Αρχική Blog Σελίδα 481

3 στις 3 κατακτήσεις τίτλων ο Ν.Ο. Κορίνθου!

Από το Ναυτικό Όμιλο Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Ονειρικό διήμερο με Πρωτάθλημα περιφέρειας Πελοποννήσου και Νοτίων Ιόνιων Νήσων μετά από 27 χρόνια, τρεμπλ σε Άντρες, Γυναίκες, Γενική Βαθμολογία, 112, μετάλλια, ρεκόρ ομάδας και ατομικά ρεκόρ για το Ναυτικό Όμιλο Κορίνθου στην Πάτρα!!!

Ο Ναυτικός Όμιλος Κορίνθου στην κορυφή!!! Η υπομονή και η συνέπεια των τελευταίων ετών από όλους ανταμείφθηκε.

Με τη συμμετοχή 58 αθλητών έλαβε μέρος ο Ναυτικός Όμιλος Κορίνθου το διήμερο 29-30 Ιουνίου 2024 στην Πάτρα και κατάφερε να επιστρέψει με το απόλυτο:

3 ΣΤΙΣ 3 ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΙΤΛΩΝ!!!

Συγκεκριμένα ο Ναυτικός Όμιλος Κορίνθου κατέκτησε την 1η θέση με 599 βαθμούς στη γενική κατηγορία, 1η θέση στην κατηγορία ανδρών με 311 βαθμούς και 1η θέση με 288 βαθμούς στην κατηγορία Γυναικών. Πρόκειται για την πρώτη κατάκτηση τίτλων σε αγωνιστικές κατηγορίες στην Περιφέρεια Πελοποννήσου για την ομάδα μας μετά από 27 ολόκληρα χρόνια, ενώ είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της ομάδας και 2η συνολικά για ομάδα της περιφέρειας όπου κάποια ομάδα πετυχαίνει το απόλυτο των τριών κατακτήσεων!

Οι επιτυχίες όμως δεν σταματούν εδώ.

Οι αθλητές του ΝΟΚ σε αγωνιστικές και προαγωνιστικές κατηγορίες επέστρεψαν με 112 μετάλλια, 4 ρεκόρ ομάδας και πολλά ατομικά ρεκόρ! Αναλυτικότερα 69 μετάλλια κατέκτησε η αγωνιστική ομάδα, 30 η Προαγωνιστική και 13 η Mini σε ατομικά και ομαδικά αγωνίσματα ενώ για τις αγωνιστικές κατηγορίες το φετινό ταξίδι συνεχίζεται καθώς 13 (!) αθλητές μας κατάφεραν να περάσουν στην Β φάση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί σε Ιωάννινα και ΟΑΚΑ την επόμενη και μεθεπόμενη εβδομάδα αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί πως οι χρόνοι των αθλητών που πέρασαν στην επόμενη φάση ήταν βελτιωμένοι και άκρως ανταγωνιστικοί πανελλαδικά.

Η φετινή ήταν μια ακόμη χρονιά γεμάτη δουλειά για όλους όσους εργάστηκαν για το Ναυτικό Όμιλο Κορίνθου, αθλητές, προπονητές, ΔΣ, συνεργάτες ώστε να φτάσουμε σε αυτό το αποτέλεσμα που μας δίνει τεράστιο κίνητρο για τη συνέχεια.

Συγχαρητήρια στους προπονητές και συγκεκριμένα τον αρχιπροπονητή της ομάδας και τεχνικό σύμβουλο Γιώργο Μιχαλόπουλο, το Νίκο Στρατουδάκη, τον Κώστα Μιχαλόπουλο και τη Μαρία Βύρλα για το προπονητικό τους έργο.

Θέλουμε επίσης, να ευχαριστήσουμε θερμά τους συνεργάτες μας για την καθοριστική και άψογη συνεργασία τους… και όλους εσάς, που είτε είστε μέλη της ομάδας, είτε απλοί υποστηρικτές της και μας βοηθάτε με κάθε τρόπο. Συνεχίστε να μας στηρίζετε!

Νιώθουμε ιδιαίτερη περηφάνεια που μια πόλη με τον πληθυσμό της Κορίνθου κατάφερε να ανεβεί στην πρώτη θέση της περιφέρειας, σε 3 μάλιστα κατηγορίες, ενώ προπονείται εδώ και πολλά έτη σε πισίνα διαστάσεων 25 μέτρων και αγωνίζεται σε πισίνα 50 μέτρων, διατηρώντας παράλληλα υψηλό το επίπεδο ανταγωνισμού.

Τα καλύτερα έρχονται».

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Συνελήφθη 42χρονος με ναρκωτικά χάπια

«Συνελήφθη, την Κυριακή το απόγευμα, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Κορινθίας, 42χρονος, γιατί κατείχε -5- ναρκωτικά δισκία, τα οποία κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Λουτρακίου», αναφέρεται από την αστυνομία.

Δωρεάν τεστ ανίχνευσης κορονοϊού στο Κιάτο…

Από το δήμο Σικυωνίων αναφέρεται: «Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό Κορίνθου και το Δήμο Σικυωνίων θα διεξάγουν δωρεάν ελέγχους ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test) Covid-19, την  Τρίτη  09 Ιουλίου 2024, στο Κιάτο.

Ειδικότερα, οι Κινητές Μονάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του ΕΟΔΥ θα βρίσκονται ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΘΕΑΤΡΟΥ και θα διενεργούν rapid test από 09:30 έως 14:00.  (Είσοδος από οδό Π. Παπαληγούρα). Οι πολίτες θα πρέπει να έχουν μαζί τους απαραιτήτως το ΑΜΚΑ».

Σημαντική χρηματοδότηση για την πυροπροστασία στο δήμο Σικυωνίων…

«Μια πολύ σημαντική χρηματοδότηση εξασφάλισε ο Δήμος Σικυωνίων από το Πράσινο Ταμείο για την δημιουργία αντιπυρικών ζωνών γύρω από τα χωριά που γειτνιάζουν με δασικές περιοχές.

Η πρόσκληση «άνοιξε» για τους δήμους στα τέλη Μαΐου με ασφυκτικά χρονικά περιθώρια για την κατάθεση προτάσεων χρηματοδότησης, όμως οι Υπηρεσίες του Δήμου Σικυωνίων ανταποκρίθηκαν αμέσως και πλήρως, εξασφαλίζοντας την χρηματοδότηση.

Στόχος του έργου που θα υλοποιηθεί είναι η αποτελεσματικότερη πυροπροστασία των χωριών και των οικισμών του δήμου μας που γειτνιάζουν με δάσος ή δασική έκταση, διασπώντας τη συνέχεια του μετώπου, σε ενδεχόμενο πυρκαγιάς, επιβραδύνοντας ή αποτρέποντας την εξέλιξή της.

Ο δήμαρχος Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος σε δηλώσεις του, υπογράμμισε την ικανοποίησή του για τη σημαντική αυτή χρηματοδότηση και σημείωσε πώς «στις αντιπυρικές ζώνες που θα δημιουργηθούν, θα μπορούν να κινηθούν γρήγορα και με ασφάλεια τα πυροσβεστικά οχήματα, δίνοντας την δυνατότητα στις επίγειες δυνάμεις κατάσβεσης να αναπτυχθούν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σε καίριες θέσεις. Όλο αυτό όπως έχει αποδείξει η εμπειρία των τελευταίων ετών είναι καθοριστικό στην κατάσβεση μιας φωτιάς στην προάσπιση δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας, αλλά κυρίως στην προστασία της ανθρώπινης ζωής»!», αναφέρεται από το δήμο Σικυωνίων.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Η διακοπή ρεύματος που θα γίνει την Τρίτη…

0

Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: “Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στην παρακάτω περιοχή:

Η επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος”

…Πέτυχαν το απόλυτο στη διώρυγα της Κορίνθου! -Για ακόμα μία φορά καμία από τις 2 βυθιζόμενες γέφυρες δεν λειτουργούσε … -Τους ζητούν να δείξουν στοιχειώδη σοβαρότητα!

Πέτυχαν το απόλυτο στη διώρυγα της Κορίνθου! Για ακόμα μία φορά καμία από τις 2 βυθιζόμενες γέφυρες δεν λειτουργούσε…

Επαναλαμβάνουμε αυτό που συμβαίνει με τις βυθιζόμενες γέφυρες …έχει καταντήσει αστείο!

Από τη διώρυγα της Κορίνθου μάλλον από ότι φαίνεται αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά είναι να εισπράττουν χρήματα από τις διελεύσεις των πλοίων!

Η βυθιζόμενη γέφυρα στα Ίσθμια έχει να λειτουργήσει …κάτι μήνες, ενώ ΝΕΑ βλάβη υπέστη από χθες και η βυθιζόμενη γέφυρα στην Ποσειδωνία!

…Τα ακούνε πλέον από παντού!

Για την κατανόηση των κατοίκων μίλησαν την Κυριακή από τη διώρυγα της Κορίνθου:

“Η Ανώνυμος Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου ενημερώνει ότι σήμερα το απόγευμα 7.7.2024 και περί ώρας 20.30 κατά την διαδικασία ανύψωσης της γέφυρας Ποσειδωνίας, προκλήθηκε ηλεκτρομηχανολογική βλάβη στον ηλεκτροκινητήρα του βαρούλκου ανύψωσης. Από την πρώτη στιγμή βρέθηκε στο σημείο το συνεργείο της Τεχνικής Υπηρεσίας και  αποκατέστησε εν μέρη την βλάβη ώστε να δοθεί ο δίαυλος στην ναυσιπλοΐα.

Οι εργασίες επισκευής θα συνεχιστούν τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας 8.7.2024  και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν το απόγευμα της Τρίτης 9.7.2024  όπου θα τεθεί σε επαναλειτουργία και στην διάθεση των χρηστών.

Η  Εταιρεία ευχαριστεί εκ των προτέρων θερμά τους χρήστες της γέφυρας και τους κατοίκους της  περιοχής για την κατανόησή τους και τους διαβεβαιώνει ότι  καταβάλλονται προσπάθειες για την όσο το δυνατό συντομότερη αποκατάσταση της βλάβης”.

Για πόσο ακόμα θα λειτουργεί;

Σε σημερινή ανακοίνωση από τη διώρυγα της Κορίνθου ανέφεραν ότι σήμερα στις 18:00 λειτούργησε ξανά η γέφυρα της Ποσειδωνίας!!! Για πόσο ακόμα θα λειτουργεί είναι το ζητούμενο!!!

Η τελευταία ανακοίνωση της εταιρείας:

“Η Ανώνυμος Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου ενημερώνει ότι σήμερα Δευτέρα 8 Ιουλίου 2024 και ώρα 18.00 ολοκληρώθηκαν οι εργασίες επισκευής του ηλεκτροκινητήρα του βαρούλκου Νο4 και η βυθιζόμενη γέφυρας Ποσειδωνίας, επανήλθε σε πλήρη λειτουργία και τέθηκε στην διάθεση των χρηστών”.

Από τον περιφερειακό σύμβουλο Κορινθίας  Γιάννη Σιάτο αναφέρεται σε ανακοίνωση σήμερα το μεσημέρι:

«Έχουν αγανακτήσει οι κάτοικοι της Κορινθίας με τις βυθιζόμενες γέφυρες

Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των κατοίκων της Κορίνθου, του Λουτρακίου και την όμορων περιοχών μετά και την νέα βλάβη που υπέστη η βυθιζόμενη γέφυρα της Ποσειδωνίας. Αυτή την στιγμή καμία από τις 2 βυθιζόμενες γέφυρες δεν λειτουργεί.

 Η πρώτη παρέμβαση που είχαμε κάνει ως παράταξη, μετά τις Περιφερειακές εκλογές, ήταν τόσο για την γέφυρα της Ποσειδωνίας η οποία έχει βγει εκτός λειτουργίας τον Οκτώβριο όσο και για την γέφυρα της Ισθμίας που αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα.

Είχαμε θέσει ζητήματα σχετικά με την ασφάλεια της γέφυρας της Ποσειδωνίας, για το αν συντηρείται επαρκώς και αν υπάρχουν όλα τα πιστοποιητικά από τους αρμόδιους κρατικούς φορείς. Είχαμε δε, ζητήσει , την άμεση επιθεώρηση των συγκεκριμένων υποδομών από τις επόπτευσες υπηρεσίες.

Πρόσφατα στο Περιφερειακό συμβούλιο Πελοποννήσου μεταφέραμε για πολλοστή φορά την δυσαρέσκεια των κατοίκων για την μη λειτουργία της βυθιζόμενης γέφυρας της Ισθμίας που τα τελευταία χρόνια είναι συνεχώς εκτός λειτουργίας. Μάλιστα ύστερα από την έκρηξη του βυτιοφόρου στον Ισθμό και την κατεδάφιση της ανισόπεδης γέφυρας στην Παλαιά Εθνική οδό η βυθιζόμενη γέφυρα στην Ισθμία ήταν άκρως απαραίτητη για τις μετακινήσεις των κατοίκων.

Οι κάτοικοι της Κορινθίας έχει αγανακτήσει με αυτή την κατάκτηση. Κάθε λίγο και λιγάκι η γέφυρα στην Ποσειδωνία βγαίνει εκτός λειτουργίας, κάποιες φορές για λίγα 24ωρα άλλες για περισσότερες μέρες , η δε γέφυρα στα Ίσθμια έχει καταντήσει σαν την Άρτας το γεφύρι. Τα τελευταία 4-5 χρόνια βρίσκεται συνεχώς προς επισκευή.

Καλούμε για άλλη μια φορά την διοίκηση της διαχειρίστριας εταιρείας να επιδείξει στοιχειώδη σοβαρότητα και να αποκαταστήσει το σημαντικότερο δυνατό την λειτουργία της γέφυρας της Ποσειδωνίας αλλά και την γέφυρα της Ισθμίας.

Να απαντήσει με ξεκάθαρο και σαφή τρόπο στους πολίτες για το αν υπάρχουν η όχι ζήτημα ασφάλειας κατά την διάρκεια διέλευσης των αυτοκινήτων. Να απαντήσει αν είναι φυσιολογικές αυτές οι συνεχιζόμενες βλάβες στα συρματόσχοινα και στα βαρούλκα των βυθιζόμενων γεφυρών

Καλούμε  το Υπουργείο Υποδομών και την Περιφέρεια Πελοποννήσου να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν και να δώσουν λύση στην συνεχιζόμενη ταλαιπωρία των κατοίκων της Κορινθίας».

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Και όμως! Αυτά τα σκουπίδια είναι κοντά στο σπίτι τοπικού προέδρου στην… (φωτο)

Οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε και τραβήξαμε την Κυριακή δείχνουν την κατάσταση στην Καλλιθέα Κορίνθου κοντά στο σπίτι του τοπικού προέδρου Ρουμελιώτη!

Αν αυτή η κατάσταση είναι κοντά στο σπίτι του προέδρου …τι γίνεται άραγε πιο μακριά;

Ο τοπικός πρόεδρος έχει κάτι να πει στους δημότες του;

Κ.Ν

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Για τη φωτιά κινητοποιήθηκαν 17 πυροσβέστες, 7 οχήματα και πεζοπόρο τμήμα

Σε επικοινωνία της korinthiannews.gr με την πυροσβεστική μας ανέφεραν: “Φωτιά προκλήθηκε σήμερα στις 10:30 το πρωί σε αγροτική περιοχή στην περιοχή Σκάρπα Λουτρακίου. Η φωτιά είναι υπο έλεγχο και παραμένουν αυτή την ώρα (12:50) δυνάμεις στο σημείο. Κινητοποιήθηκαν 17 πυροσβέστες, 7 οχήματα και ένα πεζοπόρο τμήμα”

Κ.Ν

ΜΕΛΙΣΣΙ: Αδίστακτοι αθίγγανοι κλέφτες προκειμένου να αποφύγουν τους αστυνομικούς συγκρούστηκαν με περιπολικά! -Ένας επιτέθηκε σε αστυνομικό…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη το Σάββατο στο Μελίσσι 30χρονος αδίστακτος αθίγγανος για εγκληματική οργάνωση, κλοπές …κτλ!

Οι δράστες προκειμένου να αποφύγουν τον έλεγχο των αστυνομικών, ανέπτυξαν ταχύτητα στο όχημα, πραγματοποίησαν επικίνδυνους ελιγμούς με αποτέλεσμα τη σύγκρουση με περιπολικά!!!

Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κάποιος αστυνομικός!

Επίσης ένας μάλιστα από τους δράστες προκειμένου να διαφύγει επιτέθηκε σε αστυνομικό

Από την αστυνομία αναφέρεται: “Συνελήφθη, το Σάββατο και πρώτες πρωινές ώρες, σε τοπική κοινότητα του δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 30χρονος ημεδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για εγκληματική οργάνωση, διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών, απείθεια, φθορά ξένης ιδιοκτησίας και το – κατά περίπτωση – αδίκημα της  βίας κατά υπαλλήλων, η οποία περιλαμβάνει -2- ακόμη 30χρονους ημεδαπούς, καθώς και άγνωστους συνεργούς τους.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής διερεύνησης, που διεξήχθη από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου, αξιοποιώντας κατάλληλα και συνδυαστικά στοιχεία αλλά και αποτελέσματα φυσικών και επιστημονικών μεθόδων, προέκυψε ότι, οι ανωτέρω είχαν συγκροτήσει συμμορία, με σκοπό την τέλεση κλοπών σε οικίες στην ευρύτερη περιοχή της Κορινθίας. Κατά την τέλεση των κλοπών χρησιμοποιούσαν οχήματα, στα οποία τοποθετούσαν πινακίδες κυκλοφορίας που είχαν αφαιρέσει σε προγενέστερο χρόνο, ώστε να μη γίνονται εύκολα αντιληπτοί.

Συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα από 5.7.2024 έως 6.7.2024, σε τοπική κοινότητα του δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, διέπραξαν -1- περίπτωση κλοπής σε οικία, όπου αφαίρεσαν διάφορα τρόφιμα.

Στο πλαίσιο αναζητήσεων, πρώτες πρωινές ώρες της 6.7.2024, εντοπίστηκε όχημα, το οποίο χρησιμοποιούσαν οι δράστες ως μέσο διευκόλυνσης για τη διάπραξη κλοπών, να κινείται σε περιοχή του δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης.

Ο οδηγός του οχήματος, προκειμένου να αποφύγει τον έλεγχο, ανέπτυξε ταχύτητα, πραγματοποίησε επικίνδυνους ελιγμούς με αποτέλεσμα τη σύγκρουση με υπηρεσιακά αυτοκίνητα και την πρόκληση υλικών ζημιών. Ακολούθως,  το όχημα ακινητοποιήθηκε και οι δράστες τράπηκαν σε φυγή, ενώ ένας εξ αυτών στην προσπάθειά του να διαφύγει της σύλληψης, αντιστάθηκε σθεναρά ασκώντας βία σε αστυνομικό. Έπειτα από επισταμένες αναζητήσεις, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, εντοπίσθηκε και συνελήφθη 30χρονος ημεδαπός σε τοπική κοινότητα του δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης.

Τέλος, κατασχέθηκε όχημα, ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί αρμοδίως, ενώ η αστυνομική έρευνα συνεχίζεται από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου”.

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ την εκδήλωση και ΠΟΣΟ στοίχισε; -Ποιο το κέρδος για τους επιχειρηματίες του νομού; (φωτο)

-Του Φώτη Νικολακόπουλου

Ρωτάμε τη διοίκηση στο επιμελητήριο Κορινθίας σχετικά με την πρόσφατη εκδήλωση (συγκεκριμένα της κεντρικής ένωσης όπου βρέθηκαν επιχειρηματίες και εκτός Κορινθίας)

-ΠΟΙΟΣ πλήρωσε αυτή την εκδήλωση; ΠΟΣΟ στοίχισε;

ΠΟΣΟΙ Κορίνθιοι επιχειρηματίες παρευρέθηκαν; Γιατί είδαμε να δίνουν το παρόν άτομα που ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με επιχειρηματίες (πρώην Κορίνθιους αστυνομικούς διευθυντές …κτλ!)

-ΠΟΙΟΣ ο σκοπός της εκδήλωσης;

ΠΟΙΟ ήταν το κέρδος για τους επιχειρηματίες του νομού;

-Τιμήθηκαν πρόσωπα που ΔΕΝ δουλεύουν πια σε κάποια επιχείρηση τα οποία είχαν τιμηθεί κατα το παρελθόν, όταν ήταν ακόμα ενεργά! …Δηλαδή κάθε τόσο θα βραβεύονται ξανά τα ίδια πρόσωπα και ας μην εργάζονται κάπου;

Έλαβαν πρόσκληση ΟΛΟΙ οι επιχειρηματίες του νομού;

-Τέτοιες εκδηλώσεις δεν είναι προκλητικές, όταν η ακρίβεια έχει “γονατίσει” τους επιχειρηματίες- εμπόρους; Όταν μάλιστα επι διοίκησης Λουζιώτη όπως έχει καταγγελθεί βεβαιώνονται οφειλές μελών του στην ΑΑΔΕ (για υπενθύμιση δείτε την ανάρτηση: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ: Λειτουργείτε ως εισπρακτική σε βάρος των μελών σας;)

Αυτά είναι μερικά θέματα από τα οποία συζητιούνται…

Αυτά δεν τα έχει δει η αντιπολίτευση στο επιμελητήριο Κορινθίας; Θεωρούμε ότι θα πάρει θέση άμεσα γιατί είναι θέματα τα οποία δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα!

Λυπούμαστε κε Λουζιώτη αλλά εμείς έχουμε άλλη άποψη για κάποια θέματα. Αν εσάς αρέσει γενικά αυτός ο τρόπος διοίκησης θα το κρίνουν οι επιχειρηματίες και να σας ξαναψηφίσουν στις ερχόμενες εκλογές!

Εμείς πάντως αυτά που βλέπουμε δεν μπορούμε να μην τα γράφουμε, όποιος και να διοικεί το επιμελητήριο Κορινθίας (το έχουμε αποδείξει με την κριτική που κάναμε και με άλλες διοικήσεις).

Μερικές από τις φωτογραφίες με το φακό του VasVal: