Αρχική Blog Σελίδα 1561

Ποιες επιχειρήσεις ευχαριστεί ο διοικητής του νοσοκομείου Κορίνθου Γρ. Καρπούζης

0

Δείτε την ανακοίνωση του διοικητή στο νοσοκομείο Κορίνθου Γρ. Καρπούζη:

Βίντεο με την πόλη της Κορίνθου μετά από τα νέα μέτρα της κυβέρνησης …λόγω του ιού!

0

Στο παρακάτω βίντεο που μας εστάλη μπορείτε να δείτε την πόλη της Κορίνθου μετά από τα νέα μέτρα της κυβέρνησης λόγω του ιού…

Άδειοι οι δρόμοι…

Συνελήφθησαν τρία άτομα στην Κορινθία για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας…

«Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών,πραγματοποιήθηκαν από την 17.3.2020 έως και την Παρασκευή, ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, τμηματικά, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.

Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου. 

Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων συνελήφθησαν τριάντα πέντε άτομα.

Σε ότι αφορά την Κορινθία συνελήφθησαν:

  • Τρία άτομα για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας…», αναφέρεται μεταξύ άλλων από την αστυνομία

Τα ύποπτα κρούσματα και το νοσοκομείο Κορίνθου…

Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες της korinthiannews.gr στο νοσοκομείο της Κορίνθου ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ υπάρχουν περίπου πέντε ύποπτα κρούσματα για κορονοϊό. Κανένα όμως δεν έχει επιβεβαιωθεί ως τώρα.

Άρα στην Κορινθία δεν υπάρχει ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ κανένα επιβεβαιωμένο κρούσμα.

Το νοσοκομείο Κορίνθου, από την διοίκηση μέχρι τους γιατρούς και νοσηλευτές, σε καθημερινή βάση βρίσκεται σε “συναγερμό”.

Δεν χρειάζεται όμως κάθε τόσο να ξεσηκώνεται ο κόσμος όταν υπάρχει κάποιο ύποπτο κρούσμα. Σε αυτό βέβαια και οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ οφείλουν να μην ξεσηκώνουν τον κόσμο!

Στην korinthiannews.gr σεβόμενοι τους συμπολίτες μας θα επανέλθουμε μόνο όταν υπάρξει κάποιο επιβεβαιωμένο κρούσμα στην Κορινθία, κάτι το οποίο ελπίζουμε να μην συμβεί.

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Οφείλετε εξηγήσεις Νίκα και Γκιολή στους ΑΝΕΡΓΟΥΣ και ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΟΥΣ!

…Ακόμα να απαντήσει ο αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Τ. Γκιολής, στο αποκαλυπτικό άρθρο της korinthiannews.gr την περασμένη εβδομάδα για τον διορισμό της αδελφής του στην Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας!!!

…Ας αφήσει τις φωτογραφίες ο Γκιολής (σαν την παραπάνω) και να απαντήσει επι της ουσίας. Αυτά ενδιαφέρουν τους Κορίνθιους ΑΝΕΡΓΟΥΣ και ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΟΥΣ που με δυσκολία τα καταφέρνουν καθημερινά!

Σε ότι αφορά τώρα τον περιφερειάρχη Π. Νίκα …πέρα βρέχει! …Σιγή ιχθύος, όπως έκανε και με τις καταδικαστικές αποφάσεις του Τ. Γκιολή!

Όταν όμως πλησιάζει η ώρα των εκλογών Π. Νίκα και τεθούν θέματα συγγενών …τότε θα είναι αργά! Μην …πείτε τότε ότι δεν γνωρίζατε!

Εμείς φυσικά Π. Νίκα και Τ. Γκιολή θα συνεχίσουμε να ρωτάμε! Μας αρκεί να μην απαντάτε! Απλά οι Κορίνθιοι …καταλαβαίνουν πολλά με αυτή τη σιωπή σας!

ΣΣ. Για υπενθύμιση δείτε ολόκληρο το αποκαλυπτικό άρθρο στην korinthiannews.gr με τίτλο: Ο αντιπεριφερειάρχης Τ. Γκιολής …έφερε με μισθό την αδελφή του στην Π.Ε Κορινθίας!!! -…Η τακτική του Τατούλη επαναλαμβάνεται!

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Η MOTOR OIL έκανε δωρεά …και έβγαλε ανακοίνωση!

0

Έκανε μία δωρεά η MOTOR OIL και έβγαλε την παρακάτω ανακοίνωση:

ΣΣ. Θεωρούμε ότι όποιος κάνει κάποια δωρεά δεν την διαφημίζει κιόλας…

Αν και θα περιμέναμε κάποια ανακοίνωση από την ίδια εταιρεία για το τι έγινε τελικά με τους εργαζόμενους μετά το σοβαρό εργατικό ατύχημα στις εγκαταστάσεις της πριν περίπου ενάμισι μήνα, …τι έφταιξε και που αποδόθηκαν (αν αποδόθηκαν) οι ευθύνες!

Κ.Ν

…Η αρχή έγινε στο Κιάτο! -Τι φοβούνται οι έμποροι της Κορίνθου- Η επιστολή τους στην αστυνομική διεύθυνση Κορινθίας…

Από τον εμπορικό σύλλογο Κορίνθου ανακοινώνεται:

“Ο Εμπορικός Σύλλογος Κορίνθου με επιστολή του, ζήτησε από την Αστυνομική Διεύθυνση Κορινθίας, τη λήψη έκτακτων μέτρων, αναφορικά με την ασφάλεια των καταστημάτων, κατά την παρούσα περίοδο που έχει ανασταλεί  η λειτουργία τους.

Παρακάτω, παραθέτουμε το κείμενο της επιστολής.

Με την παρούσα επιστολή μας, θέλουμε να επισημάνουμε ότι η συγκεκριμένη περίοδος που διανύουμε, με το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων και την «ερήμωση» της αγοράς, βάσει των έκτακτων μέτρων ασφαλείας της κυβέρνησης, είναι εξαιρετικά επικίνδυνη ως προς την εμφάνιση κρουσμάτων κλοπών και φθοράς των καταστημάτων.

Για το λόγο αυτό, ζητάμε την αύξηση των περιπολιών, επί εικοσιτετραώρου βάσεως σε όλα τα σημεία όπου βρίσκονται κλειστά καταστήματα.

Ευελπιστούμε στα πλαίσια της μέχρι ώρας εξαιρετικής συνεργασίας μας, ότι θα ενεργήσετε κατάλληλα προκειμένου να διασφαλιστούν οι περιουσίες των εμπόρων.

Τέλος , ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία με τον αστυνομικό  Διευθυντή,μας διαβεβαίωσε ότι έχουν ληφθεί μέτρα  για την πλήρη φύλαξη της πόλης και των καταστημάτων”.

ΣΣ. Είναι αυτό που γράψαμε δύο ημέρες πριν σε ανάρτηση με τίτλο: “Σήκωσαν” τα ξημερώματα γνωστό κοσμηματοπωλείο στο Κιάτο! -Πως μπήκαν οι δράστες…”

Ήδη τα πράγματα δεν φαίνεται να ξεκινούν καλά! Η αρχή έγινε από το Κιάτο! Ο νέος αστυνομικός διευθυντής Κορινθίας πρέπει να λάβει τα μέτρα του…

Παρακολουθούμε τις εξελίξεις…