Αρχική Blog Σελίδα 1559

Θα ακολουθήσει το παράδειγμα του μητροπολίτη Μεσσηνίας ο μητροπολίτης Κορίνθου; -Το ενδιαφέρον του Χρυσόστομου!

“Επιστολή έμπρακτης συμπαράστασης έστειλε ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας, κ.Χρυσόστομος προς τον Διοικητή του Νοσοκομείου Καλαμάτας, Γιώργο Μπέζο, δηλώνοντας ότι το Φιλόπτωχο ταμείο της Μητρόπολης προσφέρει 10.000 ευρώ για την προμήθεια παραφαρμακευτικών ειδών, δηλαδή ατομικών μέσων προστασίας, γάντια, μάσκες κλπ. Ο διοικητής του Νοσοκομείου δημοσιοποίησε την επιστολή, εκφράζοντας παράλληλα τις θερμές ευχαριστίες του προς τον Μητροπολίτη.

Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Μπέζος αναφέρει:

“Πριν από λίγο παραλάβαμε επιστολή από τον Σεβασμιώτατο Μεσσηνίας, κ. Χρυσόστομο που αφού εκφράζει για ακόμη μια φορά τη συμπαράστασή του σ’ όλο το προσωπικό του Νοσοκομείο μας τούτες τις δύσκολες ώρες, μάς γνωστοποιεί την απόφαση του Δ.Σ. του Γενικού Φιλόπτωχου Ταμείου της Ιεράς Μητρόπολης Μεσσηνίας να διαθέσει το ποσό των 10.000 ευρώ για κάλυψη των ειδών ατομικής προστασίας! Σεβασμιώτατε, σ’ ευχαριστούμε θερμά!”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο messinialive.gr.

ΣΣ. …Με τη σειρά μας αναρωτιόμαστε! Ο δεσπότης Κορίνθου Διονύσιος έκανε κάποια κίνηση (ως μητρόπολη) προς το νοσοκομείο Κορίνθου, το οποίο ως γνωστόν εξυπηρετεί καθημερινά πολύ κόσμο ενώ παράλληλα έχει πολλές ελλείψεις; Η μητρόπολη Κορίνθου, ειδικά αυτές τις μέρες, δεν μπορεί να προσφέρει κάτι;Γιατί δεν είναι μόνο οι συναντήσεις με στελέχη του νοσοκομείου Κορίνθου! Αυτή είναι η άποψή μας…

Κ.Ν

…Πάλι καλά! Με μάσκες φωτογραφήθηκαν στο νοσοκομείο Κορίνθου!

…Πάλι καλά! Πήγε ο αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Τ. Γκιολής και ο περιφερειάρχης Π.Νίκας στο νοσοκομείο Κορίνθου σήμερα και έβαλαν όλοι μάσκες (παραπάνω φωτο)

Η ανάρτηση του Τ. Γκιολή:

Ευτυχώς δεν ήταν σαν την προηγούμενη επίσκεψη του Τ. Γκιολή στην αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας όπου έβγαζε φωτογραφίες με τον αστυνομικό διευθυντή Χ. Τετράδη …σαν να μην τρέχει τίποτα! (δείτε την ανάρτηση με τίτλο: ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Έβγαλαν κοντινή φωτογραφία …σαν να μην τρέχει τίποτα! -Τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης …που πήγαν;)

Δείτε (για υπενθύμιση) τη φωτογραφία κατα την επίσκεψη του Τ. Γκιολή στην αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας:

Ευτυχώς σήμερα στο χώρο του νοσοκομείου έβαλαν μάσκες

…Ίσως επειδή βρέθηκαν σε χώρο νοσοκομείου να μπήκαν οι μάσκες.

…Ίσως κάποιοι να είναι πιο προσεχτικοί στο εξής μετά και την ανάρτησή μας για το τι συνέβη στην αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας!

Στο εξής ας λαμβάνονται τα μέτρα ασφαλείας από όλους για να δίνεται το καλό παράδειγμα και στους πολίτες…

ΣΣ. Βέβαια στο χώρο του νοσοκομείου αν φορούσαν (εκτός από τις μάσκες) και γάντια και ήταν πιο λίγα άτομα θα ήταν ακόμα καλύτερα.

Θεωρούμε ότι και ο περιφερειάρχης Π. Νίκας, επειδή ανήκει στις ευπαθείς ομάδες (λόγω ηλικίας), θα ήταν από τους πρώτους που θα ήθελαν τα μέτρα ασφαλείας.

Εντωμεταξύ δεν είναι κακό να “κοπούν” οι φωτογραφίες αυτό το διάστημα! Δεν είναι και τόσο απαραίτητες τη στιγμή που όλοι είναι σε επιφυλακή λόγω του κορονοϊού!

Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Το μοναδικό ξενοδοχείο που λειτουργεί στο νομό…

0

Από το υπουργείο τουρισμού ανακοινώθηκε η λίστα με τα ξενοδοχεία, τα οποία  ανά Περιφερειακή Ενότητα, θα λειτουργούν κατ΄ εξαίρεση του μέτρου απαγόρευσης λειτουργίας των τουριστικών καταλυμάτων όπως προβλέπεται με την κοινή υπουργική απόφαση- στο πλαίσιο των μέτρων της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.

Σε ότι αφορά την Κορινθία το μοναδικό ξενοδοχείο που θα λειτουργεί είναι:

Ξενοδοχείο “ΚΟΡΙΝΘΟΣ”, Δαμασκηνού 26 Κόρινθος, τηλέφωνο: 27410-26701″

Στους λογαριασμούς των Κορίνθιων αγροτών δεν θα μπούνε χρήματα την Παρασκευή…

Από τον ΕΛΓΑ αναφέρεται: “Την Παρασκευή, 27 Μαρτίου, θα καταβληθούν από τον ΕΛΓΑ Κρατικές Οικονομικές Ενισχύσεις, συνολικού ύψους 348.565,06 ευρώ σε 113 δικαιούχους παραγωγούς των Προγραμμάτων Κρατικών  Οικονομικών Ενισχύσεων  «Ετήσιο 2016», «Πυρκαγιές 2016», «Ετήσιο 2017» και «Πυρκαγιές 2017», που ολοκλήρωσαν την αποκατάσταση των ζημιών στις πληγείσες γεωργικές τους εκμεταλλεύσεις.

Υπενθυμίζεται ότι ο πρόεδρος του ΕΛΓΑ κ. Ανδρέας Θ. Λυκουρέντζος αποφάσισε να δοθεί νέα συμπληρωματική προθεσμία υποβολής αιτήσεων ενίσχυσης για τα  Προγράμματα  Κρατικών Οικονομικών Ενισχύσεων «Ετήσιο 2018» και «Πυρκαγιές 2018», αμέσως μετά την άρση των έκτακτων μέτρων, όταν θα δίνεται πλέον η δυνατότητα πρόσβασης των ενδιαφερομένων στα δημοτικά καταστήματα”.

Στους λογαριασμούς των Κορίνθιων αγροτών δεν θα μπούνε χρήματα αυτή τη φορά.

Τα χρήματα θα δοθούν στους αγρότες των παρακάτω νομών:

Σεισμική δόνηση ανοικτά του Ξυλοκάστρου… -Δείτε το επίκεντρο…

0

Ασθενής σεισμική δόνηση, 2,2 Ρίχτερ, σημειώθηκε την Κυριακή ανοικτά του Ξυλοκάστρου…

Δείτε το επίκεντρο του σεισμού:

Κ.Ν

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Παρακαλούνται οι καταστηματάρχες να μην βγάζουν…

Από το δήμο Βέλου- Βόχας αναφέρεται μεταξύ άλλων:

“Οι εργαζόμενοι της υπηρεσίας καθαριότητας εργάζονται σκληρά κάτω από
αντίξοες συνθήκες προσπαθώντας να δώσουν λύση στα προβλήματα των πολιτών.
Δίνουν τη δική τους μάχη. Οφείλουμε όλοι μας να τους βοηθήσουμε.

Παρακαλούνται οι πολίτες:

-Να τοποθετούν τις σακούλες απορριμμάτων εντός των κάδων

-Σε περίπτωση που ο κάδος είναι ήδη γεμάτος να αναζητούν κοντινό κάδο με
διαθέσιμο χώρο ή αν χρειαστεί να παραμένουν οι σακούλες απορριμμάτων στο
σπίτι για μία ακόμη ημέρα

-Να μην τοποθετούνται δίπλα στους κάδους ογκώδη αντικείμενα, μπάζα,
οικοδομικά υλικά, κλαδιά κλπ

Επίσης παρακαλούνται οι καταστηματάρχες να μην βγάζουν χαρτόκουτα
συσκευασίας εμπορευμάτων και άλλα απορρίμματα μετά το δρομολόγιο του
απορριμματοφόρου καθώς επίσης τα χαρτόκουτα θα πρέπει να συσκευάζονται σωστά και να δένονται για να μην γεμίζουν αμέσως οι κάδοι…”

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Έβγαλαν κοντινή φωτογραφία …σαν να μην τρέχει τίποτα! -Τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης …που πήγαν;

Μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση από την Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας αναφέρθηκε το περασμένο Σάββατο:

“Στην απολύμανση του κτηρίου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορινθίας καθώς και των Αστυνομικών Τμημάτων Βέλου – Βόχας και Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης συνέδραμε η Π.Ε. Κορινθίας.

Συγκεκριμένα, σχετικά με τη συγκεκριμένη ενέργεια ο αντιπεριφερειάρχης Τάσος Γκιολής συναντήθηκε χθες Παρασκευή 20 Μαρτίου, στο κτήριο της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορίνθου, με τον Αστυνομικό Διευθυντή Χαράλαμπο Τετράδη και τον Χρήστο Βλαχοπάνο, πρόεδρο της Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Κορινθίας που προέβη στο σχετικό αίτημα, το οποίο -με παρέμβαση και του αναπληρωτή Αστυνομικού Διευθυντή Κορινθίας Γιάννη Τσιμπρή, έγινε άμεσα δεκτό…”

Η ανακοίνωση με την φωτογραφία:

ΣΣ. Εκτός από το δελτίο τύπου από την Π.Ε Κορινθίας στην παραπάνω φωτογραφία διακρίνουμε τον αστυνομικό διευθυντή Κορινθίας Χ. Τετράδη, τον αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Τ. Γκιολή ( γιατρός στο επάγγελμα) και τον πρόεδρο των αστυνομικών υπαλλήλων Κορινθίας Χ. Βλαχοπάνο να βγάζουν φωτογραφία από κοντινή απόσταση …σαν να μην τρέχει τίποτα, …ούτε καν φορώντας μάσκες! …Τι μήνυμα περνάτε στους Κορίνθιους άραγε με τέτοιου είδους δελτία τύπου;

Τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης …που πήγαν; Στην αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας δεν τα λαμβάνουν υπόψη; Κε Τετράδη εσείς, ως αστυνομικός διευθυντής Κορινθίας, τι λέτε; Η αστυνομία δεν πρέπει πρώτη να δείχνει το καλό παράδειγμα; Επειδή αυτό το διάστημα λόγω του ιού όλοι είναι σε επιφυλακή και πολύ προσεχτικοί τέτοια θέματα δεν πρέπει να περνούν απαρατήρητα! …Η κάνουμε λάθος;

Παραπάνω είναι όλο το δελτίο τύπου…