Αρχική Blog Σελίδα 482

“Θα βυθίσει στο σκοτάδι την Κόρινθο και τα χωριά ο Σταυρέλης- Με βεβαιότητα θα αυξήσει πάλι τα δημοτικά τέλη”

…Θα το δουν και αυτό οι δημότες της Κορίνθου και των χωριών;

…Έρχονται νέες περιπέτειες για τους κατοίκους;

Μήπως η δημοτική αρχή του Σταυρέλη …ετοιμάζεται για ακόμα ένα λάθος που εκτός των άλλων θα οδηγήσει σε νέες αυξήσεις σε δημοτικά τέλη;

Μήπως να προσέξει τώρα η δημοτική αρχή πριν να είναι αργά και εκτεθεί ξανά, όπως συνηθίζεται να συμβαίνει ως τώρα;

…Μήπως;

Σε δήλωσή του ο αρχηγός της αντιπολίτευσης στο δήμο Κορινθίων Β. Νανόπουλος αναφέρει μεταξύ άλλων:

Θα βυθίσει στο σκοτάδι την Κόρινθο και τα χωριά ο κ.Σταυρέλης με την καταγγελία της σύμβασης φωτισμού led.

Η απόφαση του κ.Σταυρέλη και της πλειοψηφίας στο δημοτικό συμβούλιο να καταγγείλει τη σύμβαση για την ενεργειακή αναβάθμιση του δήμου με φώτα led, βλάπτει τα συμφέροντα του δήμου και οδηγεί σε μεγάλες δικαστικές περιπέτειες για να κερδίσει τι η δημοτική αρχή; 

Όπως είπε ο δήμαρχος διεκδικεί 83 χιλιάδες ευρώ ετησίως από την εταιρία όσο είναι το κόστος του καρναβαλιού της Αποκριάς. Αξίζει η εμμονή σε μια προφανώς λάθος επιλογή επειδή το είπε προεκλογικά ? Είπε και άλλα πράγματα προεκλογικά που δεν τηρεί π.χ αύξησε τα δημοτικά τέλη αντί να τα μειώσει ,προωθεί συμβάσεις έργων με 1% έκπτωση κλπ.

Αν υλοποιηθεί δικαστικά το αίτημα του δήμου για διακοπή συνεργασίας με την εταιρία, δεν θα μπορεί ο δήμος να αντικαταστήσει καμένες λάμπες αφού νέος διαγωνισμός προμήθειας θέλει χρόνια να εκτελεστεί , οι ηλεκτρολόγοι του δήμου δεν επαρκούν και νέος διαγωνισμός δεν μπορεί να γίνει για το ίδιο έργο.

Με τη νέα κατάσταση επιπλέον κινδυνεύει να πληρώσει ο δήμος εκατομμύρια ευρώ άμεσα ,ρήτρες κλπ. και με βεβαιότητα θα αυξήσει πάλι τα δημοτικά τέλη.

Η    σύμβαση που ολοκλήρωσε η   εταιρεία Μυτιληναίος είναι  μια εξαιρετική για τα συμφέροντα των δημοτών  σύμβαση. Εξασφάλισε μεγάλη εξοικονόμηση κόστους ενέργειας  για το δήμο περίπου 70 % , καλύτερη ποιότητα φωτισμού και αντικατάσταση καμένων λαμπτήρων σε 72 ώρες χωρίς ο δήμος να επενδύσει ούτε ένα ευρώ  .

Η εταιρία τήρησε τις συμβατικές της υποχρεώσεις , ο δήμος δεν πρέπει να τις τηρήσει? Οι αποφάσεις των οργάνων διοίκησης του δήμου για  τη σύμβαση  που εγκρίθηκε νόμιμα δεν πρέπει να  είναι σεβαστές?»

Κ.Ν

ΚΙΑΤΟ: Ζητούν ενημέρωση σχετικά με την φερόμενη υδροδότηση  του δήμου Βέλου-Βόχας από υφιστάμενο δίκτυο του δήμου Σικυωνίων 

Από το συνδυασμό του Δ. Πιστεύου στο δήμο Σικυωνίων ανακοινώνεται:

«Θέματα μειοψηφίας δημοτικού συμβουλίου του δήμου Σικυωνίων στην ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής,  μηνών  ΜΑΙΟΥ – ΙΟΥΝΙΟΥ  έτους 2024

1.Αποπεράτωσητμήματος οδού στον οικισμό Άνω Ταρσού 

    ΕΙΣΗΓΗΣΗ : Ενημέρωση από τον κ. Δήμαρχο σχετικά την αποπεράτωση τμήματος οδού στον οικισμό Άνω Ταρσού.

    Εισηγητής: Αντώνης Μπεκιάρης

    2. Επείγοντα ζητήματα καθημερινότητας κατά τη θερινή περίοδο

    ΕΙΣΗΓΗΣΗ: Ενημέρωση από την δημοτική αρχή σχετικά μεεπείγοντα ζητήματα καθημερινότητας κατά την θερινή περίοδο , όπως για παράδειγμα είναι η τοποθέτηση της 3ης ράμπας για  ΑΜΕΑ στην παραλία , η πεζοδρόμηση της παραλιακής οδού Ποσειδώνος τις βραδινές ώρες κ.λ.π. 

    Εισηγητής: Βασίλης Μαμάσης 

    3. Ενημέρωση σχετικά με την φερόμενη υδροδότηση  του Δήμου Βέλου-Βόχας από υφιστάμενο δίκτυο του δήμου Σικυωνίων 

    ΕΙΣΗΓΗΣΗ: Ενημέρωση από τον κ. Δήμαρχο σχετικά με το έργο του Δήμου Βέλου-Βόχας που αφορά την μεταφορά νερού των πηγών Στυμφαλίας για την τροφοδοσία των αναγκών ύδρευσής του.

    Εισηγήτρια: Αντωνία Καραγιάννη

    4. Πολιτιστικός σχεδιασμός και οικονομοτεχνική υποστήριξη των πολιτιστικών εκδηλώσεων “Σικυώνια 2024 “.

    ΕΙΣΗΓΗΣΗ: Σχετικές ερωτήσεις προς τον κ. δήμαρχο και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Πολιτισμού για τον πολιτιστικό σχεδιασμό και την οικονομοτεχνική υποστήριξη των πολιτιστικών εκδηλώσεων “Σικυώνια 2024 ”  καθώς και των πολιτιστικών συλλόγων του  Δήμου.

    Εισηγήτρια: Ελεάνα Κοτσίρη

    5. Επιχειρησιακό Πρόγραμμα διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς και πρόληψης δημιουργίας νέων αδέσποτων

    ΕΙΣΗΓΗΣΗ: Ενημέρωση σχετικά με την εφαρμογή των απαιτούμενων δράσεων του δήμου Σικυωνίων για την αναγκαιότητα διαχείρισης των αδέσποτων ζώων , στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του

    Εισηγητής: Παναγιώτης Μπίσιας

    6. Ζητήματα διαχείρισης Ρομά σχετικά με την εικόνα της πόλης του Κιάτου

    ΕΙΣΗΓΗΣΗ: Ζητήματα διαχείρισης Ρομά σχετικά με την εικόνα της πόλης του Κιάτου

    Εισηγητής: Περικλής Γκούμας

    7. Διαχείριση Αποκομιδής Απορριμμάτων στη Δ.Ε. Σικυωνίων

    ΕΙΣΗΓΗΣΗ: Σχετικές ερωτήσεις προς τον κ. δήμαρχο αναφορικά με την πολιτική απόφαση της δημοτικής επιτροπής για ανάθεση της αποκομιδής των απορριμμάτων σε ιδιωτική εταιρία,  με την διαδικασία δημόσιας συμβάσης 

    Εισηγητής: Δημήτρης Ψυχογιός”

    ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Δίπλωμα βυζαντινής μουσικής έλαβαν οι…

    0

    Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται: «Με την ευχή και την ευλογία του Σεβ. Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου, πραγματοποιήθηκαν, για τέταρτη χρονιά, οι Απολυτήριες Εξετάσεις του σχολικού έτους 2023-2024, της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής «ΑΓΙΟΣ ΛΕΩΝΙΔΗΣ» της Ι. Μητροπόλεως μας.

    Επιθυμία του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας είναι η Ι. Μητρόπολη μας, να δίδει την δυνατότητα στους νέους μας, διδασκόμενοι από βαθυγνώστους καθηγητές, να σπουδάσουν και να κάνουν κτήμα τους την τέχνη της Βυζαντινής Μουσικής,ώστε να αναπληρώσουν τα μεγάλα κενά των αναλογίων της Τοπικής μας Εκκλησίας και γιατί όχι αργότερα και άλλων Ι. Μητροπόλεων.

    Οι εξετάσεις πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη, 4 Ιουλίου 2024, στην Κροκίδειο Αίθουσα στην Κόρινθο με την σεπτή παρουσία του Θεοφιλαστάτου Επισκόπου Κεγχρεώνκ. Αγαπίου, Πρωτοσυγγέλου της Ιεράς Μητροπόλεώς μας και την κατά νόμον παρουσία, εκλεκτών καθηγητών, οι οποίοι απετέλεσαν την συγκροτηθείσα, υπό του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, Εξεταστική Επιτροπή αποτελούμενη εκ των κ. Αναστασίου Γκιούλη, προέδρου και Καλλιτεχνικού Διευθυντού της Σχολής, Καθηγητού και Πρωτοψάλτου του Ι. Καθεδρικού Ναού Απ. Παύλου Κορίνθουκαι των μελών, κ. Σπυρίδωνος Παυλάκη, καθηγητού Βυζαντινής Μουσικής, Συνθέτου και Συγγραφέως, Διευθυντού του Εθνικού Ωδείου Σπάρτης και της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής Ι. Ναού Ζωοδόχου Πηγής Ακαδημίας, της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, κ. Φωτίου Κετσετζή, καθηγητούΒυζαντινής Μουσικής, εκπαιδευτικού και Άρχοντος Πρωτοψάλτου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικήςκ. Ιωάννου Τσούνη, Καθηγητού Βυζαντινής Μουσικής και Χοράρχου, κ. Αικατερίνης Σαβίνο, Διευθύντριας του Δημοτικού Ωδείου Πάρου, Καθηγήτριας Βυζαντινής Μουσικής και κ. Κωνσταντίνου Ρουμπέκα, Καθηγητού Βυζαντινής και Ευρωπαϊκής Μουσικής, Πρωτοψάλτου και εκπαιδευτικού, ως εκπροσώπου του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.Στις εξετάσεις παρευρέθηκαν επίσης ο Γενικός Διευθυντής της Σχολής Αιδεσ. Πρωτ/ροςπ. Αθανάσιος Κοντογιάννης, και Καθηγητές της Σχολής.

    Δίπλωμα Βυζαντινής Μουσικής έλαβαν οι κ.Παναγιώτης Αλαβέρας (Καθηγητής – Πολιτικός Μηχανικός, λαμπαδάριος Ι. Ναού Μεταμορφώσεως Σωτήρος Κορίνθου), κ. Κωνσταντίνος Κανναβός(Σχολικός Νοσηλευτής, Πρωτοψάλτης Ι. Ναού Μεταστάσεως Θεοτόκου Αλμυρής),κ. Κωνσταντίνος Λιούντρης(Δημόσιος Υπάλληλος, λαμπαδάριος Ι. Ναού Αγίου Νεκταρίου Νέου Ηρακλείου Αττικής), ενώ Πτυχίο Βυζαντινής Μουσικής έλαβε ο κ. Εμμανουήλ Παπαδημητράκης (Συνταξιούχος Αστυνομικός, λαμπαδάριος Ι. Ναού Αγίων Γεωργίου και Μακαρίου Κορίνθου), εντυπωσιάζοντας με την άριστη επίδοσή τους, καθώς και οι τέσσερεις υποψήφιοι έλαβαν Άριστα παμψηφεί.

    Στο τέλος των Εξετάσεων τα μέλη της Εξεταστικής Επιτροπής επεσήμαναν την σημαντική προσπάθεια των καθηγητών και των υποψηφίων και ευχήθηκαν στους νέους πτυχιούχους να έχουν καλή σταδιοδρομία στην διακονία του Ι. Αναλογίου.

    Ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κεγχρεώνκ. Αγάπιος, αφού μετέφερε τις ευχές και την πατρική ευλογία του Σεβασμιώτατου Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου, εξέφρασε την μεγάλη του χαρά, που ο σκοπός της Σχολής για τρίτη συνεχή χρονιά ευοδώνεται και οι νέοι Πτυχιούχοι ήδη εξυπηρετούν αναλόγια της τοπικής μας Εκκλησίας αλλά και ευρύτερα.

    Φυσικά δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει θερμά τα μέλη της Εξεταστικής Επιτροπής για την ευλογητή παρουσία τους στην Ι. Μητρόπολή μας και να εξάρει την σημαντική προσπάθεια των καθηγητών και των υποψηφίων, ευχόμενος οι νέοι Πτυχιούχοι να διέπονται από εκκλησιαστικό φρόνημα και κυρίως Ιεροψαλτικό ήθος, ταπείνωση και υπακοή, για να αποδίδουν τα ψαλλόμενα με σύνεση και συστολή συμφώνως με το «μήτε βοαίςατάκτοιςκεχρήσθαι, και την φύσιν προς κραυγήνεκβιάζεσθαι»(75ος κανόνας της Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου)».

    ΚΙΑΤΟ: 33 άτομα είχαν ύποπτα ευρήματα και προτάθηκε ο περαιτέρω έλεγχος…

    Από το δήμο Σικυωνίων αναφέρεται: «Την Τετάρτη 03/07/2024, στο ΚΑΠΗ Κιάτου πραγματοποιήθηκε, από τον Δήμο Σικυωνίων σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ) και την Εταιρεία AKOUSTIKA MEDICA, δράση πρόληψης και πρώιμης διάγνωσης της ακουστικής ικανότητας με τίτλο «Αγαπήστε τα αυτιά σας».

    Ο δωρεάν ακουολογικός έλεγχος (ωτοσκόπηση) πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον ιατρό Κωνσταντίνο Μπαλαφούτη, εξετάστηκαν συνολικά 56 άτομα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα 33 από αυτούς είχαν ύποπτα ευρήματα και προτάθηκε ο περαιτέρω έλεγχος.

    Την δράση χαιρέτισε ο Δήμαρχος Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλοςο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε «Είναι γνωστό σε όλους μας ότι η πρόληψη εκτιμάται από την επιστήμη της ιατρικής ως σημαντικότερη ακόμη κι από τη θεραπεία. Ο Δήμος Σικυωνίων εδώ και χρόνια έχει αναπτύξει ένα πρόγραμμα προληπτικής ιατρικής, με δωρεάν εξετάσεις, που στόχο έχει την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση ασθενειών, διασφαλίζοντας έτσι μια καλύτερη ποιότητα ζωής για τους κατοίκους του, ανεξαρτήτων οικονομικών ή άλλων κριτηρίων. Ευχαριστούμε πολύ τόσο το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ) όσο και την Εταιρεία AKOUSTIKA MEDICAγια την στήριξή τους και σ’ αυτή τη δράση προληπτικής ιατρικής που έλαβε χώρα στο δήμο μας».

    Ο Πρόεδρος του ΕΔΔΥΠΠΥ και Πρόεδρος του Ι.Σ.Α. κ. Γιώργος Πατούλης, απηύθυνε επίσης χαιρετισμό και δήλωσε «Μέσα από τα ΚΕΠ Υγείας στηρίζουμε την πρόληψη μέσω του προσυμπτωματικού ελέγχου. Ο θεσμός των ΚΕΠ Υγείας αποτελεί σημαντικό εργαλείο βοήθειας για όσους συνανθρώπους μας έχουν ανάγκη, δίνοντας τους τη δυνατότητα να υποβάλλονται σε εξετάσεις πρόληψης όπως αυτή. Η βαρηκοΐα και σε μακροχρόνια βάση, μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη καθώς επίσης και σε νόσο Alzheimer (άνοια) αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα βάσει σχετικών ερευνών».

    ΚΕΠ Υγείας: Προληπτικές εξετάσεις για 12 κύρια νοσήματα

    Βασικός στόχος των ΚΕΠ Υγείας είναι η ενημέρωση όλων των πολιτών και η διοργάνωση προληπτικών εξετάσεων για 12 κύρια νοσήματα, προτεινόμενα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, για τα οποία έχει αποδειχθεί με μελέτες πως η έγκαιρη προληπτική παρέμβαση και ανίχνευση τυχόν συμπτωμάτων κρίνεται αποτελεσματική και μπορεί να σώσει ζωές. Μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα των ΚΕΠ Υγείας εφαρμόζονται διεθνή πρωτόκολλα screening του πληθυσμού και τα στελέχη των ΚΕΠ Υγείας επιβλέπουν το followup της διατήρησης της υγείας των Πολιτών. Αυτοματοποιημένα το λογισμικό ενημερώνει τους πολίτες, μέσα από τον προσωπικό τους προφίλ, σχετικά με τις προληπτικές εξετάσεις που προτείνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας για την ηλικία και το φύλο τους, καθώς και με την πάροδο του χρόνου υπενθυμίζει την επανεξέταση τους. Τα 12 νοσήματα στα οποία επικεντρώνεται το ΚΕΠ Υγείας μέσα από το λογισμικό είναι ο Καρκίνος του παχέος εντέρου, ο Καρκίνος του τραχήλου της μήτρας, ο Καρκίνος του μαστού, ο Καρδιαγγειακός κίνδυνος, ο Καρκίνος του Πνεύμονα, το Ανεύρυσμα κοιλιακής αορτής, ο Καρκίνος του προστάτη, το  Μελάνωμα, η Κατάθλιψη, η οστεοπόρωση η ΧΑΠ και η Άνοια».

    Διέσχισε τη διώρυγα της Κορίνθου η Ρουμανική εκπαιδευτική στρατιωτική τρικάταρτη… mircea

    0

    Διέσχισε τη διώρυγα της Κορίνθου η Ρουμανική εκπαιδευτική στρατιωτική τρικάταρτη.. mircea

    ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Η λογοδοσία της δημοτικής αρχής…

    Από το δήμο Κορινθίων αναφέρεται: «Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 8 Ιουλίου 2024 θα πραγματοποιηθεί η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής στις 19:30 στην αίθουσα δημοτικού συμβουλίου του δημαρχείου».

    Η ευλογημένη συνήθεια της μητρόπολης Κορίνθου για να ολοκληρώνει τα «ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΥΛΕΙΑ»…

    0

    «Την κατ’ έτος καθιερωμένη προσκυνηματική αποδημία, στο Ιερό Νησί της Τήνου, πραγματοποίησε κι εφέτος, το διήμερο 3 και 4 Ιουλίου 2023, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Διονύσιος, μετά πλήθους Ιερέων και εκατοντάδων προσκυνητών της Ι. Μητροπόλεως μας, ολοκληρώνοντας με τον συνήθη αυτό τρόπο τα «ΙΗ’ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΥΛΕΙΑ 2024». Τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας, τους Ιερείς και τους προσκυνητές υποδέχθηκε στο λιμάνι ο Αρχιερατικός Επίτροπος της Ιεράς νήσου Τήνου Πρωτ/ρος π. Γεώργιος Φανερός.

    Στον Εσπερινό της 3ης Ιουλίου, στο Ι. Προσκύνημα της Ευαγγελιστρίας, χοροστάτησε ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος, τον οποίο καλωσόρισε ο Ιεροκήρυξ του Ιερού Προσκυνήματος, Πανοσ. Αρχιμ. π. Ιάκωβος Σέττας και τον κάλεσε να κηρύξει τον Θ. λόγο. Ο Σεβασμιώτατος αρχικά αναφέρθηκε στην ευλογημένη συνήθεια της Ι. Μητροπόλεως μας να ολοκληρώνει τα «ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΥΛΕΙΑ» με αυτή την Ιερά αποδημία, προκειμένου να αποδίδουμε την τιμή και τον σεβασμό στην Μητέρα του Κυρίου μας και ακολούθως αναφέρθηκε στην τιμή που απέδωσε η Ι. Μητρόπολίς μας στον Κορίνθιο Ομότιμο Καθηγητή της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Βλάσιο Φειδά, ο οποίος πολλά προσέφερε στην Εκκλησία της Ελλάδος και την Ελληνική Κυβέρνηση από τις ευθυνοφόρες θέσεις που υπηρέτησε.

    Ο κ. Φειδάς, μεταξύ άλλων ανέφερε ότι: «αν δεν υπήρχε ο Απ. Παύλος δεν θα υπήρχε ο Χριστός και εφόσον δεν υπάρχει Χριστός δεν υπάρχει Εκκλησία». Μέσω των δεκατεσσάρων (14) Επιστολών Του δόθηκε η δυνατότητα στους Πατέρες της Εκκλησίας μας να ασχολούνται, όχι με τον ίδιο, καθώς ξεκαθάρισε ότι: «ζῶ δὲ οὐκέτι ἐγώ, ζῇ δὲ ἐν ἐμοὶ Χριστός» (Γαλ. β’ 20), αλλά με τον Χριστό. Στην Θεολογία της δύσεως, των Ρωμαιοκαθολικών και των Προτεσταντών, θα διαπιστώσετε την αλλοίωση που έχει υποστεί το Θεανδρικό Πρόσωπο του Χριστού. Εκκλησία χωρίς Χριστό δεν υπάρχει και αντιστοίχως Εκκλησία χωρίς Απόστολο Παύλο, που περιγράφει τον Χριστό, δεν υπάρχει. Η ευλογητή σημερινή παρουσία μας στον Πάνσεπτο Ι. Ναό της Θεομήτορος μας δίδει την δυνατότητα να προσθέσουμε στον λόγο του πανσόφου Καθηγητού, ότι δεν θα υπήρχε ο Χριστός των Ευαγγελίων, εάν δεν υπήρχε η Παναγία Μητέρα Του! Γι’ αυτό Την τιμούμε, ως Της αρμόζει, ως «τὴν Θεοτόκον καὶ Μητέρα τοῦ Φωτός», ως Εκείνη που μας έδωσε το δικαίωμα να επικοινωνούμε με τον Υιό της και να ελπίζουμε στην νίκη κατά του θανάτου, της αμαρτίας και του κακού και φαύλου εαυτού μας.

    Προ ολίγων ημερών, συνέχισε ο Ποιμενάρχης μας, τιμήσαμε και λάβαμε τις ευλογίες από τους Αγίους συνεργούς του Αποστόλου Παύλου και τους Κορινθίους Αγίους και σήμερα προσήλθαμε καθηκόντως στο σπίτι της Παναγίας μας για να λάβουμε και από Αυτήν την ευλογία Της, αναπέμποντες τις δεήσεις και τις ευχαριστίες μας! Όσο και αν κάποιοι προτείνουν, ως λύση, για την ευμάρεια του λαού, την άρνηση του Θεού, το γκρέμισμα των Εκκλησιών και την αθεΐα, τόσο θα τους απαντούμε ότι εις μάτην κοπιάζουν, γιατί ο λαός μας έμαθε να τιμά τους Αγίους μας επί δύο χιλιάδες χρόνια και όσο ο Θεός δίδει ζωή στον κόσμο δεν θα πάψει να τον ευχαριστεί «επὶ πᾶσιν οἷς παρέσχου αγαθοίς».

    Μετά το πέρας του Εσπερινού ο σεπτός Ποιμενάρχης μας συνοδευόμενος από τον Αρχιερατικό Επίτροπο π. Γεώργιο Φανερό και τους συνοδούς του Κληρικούς επισκέφθηκε την Ι. Μονή Κεχροβουνίου, όπου έτυχε θερμής υποδοχής από την Γερόντισσα Ιουλιανή και την περί αυτήν Ι. Αδελφότητα.

    Την επομένη ο Σεβ. Μητροπολίτης μας, χοροστάτησε στον Όρθρο και στην Θ. Λειτουργία συλλειτουργούντων του Καθηγουμένου της Ι. Μονής Αγ. Παρασκευής Μαζίου Μεγάρων Πανοσ. Αρχιμ. κ. Χρυσοστόμου Κουλουριώτη, του Ιεροκήρυκα της Ι. Μητροπόλεως μας Πανοσ. Αρχιμ. π. Ανθίμου Παπαλεξόπουλου, Ιερέων της Ι. Μητροπόλεως μας ως και των Διακόνων του.

    Με την ευκαιρία της αναγνώσεως, από τους Ιεροψάλτες, αποσπάσματος από την Β’ προς Κορινθίους Επιστολή του Απ. Παύλου, ο Σεβασμιώτατος επεξήγησε ότι ο Απόστολος και Ιδρυτής της Εκκλησίας μας, απευθυνόμενος στους Κορινθίους, δίδαξε ότι οι άνθρωποι παρηγορούμαστε ακούγοντας για τον Χριστό, τα πάθη και την Ανάσταση Του. Οι Χριστιανοί δεν απομένουμε ποτέ χωρίς ελπίδα γιατί η πίστη μας στο Ευαγγέλιο αποτελεί την άγκυρα της ελπίδος μας. Αν ο Χριστός δεν πέθαινε για μας θα είχαμε απολέσει την ελπίδα της αιωνίου ζωής. Οφείλουμε επομένως, να μετέχουμε στην ζωή Του, να ακολουθούμε τα ίχνη Του, ώστε να παρηγορούμαστε και να αποφεύγουμε την απελπισία και το αδιέξοδο, καθώς, όπως γράφει και ο Απ. Πέτρος: «Χριστὸς ἔπαθεν ὑπὲρ ὑμῶν, ὑμῖν ὑπολιμπάνων ὑπογραμμὸν ἵνα ἐπακολουθήσητε τοῖς ἴχνεσιν αὐτοῦ» (Α’ Πετ. β’, 21).

    Το να πάσχουμε και να συμμετέχουμε στις θλίψεις των αδελφών μας, όπως έπασχε και ο Κύριος στον Σταυρό για εμάς, είναι η παρηγοριά, η ελπίδα και η κοινωνία μας με τον Θεό και τους συνανθρώπους μας. Αν κάποιος ζει αυτοτελώς, ζει στην κόλαση, ενώ αν λειτουργεί ο ένας για τον άλλον, όπως λειτουργεί το ανθρώπινο σώμα με τα μέλη του, τότε ομιλούμε για ζωή εν αρμονία, άρα παράδεισο. Αυτή η παρομοίωση του Απ. Παύλου για την Εκκλησία και το ανθρώπινο σώμα, είναι από τις πιο όμορφες διδασκαλίες της Χριστιανοσύνης. Εάν, αντί να μισούμε, να φθονούμε και να πράττουμε το κακό ο ένας για τον άλλον, λειτουργούσαμε όλοι μαζί, προσευχόμαστε ο ένας για τον άλλον και στο τέλος Κοινωνούσαμε, θα νοιώθαμε τον Θεό μας να μας ευλογεί και να μας ενώνει, καθιστώντας μας παιδιά του Εσταυρωμένου και της αγάπης «ἐν τούτῳ γνώσονται πάντες ὅτι ἐμοὶ μαθηταί ἐστε, ἐὰν ἀγάπην ἔχητε ἐν ἀλλήλοις» (Ιω. ιγ΄, 35)!

    Ο Ποιμενάρχης μας κατέληξε ευχαριστώντας τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σύρου κ. Δωρόθεο, που πάντοτε με πολύ χαρά παραχωρεί την κυριαρχική του άδεια και ευλογία για την τέλεση της Θ. Λειτουργίας, τον Αρχιερατικό Επίτροποπ. Γεώργιο Φανερό, τον Ιεροκήρυκα του Ιερού Προσκυνήματος Πανοσ. Αρχιμ. π. Ιάκωβο Σέττα, τους Ιερείς, τον Αντιπρόεδρο και τους εργαζόμενους στο Ιερό Ίδρυμα για την φιλοξενία και για την διευκόλυνση όλων των προσκυνητών. Εξουσιοδότησε μάλιστα, τον π. Γεώργιο Φανερό, μαζί με τις ευχαριστίες, την ευγνωμοσύνη και την αγάπη του προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σύρου κ. Δωρόθεο να προσκομίσει εκ μέρους του ως «αντίδωρο» ένα Αρχιερατικό Εγκόλπιο. Ο Αρχιερατικός Επίτροπος π. Γεώργιος Φανερός, εκ μέρους του Σεβ. Μητροπολίτου Σύρου κ. Δωροθέου, των μελών της Διοικούσης Επιτροπής του Π.Ι.Ι.Ε.Τ., των Ιερέων και του ευσεβούς λαού της Τήνου ευχήθηκε κατάλληλα και ευχαρίστησε όλους τους προσκυνητές.

    Με το Παγκορινθιακό προσκύνημα στην Μεγαλόχαρη της Τήνου και με τις ολόθερμες προσευχές όλων στην Ευαγγελίστρια, ολοκληρώθηκαν με τον πλέον ιδανικό τρόπο κι εφέτος τα «ΙΗ’ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΥΛΕΙΑ 2024»!», αναφέρεται από τη Μητρόπολη Κορίνθου.

    ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Έχει καταντήσει πλέον αστείο!

    …Έχει καταντήσει πλέον αστείο!

    …Κάθε τρεις και λίγο κάποιο πρόβλημα θα υπάρχει!

    Πάλι πρόβλημα στην βυθιζόμενη γέφυρα Ποσειδωνίας την Κυριακή το απόγευμα! (παραπάνω φωτο)

    Κ.Ν

    ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο δήμαρχος εμπαίζει τους αγρότες του δήμου! -Δείτε τα όσα καταγγέλλονται! -Το κείμενο με τις 70 υπογραφές…

    Από τον Δ. Πρωτοπαπά της «Πράσινης Πόλης» στο δήμο Κορινθίων αναφέρεται:

    «Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΜΠΑΙΖΕΙ  ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ

    Ο δήμος Κορινθίων στηρίζεται οικονομικά –κατά μεγάλο μέρος– στην αγροτική παραγωγή (Λέχαιο, Άσσος, Περιγιάλι, Εξαμίλια, Ξυλοκέριζα, Λουτρά, Χιλιομόδι, Κλένια, Στεφάνι, Σοφικό, Κουταλά, Άγιος Βασίλειος). Ωστόσο, ο δήμαρχος φαίνεται να έχει την ανάγκη των κοινοτήτων μόνο για να τον ψηφίσουν, τάζοντας λαγούς με πετραχήλια και δίνοντας υποσχέσεις που δεν θα τηρήσει ποτέ!

    Το θέμα της λειψυδρίας είναι γνωστό εδώ και δύο χρόνια και ο Δήμαρχος πολλά είχε πει τότε –προεκλογικά.

    Ήρθε όμως η στιγμή να δοκιμαστεί και μετεκλογικά.

    Με πρωτοβουλία των αγροτών Περιγιαλίου και Λεχαίου και κατόπιν συνεννόησης με την Πράσινη Πόλη ανέβηκε το θέμα στη συνεδρίαση του  Δημοτικού Συμβουλίου της 3/7/2024 με τον δημοτικό σύμβουλο  Παναγιώτη Σπύρου να διαβάζει το υπογεγραμμένο από 70 άτομα αίτημά τους.

    Σημειωτέον ότι η Πράσινη Πόλη είχε ζητήσει να βρεθεί λύση για τη σωστή διαχείριση του νερού σε προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο, αλλά η δημοτική αρχή αδιαφόρησε.

    Στην συνεδρίαση, το προεδρείο κράτησε τους αγρότες στο δημοτικό συμβούλιο μέχρι τις 10.50 για να μην τους δώσει σαφή απάντηση, παρά το γεγονός πως ζητήθηκε να συζητηθεί το τόσο σοβαρό  θέμα κατ΄ εξαίρεση (όπως άλλωστε έγινε με το Πανεπιστήμιο) σε προτεραιότητα.

    Ο κ. Σταυρέλης δεν έχει απαντήσεις για τους αγρότες αλλά και ίχνος ενσυναίσθησης για το δράμα τους. Κρίνονται περιουσίες, καλλιέργειες και οικογένειες. Ο κ. Σταυρέλης δεν εκτιμά τον μόχθο, δεν συμμερίζεται την αγωνία για την ερημοποίηση των καλλιεργειών του ίδιου του δήμου του. Ο δήμαρχος κ. Σταυρέλης ενδιαφέρεται μόνο για την ευημερία των «δικών» του αγροτών.

    Παρά το γεγονός πως αμέσως μετά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου προγραμματίστηκε ραντεβού με αντιπροσωπεία των αγροτών για την επόμενη μέρα Πέμπτη 1 – 1.30 το μεσημέρι, το ραντεβού αυτό ακυρώθηκε από τη γραμματέα του δημάρχου 1 μόλις ώρα πριν. Ο δήμαρχος αρνήθηκε πως υπήρξε τέτοιο προγραμματισμένο ραντεβού (πως όμως είναι δυνατόν να ακυρώνεται κάτι το οποίο δεν προϋπήρχε;).

    Μετά από ακόμη μια έντονη παρέμβαση του Παναγιώτη Σπύρου, ο δήμαρχος προτίμησε να συνεδριάσει στο Σοφικό, αφήνοντας τους αγρότες στη μοίρα τους και συζητώντας μαζί τους «εν τάχει» στο δρόμο, την Παρασκευή μη δίνοντας σημασία στο κατεπείγον που έχει προκύψει, οδηγώντας τους πάλι σε αδιέξοδο, παρά το γεγονός πως οι αγρότες του έχουν υποδείξει τον τρόπο βασιζόμενοι σε προτάσεις καταρτισμένου τεχνικού αρδευτικού δικτύου. Αμέσως μετά ο Παναγιώτης Σπύρου επανήλθε και αντιπαρατέθηκε με τον δήμαρχο για τον τρόπο αντιμετώπισης, όταν αποποιείται τις ευθύνες του ως δήμαρχος, χρεώνοντάς του το γεγονός της καταστροφής πολλών οικογενειών.

    Είναι χαρακτηριστικό πως στο Περιγιάλι ποτίζονται 500 στρέμματα που ανήκουν σε 6 οικογένειες, όταν τα 500 περίπου απότιστα στρέμματα ανήκουν σε 50 οικογένειες.

    Η Πράσινη Πόλη, καταγγέλλει τον δήμαρχο για αδιαφορία όσον αφορά την δίκαιη διανομή του νερού στους αγρότες.

    Η Πράσινη Πόλη θα παραμείνει στο πλευρό των αγροτών έστω και αν δεν έχει τον θεσμικό ρόλο να επιλύσει το θέμα.

    Η Πράσινη Πόλη ζητά από του δημότες του δήμου μας να διαμαρτυρηθούν  και να συμπαρασταθούν στους μαστιζόμενους αγρότες του δήμου μας».

    Το κείμενο με τις 70 υπογραφές:

    ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οι διακοπές ρεύματος που θα γίνουν τη Δευτέρα

    0

    Από τον ΔΕΔΔΗΕ Κορίνθου αναφέρεται: «Λόγω εργασιών συντήρησης του Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ θα πραγματοποιηθεί διακοπή ηλεκτροδότησης στις παρακάτω περιοχές:

    Η επανατροφοδοτηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό λοιπόν οι εγκαταστάσεις και τα δίκτυα θα πρέπει να θεωρούνται ότι ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΑΣΗ.

    Για λόγους ασφαλείας, απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω και αν βρίσκονται στο έδαφος».