Αρχική Blog Σελίδα 1560

1200 μετανάστες στο κέντρο κράτησης Κορίνθου προχώρησαν σε απεργία πείνας…

0

“Σε απεργία πείνας έχουν προχωρήσει 1.200 αιτούντες άσυλο στο κέντρο κράτησης Κορίνθου, εξαιτίας των απάνθρωπων συνθηκών διαβίωσης που επικρατούν και οι οποίες τους κάνουν να αγωνιούν για την επιβίωσή τους λόγω του κινδύνου εξάπλωσης του κορονοϊού, όπως καταγγέλλει η Κίνηση Ενάντια στον Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή (ΚΕΕΡΦΑ).

«Η Αστυνομία τους πιέζει να σταματήσουν αγνοώντας τα προβλήματα τους και πάνω απ΄ όλα το φόβο τους για την εξάπλωση του κορονοϊού. Zητάνε ελευθερία για να ζήσουν, να μην πεθάνουν από το κορονοϊό. Αν τα κέντρα γίνουν γίνουν υγειονομικές βόμβες θα κινδυνεύσει όλος ο πληθυσμός», αναγράφεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της ΚΕΕΡΦΑ.

Την ώρα που η κυβέρνηση έχει λάβει το μέτρο της απομόνωσης των αιτούντων άσυλο στα κέντρα κράτησης, καλώντας παράλληλα όσους βρίσκονται έγκλειστοι σε αυτά να τηρούν τους βασικούς κανόνες υγιεινής, η ΚΕΕΡΦΑ επισημαίνει πως κάτι τέτοιο πρακτικά είναι αδύνατο, αφού οι 1.200 πρόσφυγες και μετανάστες που προχώρησαν σε απεργία πείνας στην Κόρινθο, «είναι μαντρωμένοι και συνωστισμένοι σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης σε απάνθρωπες και επικίνδυνες για την υγεία τους συνθήκες, αντιμέτωποι με την απειλή της εξάπλωσης του κορονοϊού, αβοήθητοι από τις κρατικές αρχές».

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση

Χίλιοι διακόσιοι μετανάστες στο κέντρο κράτησης Κορίνθου προχώρησαν σε απεργία πείνας. Η Αστυνομία τους πιέζει να σταματήσουν αγνοώντας τα προβλήματα τους και πάνω απ΄ όλα το φόβο τους για την εξάπλωση του κορονοϊού. Zητάνε ελευθερία για να ζήσουν, να μην πεθάνουν από το κορονοϊό. Αν τα κέντρα γίνουν γίνουν υγειονομικές βόμβες θα κινδυνεύσει όλος ο πληθυσμός.

Εκατοντάδες άνθρωποι είναι μαντρωμένοι και συνωστισμένοι σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης σε απάνθρωπες και επικίνδυνες για την υγεία τους συνθήκες, αντιμέτωποι με την απειλή της εξάπλωσης του κορονοϊού, αβοήθητοι από τις κρατικές αρχές.

Οι μετανάστες και οι πρόσφυγες βρίσκονται κλεισμένοι στα κελιά γιατί η κυβέρνηση, υλοποιώντας μια ακραία ρατσιστική ατζέντα έχει ποινικοποιήσει την προσφυγιά και τη μετανάστευση, έχει καταργήσει το δικαίωμα στο άσυλο για τους κατατρεγμένους των πολέμων, των δικτατοριών,της κλιματικής καταστροφής και της πείνας. Έκλεισε τα σύνορα και φυλακίζει για 4 χρόνια τους νεοεισερχόμενους αντί να τους δίνει το δικαίωμα υποβολής αιτήματος ασύλου. Έχει στείλει ακόμη και ανήλικους στην Αυλώνα και το Βόλο στη φυλακή!

Τώρα έχει μετατρέψει τα στρατόπεδα, κλειστά και ανοικτά, σε θανατοπαγίδες εξάπλωσης του κορονοϊού, αφού το μέτρο της απομόνωσης σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη παροχής βοήθειας σε είδη προστασίας και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψη μετατρέπει τους κρατούμενους σε μελλοθάνατους του κορονοϊού. Ιδιαίτερα, στην Πέτρου Ράλλη και τα αστυνομικά τμήματα οι συνθήκες είναι ακόμη πιό φρικτές και εγκυμονούν κινδύνους για όλους.

Ο ρατσισμός έχει χτυπήσει κόκκινο με τις εκκλήσεις “Μένουμε σπίτι” σε ανθρώπους, που τους αρνούνται να πάνε σε σπίτι.

Να σταματήσουμε την εγκληματική πολιτική αποκλεισμού και φυλάκισης των προσφύγων και των μεταναστών στα κλειστά ή ανοικτά στρατόπεδα. Στείλτε τους τώρα όλους σε σπίτια για να προστατευτούν, όπως όλοι από το κορονοϊό.

Αν σταματήσει η σπατάλη των κατασταλτικών αστυνομικών και στρατιωτικών μέτρων στα σύνορα και την ενδοχώρα, θα βρεθούν τα λεφτά για να στεγαστούν όχι μόνοι όλοι οι πρόσφυγες αλλά και όλοι οι άστεγοι που κοιμούνται στους δρόμους”, αναφέρθηκε στο documentonews.gr.

Ο δήμος Κορινθίων ξεκίνησε τη διανομή έτοιμου φαγητού…

Από το δήμο Κορινθίων ανακοινώνεται μεταξύ άλλων: «Πράξη κάνει την στήριξη του στους δημότες του που έχουν ανάγκη ο Δήμος Κορινθίων ξεκινώντας την διανομή έτοιμου φαγητού.

250 γεύματα διανεμήθηκαν χθες και θα διανέμονται καθημερινά σε συμπολίτες που πλήττονται ακόμα περισσότερο την περίοδο της πανδημίας…»

Η οργή των Κορίνθιων ή η συνέντευξη του Νανόπουλου συζητήθηκε περισσότερο στην Κόρινθο;

Από το δήμο Κορινθίων αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε δελτίο τύπου της περασμένης Πέμπτης:

«Τεράστια  υπήρξε η ανταπόκριση των πολιτών του Δήμου Κορινθίων στην πρώτη διαδικτυακή Live επικοινωνία που πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Κορινθίων κ.Βασίλης Νανόπουλος το μεσημέρι της Πέμπτης μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.

Ο Δήμαρχος απάντησε σε σωρεία ερωτημάτων που αφορούσαν το ζήτημα της πανδημίας, τα μέτρα που λαμβάνει ο Δήμος σε εναρμόνιση με την Πολιτεία  και φυσικά τις πολύπλευρες συνέπειες της στην καθημερινότητα και στην οικονομία.

Η αμεσότητα και η παρρησία με την οποίαν ο Δήμαρχος απάντησε σε όλα τα ερωτήματα προσέδωσε αν μη τι άλλο αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες που συμμετείχαν οι οποίοι με αυτόν τον τρόπο θα έχουν εφεξης την δυνατότητα να συνομιλούν  με τον Δήμαρχο, να ενημερώνονται από τον ίδιο για τα ζητήματα που τους απασχολούν, να αισθάνονται πως πραγματικά ο Δήμαρχος και η δημοτική αρχή στο σύνολό της είναι παρόν και εργάζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο γι αυτούς…».

ΣΣ. Δήμαρχε εμείς έχουμε διαφορετική άποψη. Θεωρούμε ότι τους Κορίνθιους ελάχιστα τους απασχόλησε η η συνέντευξη που δώσατε αλλά ήταν πολύ περισσότερη η οργή τους που:

1. -έμειναν μία ΟΛΟΚΛΗΡΗ μέρα χωρίς νερό στην Κόρινθο, καθώς αδυνατούσατε να φτιάξετε το πρόβλημα εγκαίρως, ενώ γνωρίζατε ότι ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ είναι σε επιφυλακή λόγω του κορονοϊού!

2.-όπως  ανέφερε ο Πνευματικός θα μπορούσε να μην είχε γίνει διακοπή της υδροδότησης (δείτε εδώ),

3. -δεν βγάλατε ανακοίνωση για την μόλυνση στη θάλασσα, αδιαφορώντας για τους χειμερινούς κολυμβητές (δείτε εδώ)

4.-δεν βγάλατε μία ανακοίνωση για να ενημερώσετε τους Κορίνθιους αν το νερό αμέσως μετά την διακοπή ήταν ή όχι κατάλληλο για χρήση, πολύ περισσότερο αν ήταν πόσιμο

Τώρα κε Νανόπουλε αν για εσάς είχε τεράστια ανταπόκριση η συνέντευξη που δώσατε ή αυτά που βίωσαν οι Κορίνθιοι πρόσφατα και αναφέρουμε παραπάνω, την απάντηση θα την δώσουν οι ίδιοι οι Κορίνθιοι… 

Φώτης Νικολακόπουλος

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Δ. Ραψωματιώτης: “…Έτσι λοιπόν κερδίσαμε για άλλη μια φορά”

0

Από τον Κορίνθιο επιχειρηματία Δ. Ραψωματιώτη αναφέρεται:

“Είμαστε σπίτι! Ζούμε δημιουργικά – στοχαζόμαστε – καταγράφουμε.

Ζούσε σε μια εποχή που δεν μπορείς να πεις ό,τι ξεπέρασες μεγάλες δοκιμασίες γιατί, εκτός από πραγματικά λίγους, οι περισσότεροι θα στεναχωρηθούν που θα σε δουν δυνατό και ότι τα καταφέρνεις, ενώ αυτοί δεν μπορούν, απλά γιατί δεν προσπαθούν.

Δεν πρόκειται να καταλάβουν πόση αξία έχει να έχεις δεμένη οικογένεια και να προσπαθούν όλοι.

Δεν πρόκειται να καταλάβουν ότι έχεις νέα παιδιά που έχουν μάθει από το δημοτικό ακόμη να δουλεύουν στο εργοστάσιο, στη δουλειά της οικογένειας, στη δική τους δηλαδή.

Δεν πρόκειται να καταλάβουν ότι δυο αδέρφια με δύο συννυφάδες ζουν στο ίδιο σπίτι, απλά τους χωρίζουν δύο πόρτες για το κάθε διαμέρισμα, αλλά είναι σαν να είναι όλοι μαζί.

Ακόμα και η αδερφή, παντρεμένη χρόνια, είναι το ίδιο ενωμένη και η ίδια και όλη της η οικογένεια.

Δεν πρόκειται να καταλάβουν ότι οι γονείς, ακόμη και όταν μεγαλώσουν πολύ και σε έχουν ανάγκη, ακόμη και καθημερινά, δεν είναι βάρος και πρόβλημα, αλλά χαρά που ζουν ακόμα και που είναι το σύμβολο της ενότητας της οικογένειας.

Δεν μπορούν να καταλάβουν πως είναι να βάζεις στόχους που στην αρχή κάποιοι να σε κοροϊδεύουν γιατί στο μυαλό τους φαντάζουν άπιαστοι, και όταν αρχίζεις να υλοποιείς τότε να πέφτουν όλοι επάνω να σε πολεμούν, να σε ειρωνεύονται, να λένε ψέματα και να σε κατηγορούν, απλά γιατί στο δικός τους μικρό μυαλό δεν μπορούν να το δεχτούν. Ακόμη και κάποιοι να νομίζουν ότι θα σε φοβίσουν για να τους δώσεις μερίδιο της επιτυχίας ή των χρημάτων της δουλειάς σου.

Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όσο και να στήνουν ψεύτικες καταγγελίες, υπερβολικές και μονόπλευρες διαπιστώσεις, ακόμη και τη μεγαλύτερη δολιοφθορά, όταν υπάρχει μια δυνατή ομάδα εργαζομένων, στελεχών και συνεργατών όλα μπορείς να τα ξεπεράσεις.

Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όταν φέρονται αχάριστα, σε εκμεταλλεύονται και μετά σε πουλάνε ή προσπαθούν να σε μειώνουν, μπορεί να σε στενοχωρούν, αλλά στο τέλος η αλήθεια θα νικήσει και όσοι έχουν τη δύναμη να εκτιμούν θα το κάνουν, γιατί έτσι απλά, η γνώμη αυτών που εκτιμούν, μας ενδιαφέρει.
Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι ακόμη και όταν όλοι γύρω μας λένε ότι «όλα τελειώνουν» πάντα υπάρχει ελπίδα και εμείς δεν την αφήνουμε να χαθεί, όσο μικρή είναι η πιθανότητα, όσο και δύσκολο μπορεί να φαίνεται.

Έτσι λοιπόν κερδίσαμε για άλλη μια φορά

«Ο πατέρας μας μετά από 40 μέρες στο νοσοκομείο, στην εντατική γύρισε σπίτι και είναι μαζί μας».

ΠΑΣΙΟ: 18χρονος οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος και τραυματίστηκε…

Σύμφωνα με αστυνομικές πληροφορίες της korinthiannews.gr την Κυριακή το απόγευμα, λίγο πριν τις 17:00, όχημα που οδηγούσε 18χρονος στο Πάσιο του δήμου Σικυωνίων, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους εξετράπη της πορείας του με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του οδηγού. Καλά στην υγεία του είναι ο 19χρονος συνεπιβάτης. Την προανάκριση διενεργεί το Α.Τ Σικυωνίων…

Κ.Ν

Συνελήφθη 25χρονος στην Αρχαία Κόρινθο γιατί στο σπίτι του βρέθηκαν ναρκωτικές ουσίες και…

Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθη, την Παρασκευή το απόγευμα, στην Αρχαία Κόρινθο, από την ασφάλεια Κορίνθου, 25χρονος, γιατί σε έρευνα που έγινε στην οικία του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, μικροποσότητα ηρωίνης, δύο ναρκωτικά δισκία και ένα μαχαίρι με μήκος λάμας 20 εκατοστών.

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Αφαίρεσαν ποσότητα καλωδίων χαλκού από χώρο ιδιοκτησίας ιδιωτικής εταιρίας…

«Συνελήφθησαν, το Σάββατο το πρωί, στο Ξυλόκαστρο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης, δύο άτομα, ηλικίας 40 και 54 ετών, αντίστοιχα, γιατί λίγο νωρίτερα αφαίρεσαν ποσότητα καλωδίων χαλκού από χώρο ιδιοκτησίας ιδιωτικής εταιρίας. Επιπλέον, κατασχέθηκε όχημα ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων», αναφέρεται από την αστυνομία.

Οι συλλήψεις που έκανε η ΟΠΚΕ την Παρασκευή το βράδυ στο Κιάτο…

Σε αστυνομικό δελτίο τύπου αναφέρεται: «Συνελήφθησαν, την Παρασκευή το βράδυ, στο Κιάτο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, 22χρονος και δύο 23χρονοι, γιατί σε έρευνα που έγινε σε όχημα, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μικροποσότητα και τσιγαριλίκι κάνναβης. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνίων».

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: “Μείνετε στο σπίτι- Σας φέρνουμε ότι χρειαστείτε”

Από το δήμο Βέλου- Βόχας αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Τέθηκε σε λειτουργία η ομάδα Πρόνοιας και Αλληλεγγύης για την υποστήριξη των ευπαθών ομάδων και ηλικιωμένων του Δήμου μας.

Καλούμε τις ευπαθείς ομάδες και τους ηλικιωμένους να μείνουν ασφαλείς στα
σπίτια τους και να επικοινωνούν μαζί μας στα τηλέφωνα 2741360520, 2742360308
και 2741056288 από τις 9.00 π.μ έως 13.00.

Είμαστε δίπλα σε κάθε πολίτη που χρειάζεται βοήθεια.
Μένουμε σπίτι”.

ΙΣΘΜΟΣ: Βρέθηκε νεκρός μέσα στο όχημά του…

0

“Κάτοικος Λουτρακίου είναι ο άνδρας ηλικίας περίπου 40 ετών που βρέθηκε νεκρός μέσα στο αυτοκίνητό του λίγα λεπτά μετά τις 8 το απόγευμα της Παρασκευής 20 Μαρτίου, στον Ισθμό.

Ο 40χρονος Ν.Φ., είναι αδερφός γνωστού κατασκευαστή της πόλης του Λουτρακίου.

Υπενθυμίζεται ότι ο ηλικίας 40 ετών άντρας, βρέθηκε στον παράδρομο της ΕΟΑΚ στον Ισθμό κοντά στη διασταύρωση της Επιδαύρου, μέσα στο αυτοκίνητό του. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών του Νοσοκομείου Κορίνθου, πέθανε από ανακοπή”, αναφέρθηκε στο loutraki365.gr.