Αρχική Blog Σελίδα 1593

ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Διέφυγε εμβολίζοντας περιπολικό!-Πως οι αστυνομικοί σταμάτησαν το όχημα και πως τραυματίστηκε ο δράστης!

Εκκρεμούσαν σε βάρος του 7 καταδικαστικές αποφάσεις συνολικής ποινής φυλάκισης 64 ετών…

“Συνελήφθη, το Σάββατο το πρωί, σε οικία στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κορίνθου και της Ειδικής Κατασταλτικής Αντιτρομοκρατικής Μονάδας (Ε.Κ.Α.Μ.), 44χρονος, ο οποίος αναζητούνταν για σωρεία διωκτικών εγγράφων.

Ειδικότερα εκκρεμούσαν σε βάρος του 7 καταδικαστικές αποφάσεις, συνολικής ποινής φυλάκισης 64 ετών και δύο 2 μηνών και χρηματικής ποινής 50.000 ευρώ για διακεκριμένες κλοπές, πλαστογραφίες, απάτες, υπεξαιρέσεις και υφαρπαγή ψευδούς βεβαίωσης καθώς και 2 εντάλματα σύλληψης ανακριτικών Αρχών για απατή και πλαστογραφία

Επιπλέον, συνελήφθη για υπόθαλψη και ο ημεδαπός ιδιοκτήτης της οικίας στην οποία εντοπίσθηκε και είχε βρει καταφύγιο ο 44χρονος φυγόποινος.

Σημειώνεται ότι, χθες το μεσημέρι, σε οίκημα στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, είχε εντοπιστεί και πάλι ο παραπάνω 44χρονος αναζητούμενος, ο οποίος αντιλαμβανόμενος την παρουσία των αστυνομικών επιβιβάστηκε σε όχημα και αφού κινήθηκε κατά των αστυνομικών, διέφυγε εμβολίζοντας περιπολικό αυτοκίνητο.

Πραγματοποιήθηκαν πυρά ακινητοποίησης του οχήματος, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του 44χρονου, ο οποίος νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, με διαμπερές τραύμα στο δεξί πόδι.

Η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο διενεργούνται από το Τμήμα Ασφάλειας Κορίνθου», αναφέρεται από την αστυνομία.

ΒΕΛΟ-ΒΟΧΑ: Τι συζητήθηκε στη συνάντηση του Παπακυριάκου με την Κόρκα…

Από το δήμο Βέλου- Βόχας αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020 πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο στο Ζευγολατιό συνάντηση του Δημάρχου κ. Αννίβα Παπακυριάκου με την θεματική Αντιπεριφερειάρχη παιδείας και Πολιτισμού κα. Αθηνά Κόρκα.

Στην συνάντηση παρεβρέθηκαν ο Αντιδήμαρχος κ. Σιάχος Ανδρέας, η Πρόεδρος του
ΝΠΔΔ “ΑΝΕΛΙΞΗ” κα. Μαρία Καλλίρη καθώς επίσης και ο Αντιπρόεδρος ΝΠΔΔ
“ΑΝΕΛΙΞΗ” κ. Κώστας Σχοινοχωρίτης.

Συζητήθηκαν θέματα του Δήμου που άπτονται στον προγραμματισμό δράσεων και
πρωτοβουλιών στους τομείς του Αθλητισμού και του Πολιτισμού.
Ειδικότερα συζητήθηκαν δράσεις που πρόκειται να λάβουν χώρα το επόμενο
χρονικό διάστημα στο Δήμο και οι οποίες αφορούν πολιτιστικές-αθλητικές
εκδηλώσεις.

Η κα. Κόρκα ενημέρωσε από πλευράς Περιφέρειας Πελοποννήσου για όλα τα
προγράμματα που είναι ήδη σε εξέλιξη και αυτά που έπονται.

Ο Δήμος και η Περιφέρεια θα βρίσκονται σε διαρκή επαφή και γόνιμη συνεργασία
με στόχο την προώθηση όλων των ζητημάτων που απασχολούν το Δήμο μας στους
προαναφερόμενους τομείς”.

Συνάντηση με τους εργαζόμενους στο υδροθεραπευτήριο Λουτρακίου…

0

Από το γραφείο τύπου του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στην Κορινθία Γ. Ψυχογιού αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Ο βουλευτής Κορινθίας ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Ψυχογιός, με κλιμάκιο αποτελούμενο από τους πρώην βουλευτές και μέλη του κόμματος στην περιοχή, συναντήθηκε την Τετάρτη με εργαζόμενους της Τουριστικής Λουτρακίου Α.Ε. ΟΤΑ στο Υδροθεραπευτήριο (SPA) Λουτρακίου, προκειμένου να ενημερωθεί για τα αιτήματά τους.

Οι εργαζόμενοι ενημέρωσαν τον βουλευτή ότι ζητούν την μεταφορά τους στον Δήμο  Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων, καθώς μπορούν να καλύψουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες του Δήμου.

Ο κος Ψυχογιός από την πλευρά του παρουσίασε τις κινήσεις που είχαν γίνει από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για την τακτοποίηση αυτού του ζητήματος, τους διαβεβαίωσε ότι θα στηρίξει το αίτημά τους μέσα από κοινοβουλευτικές και λοιπές παρεμβάσεις προς την κυβέρνηση και επισήμανε ότι είναι θετικό το γεγονός ότι συζητείται στο επικείμενο Δημοτικό Συμβούλιο κατόπιν αιτήματος των εργαζόμενων και πρέπει να τύχει της στήριξης των δημοτικών παρατάξεων.

Το κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ εστίασε επίσης στις πρωτοβουλίες που είχαν αναληφθεί τα προηγούμενα χρόνια για το θέμα του προσωπικού των ΑΕ των Δήμων και βρισκόταν ένα βήμα πριν την οριστική λύση, τονίστηκε η σημασία της αξιοποίησης από τους εργαζόμενους όλων των θεσμικών εργαλείων προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ έγινε αναφορά και στην ανάγκη επίλυσης των ζητημάτων που σχετίζονται συνολικά με το καθεστώς του Υδροθεραπευτηρίου…»

Το σοβαρό ατύχημα στο Λουτράκι και η συγνώμη του οδηγού!

Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται μια 23χρονη που παρασύρθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου από αυτοκίνητο στο Λουτράκι. Η 23χρονη πήγαινε στη δουλειά της και τραυματίστηκε κοντά στο σπίτι της σύμφωνα με τα όσα αναφέρθηκαν στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA.

Το όχημα παρέσυρε την άτυχη κοπέλα για περίπου 10 μέτρα. Ο οδηγός του οχήματος αρχικά έδειξε να επιβραδύνει σαν να φαινόταν ότι έλεγχε την κατάσταση αλλά στη συνέχεια ανέπτυξε ταχύτητα και εξαφανίστηκε σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες!

Ξεκίνησε η αστυνομία να τον αναζητά ψάχνοντας τα βίντεο από το πρατήριο και την τράπεζα στο σημείο του ατυχήματος

Ο οδηγός τελικά παραδόθηκε περίπου το μεσημέρι.

Σε δηλώσεις του ο νεαρός οδηγός ενώ αρχικά ζήτησε συγνώμη στη συνέχεια ανέφερε ότι αφαιρέθηκε για τρία περίπου δευτερόλεπτα και δεν αντιλήφθηκε ότι παρέσυρε την κοπέλα, ενώ πήγαινε στη δουλειά του!

Βίντεο από το δελτίο ειδήσεων του Αlpha:

Κ.Ν

ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ: Η χειροτονία που θα γίνει την Τρίτη…

0

(00:35)

«Με την δέουσα Εκκλησιαστική ευπρέπεια θα εορταστεί κι εφέτος, στο Ξυλόκαστρο, η μνήμη του Πολιούχου του Αγίου Ιερομάρτυρος Βλασίου.

Την Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2020, παραμονή της εορτής, θα τελεσθεί Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός χοροστατούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου και συγχοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Διονυσίου.

Την Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2020, κύρια ημέρα της Εορτής, θα τελεσθεί ο Όρθρος και στη συνέχεια δισαρχιερατική Θ. Λειτουργία, στην οποία θα προστεί ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος πλαισιούμενος από τον Θεοφιλέστατο Πρωτοσύγκελλο της Ι. Μητροπόλεως μας, Επίσκοπο Κεγχρεών κ. Αγάπιο.

Κατά την διάρκεια της Θ. Λειτουργίας θα τελεσθεί η εις Διάκονον Χειροτονία του κ. Βασιλείου Ευσταθιάδη, αποφοίτου της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών, εγγάμου και πατρός δύο τέκνων, καταγομένου εξ Αθηνών και διαμένοντος μόνιμα στο Δερβένι Κορινθίας.

Μετά το πέρας της Θ. Λειτουργίας θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη Ι. Λιτανεία της Εικόνος του Αγίου Βλασίου στους δρόμους της πόλεως του Ξυλοκάστρου, προς αγιασμό και ευλογία του Χριστεπωνύμου Λαού», αναφέρεται από τη μητρόπολη Κορίνθου…

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Πυροβόλησαν κατά των αστυνομικών -Κατασχέθηκαν πιστόλια και καλάσνικοφ- Οι τραυματίες νοσηλεύονται φρουρούμενοι…

-Η επίσημη ανακοίνωση από την αστυνομία

“Στην εξάρθρωση μιας επικίνδυνης εγκληματικής οργάνωσης, που διέπραττε ένοπλες ληστείες σε υποκαταστήματα τραπεζών οδήγησε η σύλληψη τριών μελών της, μετά από ανταλλαγή πυροβολισμών με αστυνομικούς της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, στην Αρχαία Κόρινθο.

Ειδικότερα, αστυνομικοί του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας, πρωινές ώρες του Σαββάτου πραγματοποιώντας αστυνομική επιχείρηση για τη σύλληψη μελών της οργάνωσης, προσέγγισαν όχημα στο οποίο επέβαιναν οι τρεις συλληφθέντες.

Δύο από τους επιβαίνοντες αποβιβάστηκαν από το όχημα και επιχείρησαν να διαφύγουν σε παρακείμενες χαράδρες, πυροβολώντας κατά των αστυνομικών.

Οι αστυνομικοί, ανταπέδωσαν τα πυρά, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό των δύο δραστών και την περαιτέρω ακινητοποίηση και σύλληψή τους. Ο τρίτος δράστης προέβαλε σθεναρή αντίσταση πλην όμως συνελήφθη στο σημείο όπου είχαν σταθμεύσει το όχημα.

Οι δύο τραυματίες διακομίστηκαν στο Θριάσιο και στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, όπου νοσηλεύονται φρουρούμενοι εκτός κινδύνου.

Από τις έρευνες στο σημείο και στο όχημα βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τα δύο πιστόλια που χρησιμοποίησαν οι δράστες καθώς και πολεμικό τυφέκιο καλάσνικοφ με γεμιστήρες πλήρεις φυσιγγίων, που βρέθηκε εντός του οχήματος.

Το όχημα είχε ενοικιαστεί στις 7 Φεβρουαρίου στην Πρέβεζα από δύο άτομα– μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, οι οποίοι επίσης συνελήφθησαν χθες στην ίδια περιοχή.

Όπως προέκυψε από την έρευνα στην εγκληματική οργάνωση συμμετείχαν ακόμα δύο αλλοδαποί, οι οποίοι αναζητούνται.

Μέχρι στιγμής έχουν εξιχνιαστεί περίπτωση ένοπλης ληστείας που διέπραξαν μέλη τη οργάνωσης την 2 Δεκεμβρίου 2019 σε υποκατάστημα τράπεζας σε περιοχή της Μεσσηνίας, απ’ όπου αφαίρεσαν πάνω από 208.000 ευρώ ενώ είχαν πυροβολήσει στο εσωτερικό της τράπεζας με πιστόλι και πολεμικό τυφέκιο.

Επιπλέον, για δύο από τα μέλη της οργάνωσης (συλληφθείς και αναζητούμενος), εκκρεμούν εντάλματα σύλληψης για ληστεία την 5η Αυγούστου 2019 σε υποκατάστημα τράπεζας στην Πάργα Πρέβεζας ενώ σε βάρος έτερου συλληφθέντα ένταλμα σύλληψης για σύσταση συμμορίας, ληστεία και αρπαγή.

Σε επακόλουθες έρευνες στις οικίες των δύο ημεδαπών συλληφθέντων βρέθηκαν και κατασχέθηκαν κυνηγετικό όπλο και πλήθος κινητών τηλεφώνων και καρτών SIM .

Σε βάρος των μελών της εγκληματικής οργάνωσης σχηματίστηκε δικογραφία για –κατά περίπτωση- σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, απόπειρες ανθρωποκτονίας και ληστεία κατά συναυτουργία και οδηγούνται στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κορίνθου.

Σημειώνεται ότι, τα περισσότερα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης είναι σεσημασμένα και έχουν απασχολήσει στο παρελθόν για σοβαρά αδικήματα όπως ληστείες, κλοπές και υποθέσεις περί όπλων και αλλοδαπών ενώ ένας από τους αναζητούμενους αλλοδαπούς έχει κατηγορηθεί για ανθρωποκτονία από πρόθεση”, αναφέρεται από την αστυνομία.

Ξεκίνησε η σύνταξη του επιχειρησιακού προγράμματος του δήμου Κορινθίων…

“Ξεκίνησε το πρωί της Πέμπτης η σύνταξη του Επιχειρησιακού Προγράμματος  του Δήμου Κορινθίων.

Είναι μια «τομή» στον τομέα της οργάνωσης και λειτουργίας του Δήμου, μια «αλλαγή» που ο Δήμαρχος Βασίλης Νανόπουλος δρομολογεί ώστε να καταστεί εφικτή η εφαρμογή του αναπτυξιακού πλάνου των επόμενων ετών. «Το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα αποτυπώνει τους Άξονες της Στρατηγικής μας.

Η συμμετοχή σας στην κατάρτιση του λόγω θέσεως, γνώσεως και εμπειρίας είναι καθοριστική» σημείωσε ο Δήμαρχος απευθυνόμενος στα στελέχη του Δήμου, Προϊσταμένους, Αναπληρωτές και Τμηματάρχες, τονίζοντας την αξία του Σχεδίου αλλά και την αναγκαιότητα της άμεσης ολοκλήρωσης και εφαρμογής του. «Ζητώ από εσάς ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Η διαδικασία σύνταξης του Επιχειρησιακού Προγράμματος είναι  θεμελιώδης και κομβική για την εφαρμογή του αναπτυξιακού μας πλάνου, το ίδιο το Πρόγραμμα αποτελεί βασικό εργαλείο προγραμματισμού, δράσεων , και ανάπτυξης .»

Η ομάδα εργασίας, υπηρεσιακοί παράγοντες  και Αυτοτελές γραφείο προγραμματισμού, με τον συντονισμό του Αντιδημάρχου Μελετών και Ανάπτυξης κ. Γιάννη Γκεζερλή και την συνεργασία του Γενικού Γραμματέα κ.Νεκτάριου Σπηλιόπουλου προχωρά άμεσα

  • Στην καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης
  • Την αξιολόγηση
  • Την σύνταξη του Προγράμματος με την αποτύπωση του στρατηγικού σχεδίου, του οράματος και των αξόνων υλοποίησης

Το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα είναι το σημαντικότερο εργαλείο για την καθημερινή λειτουργία του δήμου αλλά και την ανάπτυξη του σε βασικούς τομείς όπως:

  • Περιβάλλον και Ποιότητα Ζωής
  • Κοινωνική Πολιτική
  • Υγεία και Παιδεία
  • Πολιτισμός και Αθλητισμός
  • Τοπική Οικονομία
  • Υποδομές – Έργα”, αναφέρεται από το δήμο Κορινθίων

Το ΤΟP 5 της εβδομάδας…

Όλες τις θέσεις του ΤΟΡ 5 για την εβδομάδα που μας πέρασε καταλαμβάνουν τα άρθρα που αναρτήθηκαν στην korinthiannews.gr και αφορούν το σοβαρό ατύχημα στην motoroil, στους Αγ. Θεοδώρους, …όπου έστειλε στην εντατική τέσσερις εργαζόμενους!

Είναι ένα από τα πιο σοβαρά ατυχήματα σε Κορινθιακή επιχείρηση τα τελευταία χρόνια!

Τα άρθρα που δημοσιεύτηκαν είναι:

1.ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Παραλίγο τραγωδία! -Φωτιά στην Motor Oil -4 άτομα στο νοσοκομείο…

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι 5a-56.jpg

2.ΣΟΚ στην Κορινθιακή κοινωνία! -Στην εντατική οι εργαζόμενοι μετά το ατύχημα! -Η ανακοίνωση του σωματείου των εργαζομένων της Motor Oil…

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι 5a-56.jpg

3. ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Τι αναφέρει το εργατικό κέντρο Λουτρακίου για το ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ατύχημα στην motoroil! -Δήμος και αντιπεριφέρεια …τι λένε;

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι 5a-56.jpg

4. ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΙ: Η έκρηξη στην motoroil, ο τραυματισμός των εργαζομένων, το κτίριο σε κακά χάλια …και τα ερωτηματικά! -…Σιγή ιχθύος από τους πολιτικούς!

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι 5a-56.jpg

5. ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΙ: …Ποιος ευθύνεται για την έκρηξη στην Motoroil;

(01:25)


Αυτή είναι η μάρκα οχήματος που προτίμησαν οι Κορίνθιοι το 2019! -Ποιες μάρκες οχημάτων κατέλαβαν την 2η και την 3η θέση και πόσες πωλήσεις έγιναν…

0

“Η αγορά κερδίζει συνεχώς έδαφος και η μάχη για την πώληση και τα μερίδια δίνουν και παίρνουν. Το 2019 ήταν μία καλύτερη, συγκριτικά με το 2018, χρονιά για το αυτοκίνητο καθώς οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο.

Μπορεί να μην ήταν αυτές που αρμόζουν σε μία αγορά όπως είναι η Ελλάδα, ωστόσο το θετικό πρόσημο άφησε χαμόγελα αισιοδοξίας στην αγορά.  Συνολικά το 2019 ταξινομήθηκαν 114.109 καινούργια αυτοκίνητα.

Ποιες μάρκες όμως και ποια κατηγορία αυτοκινήτου επέλεξαν οι Έλληνες την προηγούμενη χρονιά;

Αναλύσαμε τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας και βγάλαμε, ανά νομό, τα αποτελέσματα.

Οι μάρκες, Toyota, Peugeot και Opel ήταν αυτές που κατέκτησαν τις περισσότερες πρωτιές. Η Toyota έχασε δύο πρωτιές συγκριτικά με το 2018 (15 συνολικά) ενώ αντίστοιχα κέρδισε δύο η Peugeot (8 συνολικά).

Δυνατή ήταν και η Opel που κέρδισε τρεις επιπλέον θέσεις (7 σύνολο) ενώ η μάρκα που έκανε την έκπληξη (ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη) ήταν η Hyundai που βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων σε 6 νομούς.

Στην Κορινθία πρώτη μάρκα σε πωλήσεις είναι η Toyota (84 πωλήσεις), δεύτερη η Hyundai (61 πωλήσεις) και τρίτη η Nissan (53 πωλήσεις)…”, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο zougla.gr.