(00:40)
Δείτε την πρόσκληση:

Από τη μητρόπολη Κορίνθου αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2020, το απόγευμα, στην «Κροκίδειο» Αίθουσα στην Κόρινθο, η καθιερωμένη Κατηχητική συνάντηση της ειδικής Σχολής πνευματικού καταρτισμού της Ιεράς Μητροπόλεώς μας με τον γενικό τίτλο «Εις οικοδομήν του σώματος του Χριστού».
Προσκεκλημένος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου ο Διευθυντής του Ρ/Σ της Εκκλησίας της Ελλάδος και Θεολόγος κ. Αλέξανδρος Κατσιάρας,ο οποίος ομίλησε με θέμα: «Αποχωρισμός –Αποχωρισμοί… Ένα μεγάλο γιατί».
Ο κ. Κατσιάρας με συνοπτικό, θεολογικό και τεκμηριωμένο Βιβλικό και «ψυχολογικό» λόγο ανέλυσε την έννοια του αποχωρισμού. Ποιο συγκεκριμένα τόνισε ότι η ζωή του ανθρώπου ξεκινά με έναν αποχωρισμό, το έμβρυο αποχωρίζεται – αποκόπτεται κυριολεκτικά από την μητέρα του, και με αποχωρισμό τελειώνει η ζωή του, όταν ο άνθρωπος αφήνει, αποχωρίζεται τους οικείους του και τα επίγεια.
Παρ᾿ όλο που όλοι οι αποχωρισμοί είναι επώδυνοι, και κατά βάθος δεν τους επιθυμούμε, ωστόσο είναι αναγκαίοι για να διαμορφώσουμε υγιή στάση απέναντι στην ζωή και στους άλλους. Μόνο μέσω του αποχωρισμού μπορούμε να αντιληφθούμε τον άλλον ως μία ύπαρξη διαφορετική από εμάς, με την οποία μπορούμε να αναπτύξουμε σχέση αγάπης και σεβασμού. Αν δεν αποδεχτούμε την αναγκαιότητα και το γεγονός του αποχωρισμού, τότεή θα δημιουργούμε δεσμούς εξάρτησης με τους άλλους ή θα είμαστε εντελώς αποστασιοποιημένοι από αυτούς.
Ολοκληρώνοντας, ο κ. Κατσιάρας κατέστησε σαφές ότι, μελετώντας την Αγία Γραφή, βλέπουμε πως η πράξη του αποχωρισμού – ύψιστό πρότυπο της οποίας είναι ο Ιησούς Χριστός – αποτελεί βασική προϋπόθεση για την κοινωνία και παραμένει η ουσία του σχεδίου της Θειας Οικονομίας μετά την πτώση του ανθρωπίνου γένους…».
Από το δήμο Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης αναφέρεται: “Η τριήμερη διοργάνωση Eco-Fest 2020 έλαβε χώρα το τριήμερο 18, 19 και 20 Ιανουαρίου 2020 στην Τεχνόπολη στο Γκάζι. Ήταν μία διοργάνωση – γιορτή αφιερωμένη στις Πράσινες Πόλεις, τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Ηλεκτροκίνηση.
Στα πλαίσια της διοργάνωσης, την Κυριακή παρακολουθήσαμε το συνέδριο Ηλεκτροκίνησης “Eco-Mobility Conference”, το μεγαλύτερο συνέδριο για την Ηλεκτροκίνηση και τα εναλλακτικά καύσιμα, με ομιλητές από την κεντρική πολιτική σκηνή, την τοπική αυτοδιοίκηση και τον ιδιωτικό τομέα.
Έχοντας σαν στόχο ο Δήμος μας να προετοιμαστεί για τις ραγδαίες εξελίξεις οι οποίες αναμένονται στον τομέα της αστικής κινητικότητας, αλλά και του ενεργειακού μετασχηματισμού, είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με εκπροσώπους πρωτοπόρων δήμων όπως ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Τρικαίων κ. Παπαστεργίου και ο Δήμαρχος Ρεθύμνου κ. Μαρινάκης.
Η συνεργασία και η μεταφορά τεχνογνωσίας και εμπειρίας θα δώσει την ευκαιρία στον Δήμο μας να ακολουθήσει τις απαιτήσεις μιας νέας και διαρκώς εξελισσόμενης πραγματικότητας”.
…Με το που ανακοίνωσε την Σακελλαροπούλου ο πρωθυπουργός για πρόεδρο της Δημοκρατίας …πρόλαβε η βουλευτής της ΝΔ στην Κορινθία Μ. Σούκουλη να βγάλει ανακοίνωση και να μιλήσει για την σύγχρονη Ελληνίδα, για την διπλή χαρά της …κτλ!
… Είχαμε αρκετές επιφυλάξεις για το αν θα βγάλει ανακοίνωση η Σούκουλη σχετικά με το αν συμφωνεί ή όχι με την πρόταση του πρωθυπουργού για πρόεδρο της Δημοκρατίας!
…Βρε θα τρελαθούμε τελείως; Να βλέπαμε την Μ. Σούκουλη να είναι το ίδιο “λαλίστατη” και με άλλα ΣΟΒΑΡΑ θέματα που αφορούν την Κορινθία …καλά θα ήταν! Εδώ γέμισε η Κόρινθος με μετανάστες, δημιουργήθηκε και η ανοιχτή δομή και οι Κορίνθιοι βουλευτές της ΝΔ …κάνουν πως δεν βλέπουν! …Ούτε λέξη! …Εντελώς τυχαία γα αυτό το ΣΟΒΑΡΟ θέμα, της ανοιχτής δομής δίπλα από τα σπίτια στην Κόρινθο, δεν υπάρχουν ανακοινώσεις!!!
Από τους Ταγαρά και Δήμα δεν περιμέναμε τίποτα. …Κατάπιαν πριν λίγα χρόνια τους πρώτους μετανάστες που έφερε η ΝΔ και ο Δένδιας στο στρατόπεδο της Κορίνθου, ενώ ήταν οι ίδιοι βουλευτές! Απλά τώρα δεν μιλάει και η Σούκουλη…

Δείτε τώρα την ανακοίνωση της Μ. Σούκουλη:
«Η πρόταση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη να προτείνει για ΠτΔ την κα Αικατερίνη Σακελλαροπούλου σηματοδοτεί έμπρακτα την πεποίθηση μας ότι η αξιοσύνη, η ικανότητα και η εντιμότητα δεν είναι θέμα φύλου.
Παράλληλα όμως σηματοδοτεί και μια ισχυρή αναγνώριση στο πρόσωπο της σύγχρονης Ελληνίδας, καθώς και της συμβολή της σε όλες τις πτυχές της ελληνικής κοινωνίας. Προσωπικά, ως η μοναδική Γυναίκα βουλευτής από όλο το φάσμα του κοινοβουλευτικού τόξου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, αισθάνομαι διπλή χαρά που ο Πρωθυπουργός εξέπεμψε, προς κάθε κατεύθυνση, ένα ισχυρό μήνυμα εμπιστοσύνης στις δυνατότητες μας ακόμα και στο χώρο της ενεργής πολιτικής. Η Αρχή Έγινε.»
Φ.Ν
Από τη Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας αναφέρεται:
«Η μεγάλη των «Ιδιωτών» Σχολή
Σε μια κριτική προσέγγιση της εξίσωσης των επαγγελματικών δικαιωμάτων όσων αποφοιτούν από Δημόσια Πανεπιστήμια και όσων λαμβάνουν τίτλους κολλεγίων και Πανεπιστημίων του εξωτερικού, σύμφωνα με το πλαίσιο νόμου που κατατέθηκε στην βουλή και αναμένεται να ψηφιστεί στις 21/1/2020, ας ρίξουμε μια ματιά σε ένα πιθανό σενάριο επόμενης μέρας, βήμα, βήμα:
Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
Μια νέα μεταβλητή προκύπτει για μαθητές και εκπαιδευτικούς που αφορά στην οικονομική επιφάνεια των γονέων, ως προς το τι επαγγελματικό προσανατολισμό θα επιλέξουν τα παιδιά τους…
Έφηβοι που οι γονείς τους θα μπορούν να καλύψουν υπέρογκα ποσά σπουδών, πιθανόν και να αναρωτιούνται προς τι η εκπαίδευση του Λυκείου. Έφηβοι με γονείς που δυσκολεύονται οικονομικά, πιθανόν και να αναρωτιούνται προσθετικά προς τι η εκπαίδευση στο Λύκειο, προς τι το άγχος και ο μόχθος των Πανελληνίων και προς τι η εισαγωγή και στο Πανεπιστήμιο, σκεπτόμενοι ότι τα πτυχία των Πανεπιστημίων απαξιώνονται και στην επαγγελματική τους αποκατάσταση θα έχουν να «συναγωνιστούν» και τους απόφοιτους των κολλεγίων.
Εκπαιδευτικοί που θα έχουν πιθανόν να διαχειριστούν μια νέα, σκληρή μαγιά αντιλήψεων των εφήβων που βασίζεται στο «έχειν» ή δεν «έχειν», στην απονοηματοδότηση του μορφωτικού υλικού και τελικά σε κυνική απαξίωση του ευαίσθητου και πολυπαθούς αγαθού της εκπαιδευτικής διεργασίας.
Στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση:
Ποιο Δημόσιο Πανεπιστήμιο θα λάβει το 20% της κρατικής χρηματοδότησης με ανταγωνιστικά πλέον κριτήρια (επιδοτήσεις για ερευνητικά προγράμματα, προσέλκυση αλλοδαπών φοιτητών) που οδηγούν σε μη ανταλλαγή τεχνογνωσίας και διακοπή διαπανεπιστημιακών συνεργασιών μεταξύ των Δημοσίων Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων, δηλαδή σε ακαδημαϊκή συρρίκνωση και εσωστρέφεια? Ανταγωνισμός λοιπόν πλέον μεταξύ των Πανεπιστημίων και μια πρώτη προσομοίωση στην τακτική της ιδιωτικοποιημένης εκπαίδευσης και στο κολλεγιακό πνεύμα.
Επιπρόσθετα, τα κολλέγια δεν υπόκεινται σε οποιουδήποτε είδους αξιολόγηση, όπως επιβλήθηκε στα Δημόσια Πανεπιστήμια.Αλήθεια, για ποιο λόγο άραγε δεν προηγείται η αξιολόγηση των Κολλεγίων της αξιολόγησης των Δημοσίων Πανεπιστημίων, προτού τους αναγνωριστούν εργασιακά δικαιώματα στον δημόσιο τομέα?
Οι φοιτητές επόμενο είναι να αντιδράσουν ξανά καθώς καταπατώνται εργασιακά τους δικαιώματα με παράλληλη υποβάθμιση των τίτλων σπουδών τους. Με το προς ψήφιση σχέδιο νόμου, απόφοιτοι κολλεγίων και Πανεπιστημίων της αλλοδαπής ξεκινούν να δικαιούνται να διορισθούν σε θέσεις του Δημοσίου, θέσεις οι οποίες προϋποθέτουν αναγνώριση από τον ΔΟΑΤΑΠ (δημόσιος φορέας αναγνώρισης τίτλων της αλλοδαπής), προαπαιτούμενο το οποίο στους επικείμενους διορισμούς των εκπαιδευτικών καταργείται βάσει του νέου σχεδίου νόμου της κυβέρνησης. Το άρθρο 16 του Συντάγματος ρητά αναφέρει ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά και μόνο από Δημόσια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, κάτι το οποίο φαίνεται να καταστρατηγείται με τις νέες βλέψεις της κυβέρνησης και του υπ. Παιδείας.
Στον επαγγελματικό στίβο (αρένα πλέον) της Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης:
Χιλιάδες ικανοί υποψήφιοι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης θα οδηγηθούν άμεσα σε καθεστώς μακροχρόνιας ανεργίας. Η ψαλίδα των υποψηφίων βάσει ταξικών κριτηρίων θα μεγαλώσει, παρέχοντας αθρόα εργασιακά δικαιώματα σε ανώτατα οικονομικά στρώματα, στερώντας τα από τα μεσαία και κατώτερα. Συγκεκριμένα οι τίτλοι σπουδών τους από Δημόσια Πανεπιστήμια αποκτούν επαγγελματική ισοτιμία με τους τίτλους κολλεγίων και Πανεπιστημίων του εξωτερικού, αρχίζοντας με τους διορισμούς των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, χωρίς απαραίτητα οι τελευταίοι να έχουν αναγνωριστεί από το Ελληνικό Κράτος και τον αρμόδιο δημόσιο φορέα Πιστοποίησης (ΔΟΑΤΑΠ).
Αλήθεια, έχει αναρωτηθεί η «άριστη και περήφανη» κ. Κεραμέως, ποια η ζήτηση της αγοράς εργασίας στον δημόσιο τομέα όσον αφορά στις Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης αιτήσεις, ώστε να δικαιολογεί την πρόσθεση και των κολλεγιακών τίτλων και των Πανεπιστημίων του εξωτερικού? Να υπάρχει άραγε κάποια καταγραφή για να έχουμε την αναλογία των προς προκήρυξη ΘΕΣΕΩΝ με το πλήθος των ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ? Ή να μπορεί άραγε και κάποιος αιτών να μας απαντήσει σχετικά για το μήκος των excel των πινάκων των υποψηφίων?
Δεν αποτελεί έκπληξη ότι διάλογος της κυβέρνησης και του υπ. Παιδείας με τους εμπλεκόμενους ακαδημαϊκούς και επαγγελματικούς φορείς (Σύλλογος Διδακτικού προσωπικού της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ, Σύγκλητος ΕΜΠ, Διδάσκοντες Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. κα), τους φοιτητές των Δημοσίων Πανεπιστημίων και τους υποψήφιους εργαζόμενους στον Δημόσιο τομέα, οι οποίοι αντιτίθενται στις αιφνιδιαστικές νομοθετικές ρυθμίσεις και στην άκρατη ιδιωτικοποίηση βασικών και δημόσιων αγαθών, είναι ανύπαρκτος. Μάλλον αποτελεί ακόμα μια κάθετη επιβολή του κυβερνητικού moto «νόμος και τάξη» προς θεσμικούς φορείς πλέον που προασπίζονται δικαιώματα και δημόσια συμφέροντα και αγαθά.
Εν κατακλείδι, η εξίσωση των εργασιακών δικαιωμάτων Δημοσίων Πανεπιστημίων και κολλεγίων, είναι το θεμέλιο για την επέκταση των ανισοτήτων και της σταδιακής δημιουργίας δύο κατηγοριών μαθητών, φοιτητών, εργαζομένων με νομοθετικές τροπολογίες που επιβάλλονται με το αίτημα του κατεπείγοντος, φθηνά προσχήματα και επικίνδυνες αντισυνταγματικές προεκτάσεις».
«Πετύχαμε τη χρηματοδότηση για τη διοργάνωση ημερίδας με τίτλο «Αστικό Περιβάλλον και Εναλλακτικές Μετακινήσεις. Μετατροπές στο δημόσιο χώρο με επιπτώσεις στην υγεία και την ποιότητα ζωής» στον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων.
Αντικείμενο της ημερίδας είναι η ανάδειξη της σημασίας του δημόσιου χώρου σε συσχέτιση με τη δημόσια υγεία και την ποιότητα ζωής και την προαγωγή των εναλλακτικών μετακινήσεων μέσα από μία οργανωμένη πολεοδομική και κυκλοφοριακή προσέγγιση, με έμφαση στο περπάτημα, το ποδήλατο και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, οι οποίες συμβάλλουν στην προστασία και διατήρηση του πλούσιου φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής, αλλά και στην αξιοποίηση και ενίσχυση του τουριστικού χαρακτήρα του Δήμου.
Το έργο προϋπολογισμού 15.000,00 ευρώ υπάγεται στο Χρηματοδοτικό Πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου «ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ» για το έτος 2019, στον Άξονα Προτεραιότητας 3: «Λοιπές δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου 2019», Μέτρο “Οικονομική Υποστήριξη Εξωστρεφών Δράσεων 2019”, σε συνέχεια της με αριθμ. πρωτ. 5182/9-10-2017 και κωδικό «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ-2017» Πρόσκλησης του Πράσινου Ταμείου.
Η ημερίδα θα συμβάλλει στην αύξηση της εξωστρέφειας και τη διάχυση της γνώσης για την αναδιοργάνωση των μετακινήσεων της καθημερινότητας με άξονα την ενίσχυση της βιώσιμης κινητικότητας μέσα από τις δράσεις που υλοποιεί ο Δήμος και την επαναοριοθέτηση του δημοσίου χώρου με ανάκτηση αυτού προς όφελος των ευάλωτων και εμποδιζόμενων χρηστών», αναφέρεται από το δήμο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ.
Από το δήμο Λουτρακίου-Π-Αγ.Θ αναφέρεται: «Με την αναστολή της λειτουργίας του Κέντρου Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών (Κ.Δ.Α.Υ. Μπολατίου) λόγω της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε προσφάτως στις εγκαταστάσεις του, ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων διακόπτει την αποκομιδή των απορριμμάτων των μπλε κάδων ανακύκλωσης, καθώς δεν υπάρχει άλλη μονάδα σε κοντινή απόσταση ικανή να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μας.
Για το λόγο αυτό, παρακαλούνται οι δημότες να μην εναποθέτουν τα ανακυκλώσιμα υλικά στους μπλε κάδους, αλλά να τα διατηρούν προσωρινά στις οικείες τους, μέχρι να αποκατασταθεί η λειτουργία του Κέντρου Διαλογής.
Η Δημοτική Αρχή ευχαριστεί τους δημότες για τη συνεργασία και ζητάει να δείξουμε όλοι κατανόηση καθώς προτεραιότητά μας είναι η προάσπιση της δημόσιας υγείας”.

Ασθενής σεισμική δόνηση σημειώθηκε χθες ανοικτά του Ξυλοκάστρου.
Δείτε το επίκεντρο του σεισμού:

Κ.Ν
«Συνελήφθη το Σάββατο το απόγευμα, στο Κιάτο , από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σικυωνίων, 52χρονος, γιατί κατείχε ποσότητα κάνναβης, συνολικού βάρους -10,8- γραμμαρίων, τσιγαριλίκι κάνναβης, καθώς και -47- ναρκωτικά δισκία, τα οποία κατασχέθηκαν», αναφέρεται από την αστυνομία.