Κάνει ανάρτηση σήμερα η Μ. Πρωτοπαππά για να πει αυτό που θέλει να πει!
Αμέσως μετά η ίδια αντιδρά με “έλεος” στην δική της ανάρτηση!
Σπάνια το συναντάει κανείς στο facebook …αλλά από ελάχιστους το βλέπουμε!
Η ανάρτησή της με το μου μπήκε σήμερα:
ΣΣ. Για υπενθύμιση η Μ. Πρωτοπαππά είναι εδώ και αρκετά χρόνια αρχηγός της αντιπολίτευσης στο δήμο Λουτρακίου-Π-ΑΓ.Θ, σε κάθε εκλογική αναμέτρηση κάνει …χαμηλές πτήσειςκαι ο νυν δήμαρχος είναι σαν να μην έχει αντίπαλο!…Τυχαίο;
Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με το λιμενικό μας ανέφεραν: “Σήμερα το πρωί ένας λουόμενος περίπου 75 με 80 ετών ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από τη θάλασσα στην παραλία Λουτρακίου, μπροστά από κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Κορίνθου όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Μέχρι αυτή τη στιγμή (15:35) δεν είναι γνωστά τα στοιχεία του. Προανάκριση διενεργεί το λιμεναρχείο Κορίνθου”
«Υλικές ζημιές σε τουλάχιστον 15 αυτοκίνητα ύστερα από λάστιχο που έσκασε σε φορτηγό στην Εθνική Οδό Αθηνών Κορίνθου στο ύψος των Αγίων Θεοδώρων…
Στην Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος του προαστιακού των Αγίων Θεοδώρων στις 12 περίπου τα μεσάνυχτα, έσκασε λάστιχο φορτηγού το οποίο είχε κατεύθυνση προς Αθήνα με αποτέλεσμα τα κομμάτια που γέμισαν το οδόστρωμα να προκαλέσουν υλικές ζημιές σε αρκετά διερχόμενα Ι.Χ.
Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της τροχαίας, οχήματα της Ολυμπίας Οδού και οδικής βοήθειας», αναφέρεται στο agioitheodoroi.com.
Δυστυχώς επιβεβαιώνεται σύντομα ο δήμαρχος Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης Β. Τσιώτος σε αυτά που καταγγέλλει κάθε τόσο σχετικά με τη διάβρωση των ακτών.
Ο δήμαρχος έχει βγει και σε μεγάλα (αθηναϊκά) κανάλια και έχει πει ότι αν δεν βρεθεί άμεσα λύση από τους αρμοδίους στο σοβαρό θέμα της διάβρωσης είναι σαν να “περιμένουμε να συμβεί το κακό”.
Το πρόβλημα της διάβρωσης των ακτών ας το δει επιτέλους σοβαρά η περιφέρεια Πελοποννήσου και τα αρμόδια υπουργεία!
Ήδη ένας άνθρωπος κινδύνευσε την περασμένη Κυριακή
Πιο συγκεκριμένα…
“Την, Κυριακή 7 Ιουλίου, σε παραλιακή πολυκατοικία στην οδό Αριστοναυτών στο Ξυλόκαστρο, λόγω διάβρωσης από τη θάλασσα, υποχώρησε το έδαφος σε βάθος δύο μέτρων, με αποτέλεσμα να χτυπήσει άσχημα ένοικος, που βρισκόταν στην αυλή του σπιτιού του!
Αμέσως κλήθηκε το ΕΚΑΒ και ο άτυχος ένοικος διεκομίσθη στο νοσοκομείο Κορίνθου, όπου και νοσηλεύεται.
Το τραγικό συμβάν είναι απόρροια της εκτεταμένης -και γνωστής εδώ και χρόνια σε όλους τους φορείς- διάβρωσης που παρατηρείται στην ακτογραμμή του Κορινθιακού, αλλά και της “εγκληματικής αδιαφορίας των αρμόδιων κρατικών φορέων” όπως τονίζουν οι κάτοικοι της περιοχής στο lykavitos.gr
“Σήμερα κινδύνευσε η ζωή ενός ανθρώπου, αύριο θα πέσουν οι παραλιακές πολυκατοικίες σαν χάρτινοι πύργοι”, λέει αυτόπτης μάρτυρας του συμβάντος με τον σοβαρό τραυματισμό του ενοίκου…”, αναφέρεται μεταξύ άλλων στο lykavitos.gr
Επαναλαμβάνουμε: Και έχουμε τόσα χρόνια τους ίδιους βουλευτές -υφυπουργούς …που παρακολουθούν τις εξελίξεις στο σοβαρό πρόβλημα της διάβρωσης που “καίει” τους κατοίκους, ειδικά στη Δυτική Κορινθία! Μόνο υποσχέσεις και μεγάλα λόγια ξέρουν να δίνουν λίγο πριν τις εκλογές και μετά …να χάνονται! Τώρα που οι εκλογές πέρασαν …πάνε και οι συχνές προεκλογικές εμφανίσεις τους στο νομό! …Δυστυχώς αυτούς έχουμε!
Μετά την βροχόπτωση της περασμένης Πέμπτης στην πόλη της Κορίνθου που σε ελάχιστα λεπτά πλημμύρισαν οι δρόμοι (!!!) αναρωτιόμαστε …έτσι συμβάλλουν οι συνεργάτες του δημάρχου για να λύσουν τα προβλήματα που έχουν ήδη δημιουργηθεί; …Σπρώχνοντας τα αυτοκίνητα;
Δεν μας απάντησαν: Τα φρεάτια ήταν καθαρισμένα;
Ο αντιδήμαρχος Δ. Μανωλάκης δεν είναι στην φωτογραφία ή κάνουμε λάθος;
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες της korinthiannews.grοι αθίγγανοι δράστες είχαν ρημάξει στις κλοπές τα σπίτια σε αρκετές περιοχές της Κορινθίας όπως: Εξαμίλια, Παλαιό Καλαμάκι, Κατακάλι, Αγ. Βασίλειο, Μελίσσι, Βαλτσέικα…κτλ!
Από την αστυνομία ανακοινώνεται: «Σε συνέχεια του από 6.7.2024 Δελτίου Τύπου της Υπηρεσίας μας, που αφορούσε τη σύλληψη ενός ατόμου για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών, συμπληρωματικά, στα πλαίσια της συνεχιζόμενης αστυνομικής έρευνας που διεξήχθη από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου, εξιχνιάσθηκαν ακόμα -10- περιπτώσεις κλοπών και αποπειρών κλοπών στην Κορινθία, ενώ ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία 37χρονου ημεδαπού, μέλους της εγκληματικής οργάνωσης που διέπραττε κλοπές.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής διερεύνησης, που διεξήχθη από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου, αξιοποιώντας κατάλληλα και συνδυαστικά στοιχεία, προέκυψε ότι οι -3- 30χρονοι και ο 37χρονος, κατά το χρονικό διάστημα από την 29.6.2024 έως και την 3.7.2024, στην Κορινθία διέπραξαν -7- περιπτώσεις κλοπών σε οικίες και -3- περιπτώσεις αποπειρών κλοπών σε οικίες.
Από την παραπάνω εγκληματική τους δράση είχαν αφαιρέσει, μεταξύ άλλων, χρήματα και χρυσαφικά, αποκομίζοντας έτσι παράνομο περιουσιακό όφελος, που ξεπερνά τις -50.000- ευρώ
Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κορίνθου, ενώ η προανάκριση συνεχίζεται από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου, για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων».