Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.gr συνελήφθησαν, χθες το μεσημέρι, στην Κόρινθο , από αστυνομικούς του Προαναχωρησιακού Κέντρου Κράτησης Αλλοδαπών (ΠΡΟ.ΚΕ.ΚΑ.) Κορίνθου, δύο Πακιστανοί, ηλικίας 21 και 30 ετών, αντίστοιχα, γιατί κατείχαν 13 γραμμάρια χασίς.
Ο ένας από τους δύο Πακιστανούς πήγε ως επισκέπτης στο κέντρο κράτησης μεταναστών Κορίνθου…
Σχετικά με αυτά που ακούστηκαν τελευταία για ύποπτο κρούσμα με ιό (κοροναϊό) στο νοσοκομείο Κορίνθου η korinthiannews.gr επικοινώνησε με τον διοικητή του νοσοκομείου Κορίνθου και ο κ. Καρπούζης μας ανέφερε μεταξύ άλλων: “Δημιουργήθηκε προβληματισμός, σχετικά με τον ιό που κυκλοφορεί αυτές τις μέρες. Τίποτα περισσότερο. Το μικρό παιδί μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο των Αθηνών…”.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της korinthiannews.gr πρόκειται για ένα μικρό παιδί (τεσσάρων χρονών περίπου) που ήρθε πρόσφατα από την Ιταλία και έχει καταγωγή και από τις δύο χώρες (Ελλάδα -Ιταλία)
Σύμφωνα με πληροφορίες της korinthiannews.grάτομα από το Βέλο είχαν “ρημάξει” στις κλοπές περιοχές των δήμων Βέλου- Βόχας, Κορινθίων και Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ. Είχαν προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους κατοίκους. Τα άτομα αυτά συμμετείχαν σε εγκληματική ομάδα με σκοπό τη διάπραξη διακεκριμένων περιπτώσεων κλοπών σε οικίες, αποθήκες, καταστήματα καθώς και οχημάτων…
Από την αστυνομία αναφέρθηκε μεταξύ άλλων:
“Εξιχνιάστηκαν, ύστερα από μεθοδική έρευνα του Τμήματος Ασφαλείας Κορίνθου, σε συνεργασία με το Αστυνομικό Τμήμα Βέλου – Βόχας, εννέα περιπτώσεις κλοπών και τρεις περιπτώσεις αποπειρών κλοπής, στην ευρύτερη περιοχή της Κορινθίας.
Για τις υποθέσεις αυτές, συνελήφθησαν την Πέμπτη το μεσημέρι, στο Βέλο Κορινθίας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Βέλου-Βόχας, δύο άτομα, ηλικίας 22 και 26 ετών, αντίστοιχα.
Σε βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία για συμμετοχή σε εγκληματική ομάδα, για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών και απόπειρες αυτών, η οποία περιλαμβάνει ακόμη έναν 25χρονο.
Ειδικότερα, την 19.2.2020 το μεσημέρι, στο Βέλο Κορινθίας, ο 22χρονος μαζί με τον 26χρονο αφαίρεσαν τσάντα γυναίκας, η οποία περιείχε χρήματα, κοσμήματα και προσωπικά έγγραφα και στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή.
Μετά από οργανωμένη αστυνομική επιχείρηση, αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Βέλου-Βόχας, την Πέμπτη το μεσημέρι, στο Βέλο Κορινθίας, εντόπισαν ανωτέρω δράστες και τους συνέλαβαν.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης αστυνομικής έρευνας, που διεξήχθη από το Τμήμα Ασφαλείας Κορίνθου, αξιοποιώντας κατάλληλα και συνδυαστικά στοιχεία και ευρήματα, εξακριβώθηκε ότι οι ανωτέρω δράστες, μαζί με τον 25χρονο, κατά το χρονικό διάστημα από την 7.2.2020 έως και την Πέμπτη, συμμετείχαν σε εγκληματική ομάδα με σκοπό τη διάπραξη διακεκριμένων περιπτώσεων κλοπών σε οικίες, αποθήκες, καταστήματα καθώς και οχημάτων.
Από την μέχρι στιγμής έρευνα, προέκυψε ότι οι δράστες, με διαφορετική κάθε φορά σύνθεση, κατά το εν λόγω χρονικό διάστημα, στην Κόρινθο καθώς και σε τοπικές κοινότητες των Δήμων Βέλου-Βόχας, Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων και Κορινθίων, είχαν διαπράξει συνολικά:
τρεις κλοπές σε οικίες και κατάστημα, όπου αφαίρεσαν χρήματα και ηλεκτρικές συσκευές,
τρεις απόπειρες κλοπών σε οικίες και αποθήκη,
πέντε κλοπές οχημάτων, δίκυκλων μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτου, τα οποία βρέθηκαν και αποδόθηκαν στους ιδιοκτήτες τους…”.
Οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης Νίκος
Γόντικας και Γιάννης Κελλάρης σε
επιστολή τους αναφέρουν μεταξύ άλλων: «Κύριε
Περιφερειάρχη όπως είναι γνωστό στην Περιφερειακή ενότητα Κορινθίας,
δραστηριοποιούνται πολλές μεγάλες εργοστασιακές μονάδες, εκ των οποίων αρκετές
ανήκουν στην κατηγορία υψηλής επικινδυνότητας για την πρόκληση κινδύνου
ατυχήματος μεγάλης έκτασης με κυριότερη αυτή των διυλιστηρίων της Μότορ Όιλ.
Αρκετές από αυτές
τις βιομηχανίες διαχειρίζονται μεγάλες ποσότητες εύφλεκτων και τοξικών ουσιών,
ενώ οι αποστάσεις μεταξύ τους είναι μικρές γεγονός που ενέχει και τον κίνδυνο
για την εκδήλωση ενός φαινομένου «ντόμινο» στην περιοχή σε περίπτωση ατυχήματος
ή φυσικής καταστροφής, ενώ η περιοχή αυτή βρίσκεται σε σχετικά μικρή απόσταση
από τον οικιστικό ιστό. Ενδεικτικό στοιχείο της επικινδυνότητας είναι ότι πέντε τουλάχιστον βιομηχανικές
εγκαταστάσεις στην περιοχή έχουν ενταχθεί στη σχετική οδηγία Σεβέζο.
Ο κίνδυνος να
υπάρξει μεγάλο ατύχημα, με πυρκαγιές, εκρήξεις και εκτεταμένη ρύπανση από
τοξικές ουσίες, δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
Τρανό παράδειγμα είναι η καταστροφική πυρκαγιά τον Ιούλη του 2018. Μία
από τις πολλές εστίες της φωτιάς, έφτασε μέχρι το προαύλιο χώρο των
διυλιστηρίων της Μότορ Όιλ, όπου και κατασβήστηκε, προκαλώντας ωστόσο
μεγάλη ανησυχία και ερωτηματικά και αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την παντελή
έλλειψη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για την αντιμετώπιση τέτοιων σοβαρών
καταστάσεων.
Πέρα από το γεγονός
ότι κινδύνεψαν ανθρώπινες ζωές, με τους εργαζόμενους των εργοστασίων της γύρω
περιοχής, να έχουν εγκλωβιστεί και να
παλεύουν οι ίδιοι με τις φλόγες, χωρίς να υπάρχει κανένα σχέδιο διαφυγής
τους, η φωτιά αυτή απέδειξε ότι δεν υπήρχε και απολύτως κανένα σχέδιο εκκένωσης
των κατοίκων της περιοχής αν οι φλόγες έφταναν μέσα στις εγκαταστάσεις των
διυλιστηρίων και των δεξαμενών, με τις συνέπειες που όλοι μας καταλαβαίνουμε.
Ανάλογο περιστατικό με φωτιά στις εγκαταστάσεις της
Μότορ Όιλ εκδηλώθηκε την Παρασκευή 31 Γενάρη 2020 με το σοβαρό τραυματισμό 4
εργαζομένων.
Με έγγραφό μας στις
5-12-2019 ζητήσαμε να μας γνωστοποιήσετε στοιχεία σχετικά με τις ενέργειες της
περιφέρειας Πελοποννήσου για την εφαρμογή της νομοθεσίας σύμφωνα με:
Την αρ. πρωτ.
4026/30-5-2019 Εγκύκλιο της
Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας σχετικά με την ενημέρωση του κοινού
σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην ΚΥΑ
172058/2016 (Οδηγία SEVESO III),
Την αρ. πρωτ. 4900/9-7-2018, 2η Έκδοση Γενικού Σχεδίου Αντιμετώπισης
Τεχνολογικών Ατυχημάτων Μεγάλης Έκτασης (ΣΑΤΑΜΕ) της Γενικής Γραμματείας
Πολιτικής Προστασίας
Από την απάντησή σας (αρ. πρωτ.
334282/80425/2019) επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μας ότι δεν υπάρχει απολύτως κανένα
ολοκληρωμένο σχέδιο αντιμετώπισης τέτοιων μεγάλων κινδύνων. Δεν προσκομίστηκε
και προφανώς δεν έχει καταρτιστεί κανένα Ειδικό Εξωτερικό ΣΑΤΑΜΕ, για καμία
βιομηχανία που εντάσσεται στην ανώτερη βαθμίδα της οδηγίας ΣΕΒΕΖΟ 3, ως
συνέχεια του Εσωτερικού ΣΑΤΑΜΕ που είναι υποχρεωμένες να καταρτίσουν όλες οι
βιομηχανίες που υπάγονται σε αυτή τη κατηγορία.
Είναι εγκληματική
η απουσία τέτοιων σχεδίων σε μια περιοχή άκρως επικίνδυνη και επιβαρυμένη, με
αποτέλεσμα να υπάρχει παντελής άγνοια κινδύνου και τρόπων αντίδρασης των
κατοίκων, των εργαζομένων, των φορέων που βρίσκονται κοντά σε τέτοιες
βιομηχανίες παραγωγής ή αποθήκευσης επικίνδυνων ουσιών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, από τον σχετικό κατάλογο που μας επισυνάψατε απουσιάζουν εμβληματικά τα σχέδια μεγάλων επιχειρήσεων της περιοχής με κυριότερη βέβαια αυτή των διυλιστηρίων της Μότορ Όιλ…»
«Εδώ καράβια χάνονται βαρκούλες αρμενίζουν». Αυτό θυμηθήκαμε με το διαβάσαμε το παρακάτω δελτίο τύπου της βουλευτή της ΝΔ στην Κορινθία Μ. Σούκουλη η οποία ευχαρίστησε όσους την τίμησαν την περασμένη εβδομάδα στην πρωτοβουλία της να μιλήσουν για το γυναικείο φύλο.
«Ένα ευχαριστώ δεν θα είναι ποτέ
αρκετό για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου…», ανέφερε η Μ. Σούκουλη!!!
Η Μ. Σούκουλη ευχαρίστησε μάλιστα ιδιαίτερα την Ντόρα Μπακογιάννη για την παρουσία της στην εκδήλωση!!!
Προς τι όλες αυτές οι ευχαριστίες και η ευγνωμοσύνη της Μ. Σούκουλη; Επειδή έγινε μία εκδήλωση αφιερωμένη στο γυναικείο φύλο και που μεταξύ των ομιλητών βρέθηκε και η Ντόρα Μπακογιάννη;
Περιμέναμε την Μπακογιάννη …να μας πει τι;
…Και ποιο είναι το όφελος για την Κορινθία και τους Κορίνθιους από αυτή την εκδήλωση και από την παρουσία της Ντόρας Μπακογιάννη; …Και στην τελική επειδή κάποιοι πάνε να το κάνουν μείζον θέμα, την επίσκεψη της Ντόρας στην Κορινθία, μπορούν να μας απαντήσουν παράλληλα τι έχει προσφέρει η Μπακογιαννη στην Κορινθία …για να το μάθουμε και εμείς;
Έγινε μία εκδήλωση αφιερωμένη στο γυναικείο φύλο και τίποτα
περισσότερο και η αίθουσα ήταν αναμενόμενο ότι θα είχε κόσμο! Πολιτικοί φίλοι
και συνεργάτες της Σούκουλη μόνο να πήγαιναν θα την γέμιζαν!
Επι της ουσίας για τους Κορίνθιους και το νομό δεν ήταν
τίποτα άλλο παρα μόνο μία εκδήλωση
Και θα συνιστούσαμε στην Μ. Σούκουλη και τους άλλους δύο βουλευτές της ΝΔ στην Κορινθία, Δήμα και Ταγαρά, τον ίδιο ζήλο να τον δείχνουν για να επιλύονται σοβαρά προβλήματα στην Κορινθία.
Έργα για παράδειγμα που θα συνέβαλλαν στην ανάπτυξη της Κορινθίας, που θα έχουν να κάνουν με την διάβρωση των ακτών (κινδυνεύουν περιουσίες ειδικά στην Δυτική Κορινθία), λύση με τους μετανάστες οι οποίοι έχουν υποβαθμίσει το κέντρο της Κορίνθου με την ανοχή όλων, το φράγμα στον Ασωπό …κτλ! Αν γινόταν εκδήλωση που θα έλυνε τέτοια προβλήματα οι πρώτοι που θα χειροκροτούσαν θα ήμασταν εμείς!
…Τώρα τι ακριβώς να χειροκροτήσουμε;
Δεν θα μπούμε καν στην διαδικασία να σχολιάσουμε κάποια “ανθρωπάκια” που τρέχουν να χαιρετήσουν πολιτικούς σαν την Ντόρα …και κάνουν λες και βλέπουν τον πλανητάρχη!
Δείτε τώρα το δελτίο τύπου της Μ. Σούκουλη:
«Ένα ευχαριστώ δεν θα
είναι ποτέ αρκετό για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου
Θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τους πολίτες της Κορινθίας για την μοναδική, απίστευτη, συγκινητική θέρμη, με την οποία αγκάλιασαν την πολιτική μου πρωτοβουλία.
Ευχαριστώ τον Περιφερειάρχη μας, κο Παναγιώτη Νίκα για την ύψιστη τιμή να παρευρεθεί μαζί μας, μεταδίδοντας έμπρακτο μήνυμα ότι δίνει χώρο και λόγο στο γυναικείο φύλο. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον Υφυπουργό Έρευνας και Τεχνολογίας, κο Χρίστο Δήμα με τον οποίο καθημερινά αγωνιζόμαστε ενωμένοι για το καλό της Κορινθίας και της Χώρας. Ευχαριστώ θερμά τον Δήμαρχο Κορινθίων κο Βασίλη Νανόπουλο για την φιλοξενία του στο Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου.
Ευχαριστώ τα μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου για την παρουσία τους, αλλά κυρίως διότι με περιβάλλουν με αγάπη και εμπιστοσύνη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον εκπρόσωπο της Ιεράς Μητρόπολης Κορίνθου, το πολιτικό και αυτοδιοικητικό προσωπικό του Τόπου μας, καθώς και τους εκπροσώπους των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων που με τίμησαν με την παρουσία τους.
Ευχαριστώ την δημοσιογράφο κα Αλεξία Κουλούρη για τον άψογο συντονισμό της συζήτησης μας αλλά και για την ευγενική παρουσία της. Η Δόμνα Μιχαηλίδου με τον τεκμηριωμένο λόγο της κέρδισε το κοινό και απέδειξε ότι η αξιοσύνη δεν είναι θέμα φύλου ή ηλικίας. Τέλος, δεν χρειάζονται περίσσια λόγια για να περιγράψουμε την παρουσία της Ντόρας Μπακογιάννη, η οποία μας χάρισε απλόχερα μια ξεχωριστή εμπειρία δημιουργικής σκέψης και λόγου, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η διαφορετική ματιά των γυναικών έχει μεγάλη αξία.
“Σήμα κινδύνου εκπέμπουν εδώ και μήνες εκπρόσωποι των τοπικών φορέων και σύσσωμη η κοινωνία των Αγίων Θεοδώρων Κορινθίας προς την κυβέρνηση και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για τη συνεχιζόμενη υποστελέχωση του αστυνομικού τμήματος της περιοχής.
Από τα 15 άτομα που υπηρετούσαν προ πενταμήνου, με τις διάφορες αποσπάσεις και μετακινήσεις σε άλλα τμήματα η δύναμη έχει περιοριστεί σε δέκα άτομα, δηλαδή μια ομολογουμένως εφιαλτική αναλογία ενός αστυνομικού ανά 800 κατοίκους αφού η δημοτική ενότητα των Αγίων Θεοδώρων απαριθμεί 8.000 μόνιμους κατοίκους, αριθμός ο οποίος -όπως μας εξηγεί ο θεματικός αντιδήμαρχος της περιοχής Σπύρος Ράτης- υπερδιπλασιάζεται κατά τους θερινούς μήνες.
Αυτά, λοιπόν, τα δέκα άτομα, με ένα μόνο περιπολικό, καλούνται να αστυνομεύσουν μια ευρύτατη γεωγραφική ενότητα που περιλαμβάνει 32 οικισμούς, οι οποίοι αρχίζουν από την Κινέτα και φθάνουν μέχρι τον ισθμό της Κορίνθου.
Αν εξαιρέσουμε τη διοικήτρια και τον εκάστοτε αξιωματικό Υπηρεσίας, ο οποίος παραμένει απαραιτήτως στο τμήμα, τα οκτώ άτομα που απομένουν, όσο και να υπερβάλουν εαυτόν με διπλές βάρδιες και φυσικά απλήρωτες υπερωρίες, αδυνατούν να προσφέρουν ουσιαστικό έργο αστυνόμευσης, με αποτέλεσμα συχνά να παρουσιάζονται περιπτώσεις όπου η αστυνομική παρουσία να καθυστερεί, όπως πρόσφατα με το σοκαριστικό έγκλημα με ληστεία κατά 73χρονης από δύο ρομά, οι οποίοι μετά από ολιγοήμερο ανθρωποκυνηγητό συνελήφθησαν από τους αστυνομικούς σε καταυλισμό ρομά στην Κόρινθο.
Να σημειωθεί ότι, όπως συμβαίνει και σε άλλες περιοχές όπου υπάρχουν οικισμοί όπου διαμένουν ρομά, όπως στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων, η εμπορία και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών, αλλά και οι κλοπές καλά κρατούν. Εάν σε όλα αυτά προστεθούν η παρουσία μιας ανοικτής δομής 500 μεταναστών και της motor oil (δεύτερη σε μέγεθος μονάδας διυλιστηρίων μετά τα ΕΛΠΕ στη χώρα) τότε πολύ πιθανόν να θρηνήσουμε θύματα λόγω της μη έγκαιρης ή και αδυναμίας προσέλευσης της αστυνομίας στο περιστατικό.
«Απευθύνουμε έκκληση προς τον αρμόδιο Υπουργό κ. Χρυσοχοΐδη» επισημαίνει ο αντιδήμαρχος Σπύρος Ράτης «να συμπεριλάβει το Α/Τ των Αγίων Θεοδώρων, κατά προτεραιότητα στις περιοχές όπου θα κληθούν να υπηρετήσουν οι 1.500 νέοι αστυνομικοί. Και ένα τουλάχιστον περιπολικό από τα 190 νέα οχήματα με τα οποία αναμένεται να εξοπλισθεί το σώμα της Αστυνομίας».
Ο λόγος πλέον ανήκει στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη”, αναφέρθηκε στο zougla.gr.