«Συνελήφθη, την Παρασκευή το απόγευμα, στην Κόρινθο, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου, 30χρονος, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσαν αποφάσεις του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Κορίνθου, για κλοπή, απόπειρα εκβίασης και παράβαση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας», αναφέρεται από την αστυνομία.
ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Έχασε τη ζωή της σε τροχαίο ατύχημα τα ξημερώματα… -Τι αναφέρει η αστυνομία
«Το Σάββατο τα ξημερώματα και ώρα 07:00 στο 79,5 χιλιόμετρο της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών- Πατρών, Ι.Χ. επιβατικό όχημα που οδηγούσε 68χρονη, εξετράπη της πορείας του και ανετράπη, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό της 68χρονης. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.
ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Απέδρασε κρατούμενος –Έτρεχε στα χωράφια -Τι αναφέρει η αστυνομία…
“Με έναν εντυπωσιακό τρόπο απέδρασε από τις φυλακές Κορίνθου ένας 16χρονος, ο οποίος αφού κατόρθωσε να αναρριχηθεί στην ταράτσα, στη συνέχεια πήδηξε από ύψος περίπου 12 μέτρων και τράπηκε σε φυγή.
Συγκεκριμένα, ο 16χρονος είχε συλληφθεί πριν δύο ημέρες για κλοπές και σύμφωνα με ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού ΑΝΤ1, αφού κατόρθωσε να αναρριχηθεί στην ταράτσα των φυλακών, έκανε ένα άλμα από ύψος περίπου 10 έως 12 μέτρων χωρίς να τραυματιστεί.
Στη συνέχεια πήδηξε τον φράχτη του σωφρονιστικού καταστήματος και άρχισε να τρέχει στα χωράφια.
Αμέσως κινήθηκε μεγάλη αστυνομική δύναμη προς το σημείο, με την ΕΛ.ΑΣ. να εξαπολύει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό και τη σύλληψή του.
Στήθηκαν μπλόκα σε μεγάλους δρόμους άλλα και σε πιθανά σημεία διαφυγής, ενώ ύστερα από λίγη ώρα ο ανήλικος συνελήφθη από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ.
Η σύλληψή του έγινε πέντε χιλιόμετρα μακριά από τις φυλακές”, αναφέρθηκε στο cnn.gr.

Τι αναφέρει η αστυνομία
«Συνελήφθη, άμεσα την Παρασκευή το μεσημέρι, στην περιοχή της Κορίνθου, από αστυνομικούς της Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Κορινθίας, ανήλικος, ο οποίος λίγο νωρίτερα είχε αποδράσει από τις Δικαστικές Φυλακές Κορίνθου.
Ειδικότερα, ο ανήλικος, ο οποίος ήταν κρατούμενος για ληστείες, εντοπίσθηκε την Παρασκευή λίγη ώρα μετά στην περιοχή της Κορίνθου και συνελήφθη.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κορίνθου, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο, διενεργούνται από το Αστυνομικό Τμήμα Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.
Το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟP 5 της εβδομάδας…
Το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΡ 5 της εβδομάδας μέχρι και την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου είναι:

1.ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ο Ταγαράς, ο Δήμας και …οι συγχαρητήριες ανακοινώσεις!

2.ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Ξεφεύγει η κατάσταση! -Μετανάστες έκλεισαν το δρόμο!!! -Ταλαιπωρία για τους…

3.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ποιοι πήραν ξαφνικά “αέρα” στο συνδυασμό του Π. Καλλίρη;

4.ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Νανόπουλε με το “καλημέρα” ξεσηκώσατε και τον ΠΑΣ Κόρινθος!

5α.ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: …Έγιναν μαλλιά κουβάρια στον ίδιο συνδυασμό σε χρόνο ρεκόρ! -Του…

β. ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Ο Καλλίρης τα είπε, ο Νανόπουλος όμως …κατάλαβε τη σοβαρότητα…
(01:45)

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: …Προκαλεί ο Νανόπουλος! -Τι αναφέρει για τον Πνευματικό και τους μετανάστες…
Σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου ο νέος δήμαρχος Κορινθίων Β. Νανόπουλος ανέφερε μεταξύ άλλων: «Με ενέργειες του δήμου, με υπεύθυνη και σοβαρή στάση αντιμετωπίστηκε το ζήτημα της ανοιχτής δομής μεταναστών, δεν μεταφέρθηκαν νέοι μετανάστες σε ξενοδοχεία και διαμερίσματα της Κορίνθου, υπήρξαν επαφές στα αρμόδια Υπουργεία και αποτελεσματική κινητοποίηση της αρχής. Αίτημα του Δήμου παραμένει η διασπορά σε όλες τις πόλεις. Και η Κλειστή και η Ανοιχτή Δομή ξεκίνησαν επί των ημερών του κ.Πνευματικού…».

ΣΣ. …Τι μας λέτε κε Νανόπουλε! Επι θητείας δικής σας πάντως μπήκαν οι πρώτοι μετανάστες, της ανοιχτής δομής, στο πρώην στρατόπεδο της Κορίνθου. Εκεί δεν σας είδαμε κε Νανόπουλε να αντιδράτε δυναμικά, βάζοντας απορριμματοφόρα στις εισόδους του πρώην στρατοπέδου …κτλ!
Μπορείτε επίσης να μας εξηγήσετε την παρακάτω δήλωση που κάνατε: “…Με ενέργειες του δήμου, με υπεύθυνη και σοβαρή στάση αντιμετωπίστηκε το ζήτημα της ανοιχτής δομής μεταναστών…”.
Πως αλήθεια αντιμετωπίστηκε το ζήτημα της ανοιχτής δομής μεταναστών κε Νανόπουλε;
Από τότε που ήρθαν οι μετανάστες στην ανοιχτή δομή, στον πρώην στρατόπεδο της Κορίνθου, μέχρι και σήμερα σας βλέπουμε …σχετικά ήρεμο! Θεωρείτε ίσως σωστό και ωραίο να υπάρχουν επιπλέον μετανάστες χωρίς να φυλάσσονται στο κέντρο της Κορίνθου δίπλα από τα σπίτια! Μην το αγγίζετε αυτό το θέμα κε Νανόπουλε γιατί θεωρούμε εκτίθεστε ανεπανόρθωτα στα μάτια των δημοτών σας!
Επίσης αν, λέμε αν, θεωρείτε τώρα ότι με μία κινητοποίηση που κάνατε στον Ισθμό έχοντας πάρει μαζί και τα απορριμματοφόρα του δήμου καταφέρατε να αποτρέψετε να έρθουν και άλλοι μετανάστες στην πόλη της Κορίνθου (στα ξενοδοχεία της πόλης), σας λέμε… μην βιάζεστε να το πανηγυρίσετε! Ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει μέχρι να τελειώσει η θητείας σας στο δήμο …και τότε το ξανασυζητάμε!

Σε ότι αφορά τώρα τους τρεις Κορίνθιους βουλευτές της ΝΔ Ταγαρά, Δήμα και Σούκουλη, …καμία ΔΥΝΑΜΙΚΗ αντίδραση! …Απλοί παρατηρητές τη στιγμή που το πρώην στρατόπεδο της Κορίνθου έχει γεμίσει με μετανάστες!!! Πολύ περισσότερο ότι επι θητείας τους (και θητείας της ΝΔ) δημιουργήθηκε και η ανοικτή δομή στο πρώην στρατόπεδο της Κορίνθου, ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ!
…Συνεχίστε έτσι!
Οι υπουργοί στην Κορινθία …και οι μετανάστες!
Αναπληρωτής υπουργός την προηγούμενη φορά ο Κορίνθιος Ν. Ταγαράς και λειτουργούσε για πρώτη φορά το κέντρο μεταναστών στην Κόρινθο (κυβέρνηση της ΝΔ, πριν αναλάβει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ).
Υφυπουργός αυτή τη φορά (το 2019) ο Κορίνθιος Χ. Δήμας και λειτούργησε για πρώτη φορά η ανοιχτή δομή (μεταναστών) στο πρώην στρατόπεδο της Κορίνθου (δίπλα από τα σπίτια)!!!
Ταγαράς και Δήμας και αυτή τη φορά βουλευτές Κορινθίας. Βουλευτές ήταν και την προηγούμενη που ήρθαν για πρώτη φορά οι μετανάστες στο πρώην στρατόπεδο της Κορίνθου
Μπορεί να γίνει και χειρότερα! Να υπουργοποιηθεί για παράδειγμα το 2020 και ο Ν. Ταγαράς. Να έχουμε δηλαδή δύο υπουργούς στην Κορινθία (Ταγαρά και Δήμα) και από την άλλη την Κόρινθο …να γεμίζει με μετανάστες.
…Ας το δω και αυτό!
(ΤΑΡΖΑΝ)
ΚΟΡΙΝΘΙΑ: …Ακόμα περιμένουν τα χρήματα μετά τις καταστροφές του “Ζορμπά”!!!
…Αυτά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν! Ακόμα περιμένουν τα χρήματα οι δήμοι στην Κορινθία μετά τις μεγάλες καταστροφές του Ζορμπά!!! Κοντεύει να ολοκληρωθεί ενάμισι χρόνος και ακόμα αυτά τα χρήματα δεν έχουν δοθεί για τα έργα αποκατάστασης οδικών υποδομών και αντιπλημμυρικής θωράκισης, για τις φυσικές καταστροφές του «Ζορμπά» τον Σεπτέμβριο του 2018
«Ο βουλευτής Κορινθίας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Ψυχογιός, κατέθεσε στη Βουλή Αναφορά προς τον Υπουργό Οικονομικών με την οποία αιτείται την επίσπευση των πληρωμών, προς όλους τους Δήμους του Νομού, για τα έργα αποκατάστασης οδικών υποδομών και αντιπλημμυρικής θωράκισης, που χρηματοδότηθηκαν από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, κυρίως για τις φυσικές καταστροφές του «Ζορμπά» τον Σεπτέμβριο του 2018.
Η Αναφορά κατατέθηκε προς ενίσχυση της Επιστολής που υπογράφεται από το σύνολο των Δημάρχων του Νομού Κορινθίας προς τον αρμόδιο Υπουργό, με την οποία ζητείται η άμεση καταβολή των σχετικών χρηματοδοτήσεων που είχαν εξασφαλιστεί μέσα από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (2018ΣΕ87100001, ΣΑΕ 871), ώστε να μην δημιουργηθεί κίνδυνος για την ολοκλήρωση των έργων, τα οποία έχουν ήδη συμβασιοποιηθεί και εκτελούνται.
Πρόκειται για έργα που αφορούν στην αποκατάσταση οδικών υποδομών και συνοδών υδραυλικών εργασιών. Είναι προφανές ότι η φύση των εργασιών είναι ύψιστης σημασίας για την οδική ασφάλεια και την αντιπλημμυρική προστασία των μόνιμων κατοίκων και των επισκεπτών του Νομού.
Τα απαραίτητα ποσά έχουν δεσμευτεί στον Κρατικό Προϋπολογισμό ήδη από την άνοιξη του 2019 από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με τις σχετικές αποφάσεις του αρμόδιου Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με σκοπό την αποκατάσταση και βελτίωση των υποδομών, αλλα και την ανακούφιση των τοπικών κοινωνιών που επλήγησαν από τα ακραία καιρικά φαινόμενα», αναφέρεται από το γραφείο τύπου του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας Γ. Ψυχογιού.
Κ.Ν

ΚΟΡΙΝΘΟΣ: Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επέμβαση στο γόνατο της αθλήτριας…
Δείτε την ανακοίνωση στο facebook από τον ΑΣΠ Κόρινθος (βόλεϊ γυναικών):

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Γρ. Κλαδούχος: “Το μεγάλο πρόβλημα του δήμου είναι η ανεπάρκεια σχεδιαστικών ικανοτήτων…”
-Γράφει ο Γρηγόρης Κλαδούχος (Ξυλόκαστρο)
“ΕΝΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
Το μεγάλο πρόβλημα του Δήμου, αλλά και της τοπικής αυτοδιοίκησης γενικότερα είναι η ανεπάρκεια σχεδιαστικών ικανοτήτων. Αποτελεί ωστόσο προϋπόθεση η κατάκτηση συνείδησης θεσμικής ευθύνης από τους κατόχους των πολιτικών διευθύνσεων του Δήμου, από τους κατέχοντες τα κεντρικά γραφεία μέχρι και τις μικρότερες αντιπολιτεύσεις.
Η απουσία μίας αντίληψης ευθύνης και σεβασμού και προς τα μέλη της Επιτροπής Διαβούλευσης αποδεικνύεται από το γεγονός ότι δύο κείμενα αναφερόμενα σε προϋπολογισμό και τεχνικά έργα για το 2020 δόθηκαν κατά την διάρκεια της συνεδρίασης. Πέρα από αυτό δεν χορηγήθηκε μία αιτιολογική έκθεση, (απουσία τέτοιας εισήγησης και στο Δημοτικό Συμβούλιο), που να ισχυροποιεί τις επιλογές που οδηγούν στις κατανομές και την αξιολογημένη ιεράρχηση των έργων, που προτείνονται.
Οι κατευθύνσεις του τεχνικού προγράμματος και του προϋπολογισμού πρέπει να υποστηρίζουν τον Στρατηγικό Σχεδιασμό του Δήμου. Επιπρόσθετα, πρέπει να απαντούν α) σε ποιους τομείς της οικονομίας επενδύουμε και β) ποιους συντελεστές παραγωγής θα θέσουμε ως βάση εκκίνησης μίας ανορθωτικής πορείας.
Σε συνθήκες κοινωνικής και παραγωγικής αποδιάρθρωσης η απάντηση πρέπει να δοθεί από την επαναπρόταση του Δήμου ως ένα λειτουργικό τοπικό σύστημα και στα δύο συνθετικά του μέρη, τους δύο πρώην δήμους, που τον αποτέλεσαν.
1. Κάθε υποδομή έχει ως αποστολή την δημιουργία δικτύων, στην υπηρεσία της κοινωνικής και παραγωγικής βιωσιμότητας. Η άρση ασυμμετρίας παραλίας-ενδοχώρας πρέπει να επιδιωχθεί με επένδυση υποδομών, κυρίως επικοινωνιακών στην ενδοχώρα, με δρόμους και υπηρεσίες, γιατί εκεί βρίσκεται ένας παραγωγικός χώρος σε απαξίωση. Στην ενδοχώρα απαιτούνται ποσοτικές επενδύσεις, ενώ στην παραλιακή ζώνη, επενδύσεις ποιοτικοποίησης του οικιστικού τοπίου.
2. Στην διάρκεια της συζήτησης στην επιτροπή διαβούλευσης ετέθη το ζήτημα των αγροτικών αρδεύσεων. Συζητήσεις και λόγος πολύς περί νερών, αλλά ας επανέλθει η λογική.Το νερό είναι ένα από τα μέσα που χρειαζόμαστε για την αγροτική παραγωγή.
Δεν μπορούμε να μιλάμε συνεχώς για τα νερά και να μην γίνεται ποτέ μία συζήτηση για αυτά που η άρδευση υπηρετεί: τα προϊόντα. Πέρασε ο καιρός των μαζικών προϊόντων χωρίς ποιότητα, χωρίς ταυτότητα, στο τσουβάλι ή στην κάσσα. Απαιτείται παραγωγική συνείδηση με υψηλή ένταση γνώσης και με την εισαγωγή της λογικής της «αριστείας» του προϊόντος. Έχουμε ανάγκη διατροφικής γεωργίας ποιοτικών σταθερών για την αυτοκατανάλωση και τις εξαγωγές.
3. Σήμερα είναι λίγα τα κεφάλαια, που διαχειρίζεται ο Δήμος για τεχνικά έργα. Ωστόσο, με τις αντιλήψεις που κυριαρχούν και που διακρίνουμε στους περισσότερους δήμους, και πολλά αν είχαν, θα τα σκόρπιζαν σε πολλά και ανιεράρχητα μικροέργα, που καμία αποδοτικότητα δεν θα είχαν. Όμως, οι σύγχρονες αντιλήψεις αποδίδουν στην ανασυγκρότηση των κοινωνικών σχέσεων το σπουδαιότερο κεφάλαιο, και στην γνώση και την οικονομία του πολιτισμού τις βάσεις μίας μεταβιομηχανικής και μεταχρηματιστικής εποχής.
Η κοινή συνείδηση εντοπιότητας και ένας ορίζοντας κοινών στόχων, το πολιτισμικό κεφάλαιο, το ιστορικό κληροδότημα, οι τέχνες, τα γράμματα, και ο υλικός πολιτισμός, όπως ο οινογαστρονομικός, με καινοτομικές προτάσεις θα συντελέσουν σε ένα πεδίο συλλογικής αναφοράς, μία νεοκοινοτιστική αντίληψη του δήμου. Είναι απαραίτητο οι εκπαιδευτικοί και πολιτισμικοί θεσμοί να επεξεργαστούν και δρομολογήσουν την επανασχέτιση της κοινωνίας με τον συμβολοποιημένο χώρο της.
Δυστυχώς, οι κοινωνίες μας στους δήμους,περιθωριοποιημένες και σε συστήματα μικροεγωϊσμών και κομματοϋπαλληλίας,δεσμευμένες από άγνοια των αιτίων της παρακμής, σέρνονται χωρίς δυνατότητες να συγκροτήσουν αυθεντικές ηγεσίες και συλλογικά υποκείμενα πολιτικής αυτοπαραγωγής.
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ:Οι παραπάνω απόψεις κατατέθηκαν στις 11 Δεκεμβρίου 2019 στην Επιτροπή Διαβούλευσης του Δήμου, στην οποία μετέχω μετά από πρόταση της Σύμπραξης Δημοτών – του Φ. Μπρακούλια. Από την συζήτηση εκεί αλλά και στο Δημοτικό Συμβούλιο διαφαίνεται η απουσία αφετηριών στην ιεράρχηση έργων.Το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν γνωρίζουν τα βασικά προαπαιτούμενα μιας ιδέας τοπικής ανάπτυξης. Το μεγάλο πρόβλημα είναι η αυτοπεποίθηση της άγνοιας και η άρνηση να μάθουν.
Γιατί μόνο όταν διαθέτεις ένα βασικό σώμα ιδεών μπορείς να εξειδικεύεις. Γι΄ αυτό και τα τεχνικά προγράμματα δεν είναι απότοκα βαθιάς κριτικής σκέψης, αλλά ανακυκλώσιμες εκθέσεις με πολλούς αριθμούς και κωδικούς, διεκπεραίωση του χρόνου, αειθαλής επανάληψη του παρελθόντος.
Γρηγόρης Κλαδούχος / Ξυλόκαστρο / 18 Δεκεμβρίου 2019″

