Είναι κρίμα γιατί είχαν (ο συνδυασμός του Πιστεύου) έως τώρα μία καλή πορεία και έβαλαν γερές βάσεις για τη συνέχεια! Στο χέρι τους είναι ΣΤΟ ΕΞΗΣ να θίγουν το κάθε στραβό που κάνουν ο δήμαρχος και οι συνεργάτες του γιατί απλά πιο κάτω …θα είναι αργά!

Από το συνδυασμό του Δ. Πιστεύου στο δήμο Σικυωνίων ανακοινώνεται:

“Οι μάσκες έπεσαν!! Με παράνομη προτροπή Σταματόπουλου η προσπάθεια αποκλεισμού του αρχηγού της Αντιπολίτευσης Δ. Πιστεύου.

Την Τετάρτη 10 Ιουλίου 2024 μπροστά στα έκπληκτα μάτια των Εισηγητών αλλά και των
παρευρισκομένων πολιτών ο κ. Σταματόπουλος απαξίωσε, για δικούς του, προφανώς λόγους, την διαδικασία Λογοδοσίας της δημοτικής αρχής και με μια πρωτοφανή επίδειξη προληπτικής λογοκρισίας και αυταρχισμού προέτρεψε τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου να μην δώσει το λόγο στον εκλεγμένο Δημοτικό Σύμβουλο και αρχηγό της Αντιπολίτευσης Δ. Πιστεύο, προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει στις δύσκολες ερωτήσεις !!!

Δυστυχώς ο κ. Σκαρμούτσος υπάκουσε την εντολή του Δημάρχου, παραβιάζοντας το κανονισμό και τη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου, αφού είναι πρωτοφανές να μην δίνεται ο λόγος στον αρχηγό της Αντιπολίτευσης όταν ρητά αναφέρεται στο κανονισμό ότι πραγματοποιείται “συζήτηση” των ερωτημάτων  που τίθενται προς λογοδοσία στη Δημοτική αρχή και εν τέλει δεν δόθηκε ο λόγος στο κ. Πιστεύο.

Με τη συμπεριφορά του αυτή ο Δήμαρχος Σικυωνίων αποδεικνύει ευθέως ότι μόνη του επιδίωξη ήταν να αποφύγει τη συζήτηση των θεμάτων  που τεθήκαν προς λογοδοσία από τους συμβούλους της μειοψηφίας.

Μετά από αυτή την παράνομη και αντιδημοκρατική συμπεριφορά του κ. Σκαρμούτσου, που συνιστά παραβίαση των άρθρων 67 και 67Α’ της λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου, οι Σύμβουλοι της Μειοψηφίας για λόγους  Πολιτικής Αξιοπρέπειας αποχώρησαν, από την όπως αποδείχθηκε, προσυνεννοημένη διαδικασία με ηθικό και φυσικό αυτουργό το κ. Δήμαρχο, ωστόσο τα ζητήματα που τεθήκαν προς λογοδοσία παραμένουν και μεταξύ άλλων έχουν να κάνουν:

-Με την αμφιβόλου νομιμότητας, απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής να εκχωρηθεί μέρος της αποκομιδής των απορριμμάτων σε ιδιώτη, χωρίς να αιτιολογείται  αυτή η αναγκαιότητα, που
απαξιώνει την υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου καθώς προφανώς τη χαρακτηρίζει ως μη
ικανή να διαχειριστεί το θέμα των αστικών απορριμμάτων.

-Με τον μη διαυγή ρόλο του κ. Σταματόπουλου στο έργο που αφορά την μεταφορά νερού των
πηγών Στυμφαλίας στην υδροδότηση του Δήμου Βέλου – Βόχας , όπως έχει προκύψει από
δηλώσεις αιρετών στα μέσα ενημέρωσης, που εν τέλει δημιουργεί και ερωτήματα για
ενδεχόμενη διασύνδεση με την προαναγγελθείσα ανώνυμη εταιρεία για τη διαχείριση των
υδάτων στην Πελοπόννησο.

-Με την χωρίς εμπεριστατωμένη μελέτη (προσφορές κλπ) για το απατούμενο χρηματικό
ποσό για τη διενέργεια  του φεστιβάλ “Σικυώνια 2024 “

-Με την ανυπαρξία επιχειρησιακού προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς
και πρόληψης δημιουργίας νέων αδέσποτων

-Με την ανεπάρκεια  διαχείρισης ζητημάτων (παραβατικότητα ομάδων που δρουν στην
περιοχή) που αφορούν την εικόνα της πόλης του Κιάτου και υποβαθμίζουν την τουριστική
της αξία  

-Με την ανεύθυνη και μικροπολιτική άρνηση της δημοτικής αρχής να ορίσει Τοπικές Επιτροπές
Άρδευσης σε χωριά, τη στιγμή που ο κόσμος χάνει τη σοδειά του.

Ως δημοτική παράταξη ¨Επόμενη Μέρα” δηλώνουμε κατηγορηματικά και προς πάσα κατεύθυνση ότι θα υπερασπιστούμε με κάθε νόμιμο τρόπο το δημοκρατικό μας δικαίωμα να έχουμε φωνή σε ένα Δημοτικό Συμβούλιο που η διαφάνεια και η λογοδοσία της δημοτικής αρχής αποτελούν θεμελιώδεις λειτουργίες του.

Καλούμε όλα τα συλλογικά όργανα  της αυτοδιοίκησης που προΐστανται και ελέγχουν τη λειτουργία των Δήμων  να πάρουν θέση για τα όσα συνέβησαν στην εν λόγω συνεδρίαση – παρωδία προκειμένου να μην επαναληφθούν τέτοια φαινόμενα στο μέλλον, προστατεύοντας το θεσμό της αυτοδιοίκησης αλλά κυρίως τα συμφέροντα των Δημοτών του Δήμου Σικυωνίων 

Τέλος δηλώνουμε ότι ως παράταξη θα είμαστε συνεχώς μαζί με τους δημότες και ο έλεγχος που θα ασκούμε θα είναι καθημερινός και προς πάσα κατεύθυνση με γνώμονα το συμφέρον των δημοτών, αφουγκραζόμενοι την αγωνία τους για ένα καλύτερο Δήμο Σικυωνίων”.

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Επιτέθηκε σε αστυνομικούς! –Ο ένας στο νοσοκομείο!!!- Συνελήφθη με δυσκολία με την συνδρομή επιπλέον αστυνομικής δύναμης!

Αστυνομικός βρέθηκε στο νοσοκομείο Κορίνθου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι αστυνομικοί στην Κορινθία έλαβαν κλήση την Κυριακή το βράδυ για να φτάσουν στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου- Πατρών κοντά στην Αρχαία Κόρινθο όπου εντός του δρόμου βρισκόταν ένα άτομο και να το απομακρύνουν.

Μόλις πλησίασαν οι αστυνομικοί το άτομο αυτό τελικά τους επιτέθηκε με αποτέλεσμα ένας αστυνομικός της τροχαίας Κορίνθου να βρεθεί στο νοσοκομείο Κορίνθου από τα χτυπήματα που δέχτηκε!

Πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμα κάνουν λόγο και για ζημιές σε περιπολικό! Ο 32χρονος δράστης (αλλοδαπός- Ουκρανός) συνελήφθη ενώ είχαν φτάσει στο σημείο αστυνομικές ενισχύσεις!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Συνελήφθη 21χρονος…

«Συνελήφθη το Σάββατο το μεσημέρι, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κορίνθου, 21χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε Βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Ναυπλίου, για κλοπή», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΚΙΑΤΟ: Συνεδριάζουν την Δευτέρα…

Τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση του ΔΣ Σικυωνίων:

Συνεδριάζουν τη Δευτέρα στο Λουτράκι…

Τα θέματα που θα απασχολήσουν τη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής:

Οι έμποροι στο Κιάτο δηλώνουν αγανακτισμένοι: “Απαράδεκτη η συμπεριφορά των ΡΟΜΑ” -Πως κατάντησε το κέντρο της πόλης! -Με ποια ανοχή γίνονται όλα αυτά;

Οι έμποροι στο Κιάτο δηλώνουν αγανακτισμένοι: “Απαράδεκτη η συμπεριφορά των ΡΟΜΑ”

Δίκιο έχουν σε αυτά που αναφέρουν παρακάτω οι έμποροι γιατί η κατάσταση με τους ΡΟΜΑ έχει φτάσει στο απροχώρητο!

Εκτός από αυτά που αναφέρουν οι έμποροι σε ότι αφορά την παραβατικότητα (κλοπές…κτλ) δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό με τους ΡΟΜΑ σε κεντρικά σημεία του Κιάτου. Έχουν εγκατασταθεί εκεί, κοιμούνται, τρώνε , κάνουν την ανάγκη τους και …όλα καλά!

Από τη στιγμή που η δημοτική αρχή του Σταματόπουλου ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ λαμβάνει δραστικά μέτρα απομάκρυνσης αυτή η κατάσταση όχι απλά θα παραμένει αλλά θα χειροτερεύει

Δεν είναι εικόνα αυτή που παρουσιάζει το Κιάτο! Τώρα αν κάποιοι για τους δικούς τους λόγους το δέχονται είναι άλλο θέμα!

Η ανακοίνωση από τον εμπορικό σύλλογο Κιάτου:

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει τη Δευτέρα…

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».

“Η Αγάπη Ποθεί Αγάπη”

0

-Απόσπασμα από τα μηνύματα της Αληθινής Εν Θεώ Ζωής…

«Η Αγάπη Ποθεί Αγάπη

19 Ιουνίου 1989

Κύριε;

Eγώ είμαι. Ειρήνη σε εσάς, αγαπητές ψυχές. Νιώστε Mε, νιώστε την Παρουσία Mου. Βρίσκομαι ανάμεσα σε όλους σας. Eλάτε και αφαιρέστε αυτό το κάλυμμα που βαραίνει τα μάτια σας για να Με δείτε μέσα στη Δόξα Mου.

Ξέρω πως είστε αδύναμοι και με την παραμικρή θύελλα που ξεσηκώνει ο εχθρός Mου κλονίζεστε και πέφτετε, αλλά μην απελπίζεστε σ’ αυτούς τους καιρούς της Ανταρσίας γιατί Eγώ, ο Kύριος, που είμαι το Καταφύγιό σας και ο Παρηγορητής σας, είμαι περισσότερο από ποτέ κοντά σας. Eίμαι Καταφύγιο για τους ανήμπορους και τους απελπισμένους. Καταφυγή από την ανεμοζάλη που ξεσηκώνει ο εχθρός Mου, Αστείρευτη Πηγή για όσους διψούν, Σκιά από τον καύσωνα αυτής της ερημιάς μέσα στην οποία ζείτε. H Iερή Mου Kαρδιά είναι ορθάνοιχτη για να σας καλωσορίσει και να σας αναπαύσει.

Είμαι η Aγάπη που αναζητεί κάθε καρδιά για να την παρηγορήσει και να την αγαπήσει. Είμαι η Aγάπη που σας αγαπάει αιώνια. Βλέπετε; Κατεβαίνω από τον Ουράνιο Θρόνο Mου και σκύβω πάνω σας για να σας σηκώσω κοντά Μου και να θρέψω την ψυχή σας από τις Ουράνιες Αποθήκες Mου. Έρχομαι σε εσάς, πεινασμένα Mου πρόβατα. Έρχομαι να σας συνάξω όλους στη θερμή Μου Αγκαλιά. Για χάρη σας, θα πληθύνω τις Χάρες Μου ανάμεσά σας και τους νεκρούς σας θα τους αναστήσω με τη Διάπυρη Φλόγα της Αγάπης Mου.

Έρχομαι με την Iερή Mου Kαρδιά στο Χέρι για να σας την προσφέρω. Θα Tην δεχθείτε;

Aγαπημένοι Mου, πλησιάζει η Ημέρα που κάθε όραμα θα πραγματοποιηθεί, κάθε προφητεία θα εκπληρωθεί σύντομα, και όσο είστε ζωντανοί, γι’ αυτό, ανοίξτε τις καρδιές σας και προσπαθήστε να αντιληφθείτε γιατί χαρίζω τόσο γενναιόδωρα το Πνεύμα Μου της Xάριτος σε τούτη τη γενεά. Πλησιάζει η Ημέρα που όλες οι γενεές θα ενωθούν, με έναν Ποιμένα γύρω από μία Αγία Τράπεζα κι Eγώ, ο Κύριος θα είμαι Μοναδικός γι’ αυτές. Προσευχηθείτε λοιπόν, αγαπημένοι Mου, προσευχηθείτε γι’ αυτή την Eνότητα για την οποία Eγώ, ο Kύριος, βρίσκομαι σε πλήρη προετοιμασία. 

Tώρα είστε διασκορπισμένοι και οι βοσκές σας άγονες, ο θρήνος του ποιμένα Mου αντηχεί σε όλο τον Oυρανό, γιατί οι Kάιν έσπασαν το ραβδί του σε πολλά κομμάτια, την Ενότητα, σε κομματάκια, για να γκρεμίσουν την αδελφοσύνη ανάμεσά τους, αλλά πλησιάζει η Hμέρα που το Σώμα Μου θα Δοξαστεί και τότε θα γίνει μεγάλη χαρά! Θα είναι μια ημέρα θαυμαστή. Και οι Πληγές που δέχθηκα στο σπίτι των πιο καλών Μου φίλων θα γιατρευτούν.

H Iερή Mου Kαρδιά σήμερα επιθυμεί αγάπη ειλικρινή. Αυτό που χρειάζομαι είναι μια ανταπόδοση αγάπης, δεν πρόσφερα τον Εαυτό Μου από αγάπη σαν ευωδιαστή προσφορά και θυσία; Θα ήταν υπερβολικό να σας ζητήσω να εγκαταλειφθείτε σε Εμένα; Θα ήταν υπερβολικό να σας ζητήσω λίγη αναγνώριση και μια ανταπόδοση αγάπης; H Aγάπη ποθεί αγάπη, η Aγάπη διψά γι’ αγάπη, η Aγάπη σας εκλιπαρεί για μια ανταπόδοση αγάπης. 

Mην επαναστατείτε εναντίον του Nόμου Mου που είναι ένας Nόμος Αγάπης. Ω, αγαπημένοι, πόσο σας αγαπώ! Γιατί πολλοί ανάμεσά σας έπαψαν να Mε λατρεύουν; Σας υπενθυμίζω πως είμαι παρών τούτη την Άγια Ώρα. Περιστοιχισμένος από τα Σεραφείμ και τα Χερουβείμ Μου, στέκομαι μπροστά σας σιωπηλός. Eγώ, ο Άγιος των Αγίων, σας έδωσα το όνομά σας: Aγαπημένοι. 

Παρότι αμαρτήσατε απέναντί Mου, σας έχω συγχωρήσει. Είστε ο σπόρος Μου! Θα σας δω λοιπόν, αγαπημένοι Mου, την Ώρα της Λατρείας; Θα σηκωθείτε να έρθετε σε Εμένα, που θα σας περιμένω στην Αγία Mου Τράπεζα; Eλάτε σε Εμένα… Eλάτε σε Εμένα… Mην αρνείστε όσα σας προσφέρει το Πνεύμα στους καιρούς σας. Μείνετε σταθεροί στην Aγάπη Mου και δεχθείτε το Έλεός Mου. Να θυμάστε πως όλα θα εξαφανιστούν και θα χαθούν, και όλα θα φθαρούν μια μέρα, αλλά η ψυχή σας θα παραμείνει αιώνια.

Eγώ, ο Kύριος, ευλογώ τον καθένα σας και σας δίνω την Ειρήνη Mου, για να τη δώσετε και στους άλλους».

ΣΣ. Δείτε στην korinthiannews.gr το μήνυμα της εβδομάδας από το βιβλίο της “Αληθινής Εν Θεώ Ζωής”, το οποίο θα μπορείτε να βρείτε στο αντίστοιχο banner δεξιά στη σελίδα μας…

Το ΤΟΡ 5 της εβδομάδας…

Το ΤΟΡ 5 της εβδομάδας μέχρι και την Πέμπτη είναι:

1.…Πέτυχαν το απόλυτο στη διώρυγα της Κορίνθου! -Για ακόμα μία φορά…

2α.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Και όμως! Αυτά τα σκουπίδια είναι κοντά στο σπίτι τοπικού…

β.“Θα βυθίσει στο σκοτάδι την Κόρινθο και τα χωριά ο Σταυρέλης-…

γ.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Αντί για αντίδραση, χρήματα …μέσω μεταναστών ζήτησε ο Σταυρέλης από…

3.ΚΟΡΙΝΘΙΑ: ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ την εκδήλωση και ΠΟΣΟ στοίχισε; -Ποιο το κέρδος…

4α.ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ- ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ: Τραυματισμός ατόμου -Δυστυχώς επιβεβαιώνεται σύντομα ο δήμαρχος! (φωτο)

β.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Έτσι συμβάλλουν οι συνεργάτες του δημάρχου για να λύσουν τα…

5α.ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Π-ΑΓ: Η Μ. Πρωτοπαππά κάνει αναρτήσεις στο facebook …και αντιδρά πρώτη…

β.ΒΕΛΟ: Ελπίζουν στην κατανόηση των πολιτών για την διακοπή του νερού!…